حق انتخاب تیپ های مختلف شاهین / آخرین وضعیت قیمت گذاری

از دست ندهید

قائم مقام مدیرعامل سایپا با بیان اینکه مشتریان در زمان تکمیل‌وجه برای انتخاب تیپ‌های مختلف حق انتخاب خواهند داشت، گفت: تیپ های مختلف شاهین ارائه خواهد شد.

بیت ران – قائم‌ مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: قیمت نهائی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهائی نشده و مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام شاهین، به صورت علی‌الحساب بوده و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ های مختلف شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.
تیپ های مختلف شاهین

تولید انبوه شاهین به زودی آغاز خواهد شد

مجید باقری با بیان اینکه به تازگی ابهاماتی در خصوص امکانات و تجهیزات خودرو شاهین مطرح شده، افزود: خودرو شاهین با امکانات و‌ تجهیزات متفاوت در چند تیپ تولید و عرضه خواهد شد و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.
تیپ های مختلف شاهین

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا تولید انبوه این خودرو به زودی آغاز خواهد شد و تا ماه های آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها خواهیم بود.

تیپ های مختلف شاهین

وعده تحویل شاهین در زمان مقر از سوی سایپا 

به گزارش سایپانیوز، قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: خودرو شاهین در طرح های فروش اخیر محصولات سایپا با موعد تحویل دی، بهمن و اسفند۹۹عرضه شده بود و مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که خودروهای خود را در زمان مقرر و حتی زودتر از موعد اعلام‌شده، تحویل خواهند گرفت.

تیپ های مختلف شاهین

بیشتر بخوانید:

خریداران شاهین غافلگیر شدند؛ تفاوت شاهین اس و شاهین جی

سایپا شاهین چگونه شاهین شد؛ تست ایمنی و امکانات خودرو

موتور سایپا شاهین ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ است

موتور و گیربکس کراس اوور سایپا / وانت جدید سایپا / تست ایمنی شاهین




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط