قیمت‌ روز خودرو وارداتی ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان می شود

از دست ندهید

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به ارائه درخواست تمدید مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک به دولت، گفت: قیمت‌ روز خودرو وارداتی در صورت ترخیص به موقع، ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.

بیت ران – مهدی دادفر با اشاره به اتمام مهلت مصوبه اجازه ترخیص خودروهای وارداتی از گمرکات، اظهار داشت: این مصوبه در ۱۶ تیر سال جاری منقضی شد، به همین دلیل ۱۰ روز پیش از اتمام مهلت مصوبه، از دفتر رییس جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور خواستیم تا مصوبه تمدید شود.

 

*قیمت روز خودرو در بازار / کدام خودرو ها ارزان و کدام خودروها گران شدند؟

*خودرو و مقاومت هوا ؛ تست خودرو در تونل باد چه تاثیری بر پایداری دارد؟

*خودروهای پرفروش دنیا چه قیمتی دارند؟ + فهرست شرکت ها و قیمت

*کدام نهادها و چرا با واردات خودروهای هیبریدی و برقی مخالف هستند؟

*بررسی بازار خودروهای صفر و دست دوم داخلی و خارجی

 

وی افزود: در مرحله اول صدور مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک، حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه خودرو و در مرحله دوم نیز حدود ۶ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو از گمرک ترخیص شد.

 

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تاکنون حدود ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از گمرکات ترخیص شده است، ادامه داد: حدود ۷ هزار دستگاه خودرو در گمرکات باقی مانده که ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه تحت نظر مقام قضایی قرار دارد.

به گزارش فارس، تصریح کرد: در صورتی که این خودروها به موقع ترخیص شوند و نرخ ارز نیز ثابت باشد شاهد کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ روز خودرو وارداتی در بازار خواهیم بود.

پس از خروج آمریکا از برجام و ممنوعیت ثبت سفارش برای واردات خودرو که از ابتدای تیرماه سال گذشته آغاز شد؛ کسانی که در آن بازه ثبت‌نام خودرو داشته‌اند و حتی آن‌هایی که طبق شنیده‌ها در زمان ممنوعیت ثبت سفارش، خودرو های وارداتی پیش‌ خرید کرده‌اند؛ تکلیفشان برای دریافت خودروهای خود مشخص نیست.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط