مدل جدید فورد کوگا معرفی شد ؛ ظاهری شهری تر

از دست ندهید

نسل جدید فورد کوگا از اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد.

بیت ران -خودروسازان معمولا ظاهر نسل جدید مدل‌های پرفروش خود را زیاد تغییر نمی‌دهند و فرمی را که محبوبیت آن اثبات شده دست نمی‌زنند.

اما فورد، برخلاف این شیوه معمول، نسل جدید پرفروش‌ترین شاسی‌بلند خود در اروپا را با ظاهری کاملا متفاوت از قبل طراحی کرده و می‌گوید پس از شنیدن نظر مشتریانش این تصمیم را گرفته است.

برخلاف مدل قبلی که بیشتر به شاسی‌بلندهای همه‌جا رو شبیه بود، مدل جدید فورد کوگا ظاهری شهری‌تر و دوستانه‌تر دارد و به مدل هچ‌بک فورد فوکوس شبیه است.

این تغییر زیاد می‌تواند دلیل دیگری هم داشته باشد. فورد قرار است شاسی‌بلند جدیدی در ابعادی مشابه با کوگا به بازار عرضه کند که با الهام از مدل قدیمی برونکو طراحی شده است.

از عکس‌هایی که از این ماشین به رسانه‌ها درز کرده معلوم است که برونکو ظاهری خشن خواهد داشت و قرار است ماشینی مناسب برای بیابان‌نوردی باشد. به احتمال زیاد فورد قصد داشته کوگا را تا حد ممکن از برونکو متمایز کند تا این دو ماشین بر فروش یکدیگر تاثیر منفی نگذارند.

کوگای جدید علاوه بر موتورهای بنزینی و دیزل با قوای محرکه هیبرید و هیبرید-الکتریکی هم عرضه خواهد شد. مدل هیبرید-الکتریکی می‌تواند تا ۵۰ کیلومتر با نیروی باتری حرکت کند و مصرف سوخت ماشین ۱.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است.

در مراسم رونمایی نسل جدید فورد کوگا در آمستردام، فورد از آمدن یک شاسی‌بلند دیگر هم خبر داد. اندازه این مدل که نامش پوما است از کوگا کوچک‌تر است و ظاهری اسپرت دارد.

فورد همچنین اعلام کرد یک مدل هیبرید از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند خود، اکسپلورر را هم در اروپا خواهد فروخت. به این ترتیب تعداد مدل‌های شاسی‌بلند کارخانه آمریکایی در بازار اروپا به پنج مدل افزایش خواهد یافت.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط