ثبت نام لاستیک دولتی به قیمت کارخانه در سال ۱۴۰۲ / + لینک‌های ثبت‌نام

از دست ندهید

ثبت نام لاستیک دولتی به قیمت کارخانه در سال ۱۴۰۲ برای خرید مستقیم مصرف‌کنندگان آغاز شد. در حال حاضر شرکت‌های تایرساز کویر تایر، ایران تایر و بارز ثبت نام برای خرید اینترنتی انواع تایر و لاستیک خودرو با قیمت مصوب دولتی را آغاز کردند. این امر بدان جهت است که این محصولات با نرخ مصوب و بصورت مستقیم به دست مصرف‌کننده برسد. متقاضیان پس از ثبت نام لاستیک دولتی می‌توانند برند دلخواه خود را با قیمتی کمتر از نمایندگی‌ها و بازار، (به میزان دو حلقه) خریداری کنند.

بیت‌ران – کویر تایر در شرایط ثبت نام لاستیک دولتی با قیمت مصوب اعلام کرد که متقاضیان باید برای خرید در سامانه ثبت نام، مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) را با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری کنند.

هر یک کد ملی و هر یک پلاک امکان خرید یک جفت لاستیک در هر شش ماه را دارد. البته باید مشخصات خودرو ثبت نامی با مشخصات مندرج در کارت خودرو مطابقت داشته باشد.

 

مبلغ نهایی لاستیک دولتی چگونه محاسبه می‌شود؟

مبلغ نهایی لاستیک شامل قیمت مصوب تایر (از هر برندی) بعلاوه هزینه حمل (هر حلقه ۵۰ هزار تومان) است که مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصد هم به آن افزوده می‌شود.

تمامی خریدهای اینترنتی (پس از ثبت نام) در مدت زمان چهار تا هشت روز کاری پس از تکمیل فرایند خرید تحویل اداره پست می‌شوند. تحویل لاستیک های دولتی هم تنها پس از رویت اصل کارت ملی صورت می‌پذیرد.

 

شرایط ثبت نام لاستیک ایران تایر

ایران تایر هم مانند کویر تایر با هر کد ملی و هر پلاک، یک جفت لاستیک در اختیار متقاضیان می‌گذارد. ایران تایر اعلام کرد که برای سهلوت در فرایند ثبت نام لاستیک و تحویل آن، متقاضیان می‌توانند بعد از تکمیل فرایند ثبت نام، برای مراجعه حضوری نوبت بگیرند.

 

پس از دریافت نوبت، مشتریان می‌توانند به آدرس فروشگاه‌های عرضه مستقیم ایران تایر مراجعه و پس از ارائه مدارک درخواستی لاستیک های خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که کلیه لاستیک‌های رادیال سیمی این شرکت ایرانی برای خودروهای سواری چهار سال گارانتی دارند. تایرهای نخی باری و وانتی این شرکت هم دارای سه سال گارانتی در نتیجه عیوب ناشی از فرایند تولید هستند.

شرایط ثبت نام لاستیک بارز

کافی است وارد سایت pos.barez.org شوید. یا می‌توانید عبارت «سامانه نوبت‌دهی لاستیک بارز» را در گوگل سرچ و روی لینک اول کلیک کنید. در صفحه بازشده، گزینه دریافت نوبت جهت خرید محصولات بارز را انتخاب کنید تا مراحل این کار برای شما آغاز شود.

موافقت با قوانین و شروع ثبت مدارک

قبل از ادامه مراحل ثبت نام لاستیک بارز بهتر است قوانین موجود در سایت را با دقت بخوانید تا در زمان تحویل مشکلی برای شما پیش نیاید. بعد از مطالعه مقررات در پایین صفحه گزینه «حریم خصوصی و شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های بارز را مطالعه نموده و با کلیه موارد آن موافق هستم» را تیک بزنید و روی دکمه موافقم و ادامه، کلیک کنید.

احراز هویت

در این مرحله لازم است کد ملی و شماره موبایل صاحب خودرو را وارد کنید. البته لزومی ندارد که این اطلاعات متعلق به صاحب خودرو باشند.

در ادامه مراحل احراز هویت در ثبت نام لاستیک دولتی بارز، لازم است با دقت مشخصات فردی صاحب سند خودرو شامل نام، نام خانوادگی کامل (با پیشوند و پسوند)، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و آدرس کامل منزل را وارد کنید. با توجه به اینکه امکان ویرایش این اطلاعات وجود ندارد باید همه‌ موارد را کاملا دقیق و درست وارد، و روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

انتخاب سرویس سنتر و محصول

بارز تایر دو سرویس سنتر مشهد و تهران را برای تحویل لاستیک‌های دولتی به مشتریان سراسر کشور در نظر گرفت. شما می‌توانید با توجه به شهر خود یکی از این دو مرکز را انتخاب کنید.

در کادرهای دیگر نوع خودرو و تاریخ مراجعه نیز باید انتخاب شود. زمان‌های مراجعه به مراکز از شنبه تا چهارشنبه در نظر گرفته‌شد و نوبت‌ها به‌صورت هفتگی قابل رزرو است.

بعد از کلیک روی گزینه استعلام نوبت، ساعت‌های خالی برای مراجعه به شما نمایش داده‌می‌شود. بعد از انتخاب ساعت مراجعه باید با توجه به اندازه تایر خودروی خود یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید.

نکته مهم اینکه اگر سایز تایر به‌ اشتباه انتخاب شود، امکان تغییر آن در زمان تحویل وجود ندارد. به همین دلیل باید قبل از شروع ثبت نام لاستیک دولتی بارز از اندازه تایر خود مطمئن شوید.

اگر ظرفیت ارائه لاستیک در ساعت و روز موردنظر شما پر باشد با خطا مواجه خواهید شد. در غیر این صورت نوبت شما ثبت و یک کد رهگیری برای شما به‌ نمایش در می‌آید.

مشاهده و چاپ نوبت

بعد از اینکه مراحل ثبت نام لاستیک بارز را با موفقیت طی کردید، روی گزینه مشاهده نوبت کلیک کنید. از صفحه‌ای که پیش روی شما است، پرینت بگیرید. این صفحه شامل اطلاعات کامل صاحب خودرو، آدرس سرویس سنتر، قوانین و مقررات حضور و مدارک لازم برای دریافت تایر است.

در زمان دریافت تایر همراه داشتن این برگه الزامی است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. با این‌حال اگر در این مرحله فراموش کردید پرینت نوبت را تهیه کنید، می‌توانید از طریق مراحل زیر مجددا به همین برگه برسید.

در صفحه اصلی سایت ثبت نام لاستیک دولتی بارز روی گزینه «مشاهده و چاپ نوبت رزرو شده» کلیک کنید. در مرحله بعد از دو طریق می‌توانید نوبت خود را پیگیری کنید.

از طریق کد رهگیری از طریق کد ملی و تلفن همراه بعد از ورود این اطلاعات نوبت خود را مشاهده خواهید کرد. برگه را پرینت بگیرید و در روز و ساعت مشخص‌ در سرویس سنتر حضور پیدا کنید.

قوانین دریافت تایر دولتی بارز؛ چگونه برای دریافت تایر دولتی بارز ثبت نام کنیم؟

بعد از اتمام مراحل ثبت نام لاستیک دولتی بارز و دریافت نوبت، برای دریافت تایر با در دست داشتن مدارک لازم به سرویس سنتر مراجعه کنید. این مدارک شامل موارد زیر می‌شود:

اصل و کپی برگ سبز خودرو

سنداصل و کپی کارت ملی صاحب سند خودرو

اصل و کپی کارت ماشین کارت بانکی صاحب خودرو حاوی مبلغ کافی برای خرید تایر

رسید ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت

علاوه بر این موارد لازم است قوانین دیگری را هم رعایت کنید تا بدون مشکل، لاستیک های خود را تحویل بگیرید.

حضور صاحب سند خودرو در زمان تحویل الزامی است. در صورتی‌که امکان حضور صاحب سند وجود ندارد، تنها اقوام درجه‌ یک با در دست داشتن مدارک احراز هویت می‌توانند برای دریافت تایر اقدام کنند. توجه داشته باشید که کارت بانکی حتما باید به نام صاحب خودرو باشد.

امکان دریافت وجه نقد یا پرداخت با کارت شخص دیگر وجود نداردو کلیه مدارک باید به نام صاحب خودرو باشند. در غیر این‌صورت همراه داشتن وکالت‌نامه احراز مالکیت الزامی است.

در شرایط بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک الزامی است. عدم حضور در روز و ساعت تعیین‌شده‌باعث باطل شدن نوبت شما می‌شود و باید مجددا برای اخذ نوبت اقدام کنید.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید برند مورد نظر خود را انتخاب و فرایند ثبت نام لاستیک دولتی را آغاز کنید.
– وبسایت لاستیک بارز
– سایت ایران‌تایر
– وبسایت کویرتایر

برای آگاهی از قیمت لاستیک خودرو در بازار / جدول قیمت به‌روز خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.

بیشتر بخوانید:

ابعاد تازه پرونده شاسی‌بلندهای مجلس / عروس‌ها و دامادهای نمایندگان هم خودرو گرفتند

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

آریزو ۵ اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ / بررسی تخصصی و تصاویر رسمی

سهند پارس خودرو در خط تولید / تصاویر اختصاصی و بررسی فنی




89 دیدگاه

  1. لاستیگ به قیمت کارخانه؟؟؟؟!!!!
    حرفای تکراری
    واسه بیکاری
    خوشتون میادبینویسید لاستیک دولتی وکازخانه
    همش دروغ

  2. همش دروغه
    من هفته پیش قصد خرید لاستیک دولتی داشتم تو هر سایت و سامانه ای رفتم هیچکدوم لاستیک نداشتن.
    آخر سر زنگ زدم ایران تایر شیشه مینا اوپراتورش گفت سایت بسته است و باید حضوری بیایید نوبت بگیرید. گفت از ساعت ۹ صبح توزیع شروع میشه ولی مردم از شب قبل میان صف میگیرن. خلاصه منم ساعت ۷ شب رفتم نوبت گرفتم و رفتم خونه و فرداش ساعت ۵.۳۰ صبح رفتم اونجا و ساعت ۱۱ صبح تونستم لاستیک تحویل بگیرم.
    خدا از باعث و بانیش نگذره

    • اینم یادم رفت بگم که روزی فقط به ۵۰ خودرو لاستیک میدن. اگه شما نفر ۵۱ بودی وقت خودتونو تلف نکنید و برید فرداش دوباره نوبت بگیرید

      • این مطالب همش دروغه بانگها نوشته وام بدون ضامن وبدونه وصیقه میری تو لنک میبنی چک میخواد ضامن میخواد خلاصه همگی دروغه خدا لعنتشون کنه

        • آخه مگه بانک ها دیوونه شدن وام بدون ضامن بدن.وام با ۳تا ضامن میدن طرف قسط نمیده بعد بدون ضامن بدن

  3. دروغه ایراد حجم زیاد عکس میگیره و مدارک رو قبول نمیکنه همه رو سر کار گذاشتن و مسخره کردن راست میگن لاستیک رو بریزن تو بازار و اجبار کنن که دولتی فروخته بشه مثل کالاهای لبنیاتی روش قیمت بزنن جوری که پاک نشه

    • اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی
      برآورند غلامان او درخت از بیخ

      بازار دست دلال جماعت و واسطه است و ملت فقط سرکارند ، به من و امثال ما چیزی نمی‌ماسه ، الکی سرکاریم ، با این سایت‌ها و ثبت‌نام کاذب و الکی سرکارمون گذاشتن ، زمین و زمان علیه ما و برمراد ازمابهتران است . . .

      • حدود ۲ماهه که وقت و بی وقت اول صبح ظهر شب وارد سامانه(هههه)میشم ولی اگه شما موفق به خرید لاس دولتی شدین ،بدانید که من هم خریدم۰سر کاریم ۲ماه برای لاستیکی که نمی تونیم هم بخریم!!!!!!!(کرمانشاه)

    • اصلا اینجوری نیست من رفیقم ماشینش یه پیکه مدل پایینه لاستیکشم گرفت
      از ما بهترونی وجود ندارد فقط باید صبح زود ثبت نام کنید

    • بعد یک ماه خورده ای لاستیک فرستادن به جای لاستیک سمند لاستیک پژو فرستاده بودن که مجبور شدم پانصد هزار دیگه واسه تعویضش به لاستیک فروش بدم

  4. خنده داره … اخبار الکی… بعد از یک ماه مدارک تایید میکنند… حالا که تایید شده لاستیک موجود نیست و عملا سر کاریه و نمیشه خرید… و این بازی و اخبار ادامه دارد…

  5. سلام این لاستیک دولتی هر موقع و هر ساعت از شبانه روز از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعداظهر هر روز میرم اما دریغ از سایت که باز باشه چی شد یک دفعه نباید این سایت باز باشه فکر میکنم مسئو لین مربوطه هر وقت بخوان برای خودشان یا دوستان یا اقوام ثبت نام کنند اون موقع باز است الان ۴ ماه است وقت وبی وقت میرم توسایت ولی باز نمیکنه چرا …………………….

  6. به نظرم بارز خیلی قضیه رو جدی گرفته ! آقا کارت بانکی به نام صاحب خودرو باشد !‌‌وکالت محضری برای گرفتن دو حلقه لاستیک ؟!؟ چه خبره بابا. خجالت داره به خدا.
    در بقیه قسمت های دولت هم همینقدر حساسیت وجود داره واقعا ؟؟؟

    • طوری نیست لاستیک ندندباباهرروزبااین ماشین داردکارمیکندوقتی لاستیک نداشته باشدودرعین حرکت ترکیت وتصادف کردچندتاخانواده راداغدارمیکننداون وقت جگرآنهای که این لاستیک رابایدبراحتی دراختیارمردم بگذارندخنک میشودتاقبل ازاین برنامه سالها گذشته که براحتی مردم لاستیک میخریدند چطورخداریشه ظالم رااززمین بکندوآنهای که باعث گرانی وبازی سردردم مظلوم درمی‌آورند راریشه کن کندانشاالله

    • همه این برنامه دروغه وهمش سرکاریه …… من بیش ازسه ماهه ثبت نام کردم هرروزم پیگیری میکنم فقدمنویسه ناموجود. حالا کی شارژ میشه وبه کی میدن خدامی ونه……..

  7. جالبه یکماه بیشتر هست در سایت کویر مدارک را بارگذاری کردم هیچ خبری نیست ، با خرج خودمون سرکار هستیم این چه بازی هست سر مردم درآوردن ؟؟

    • خدا لعنتتون کنه
      ملت رو با این کارا چند وقت یکبار سرگرم میکنین تا راهی باشه برای دزدی و چپاول هاتون

  8. اقا یعنی چی این مسخره بازیا بخدایی که قران نازل کرد که ما نا مسلمانها رو ادم کنه که اقتصاد نمیزاره کسی انسانیت داشته باشه قسم میخورم اگر این سر سختی ها و مقرراتی که برای لاستیک دولتی گزاشتتن همش حرف مفته خوب شرکت سازنده خودرو که عرضه نداره لاستیک هر سه سال تولید خودرویی که خودش تولید میکنه رو فراهم کنه که خودرو ساز نیست فقط خودرو میسازه بی کیفیت مردم سر کیسه کردن لاستیکشو نمیت نن تامین کنن واقعا ما مردم ایران خیلی عوضی هستیم خیلی نفهمین خیلی عقب افتاده هستیم که خودرو ایرانی بی کیفیت اشغال بدرد نخورو به قیمت بنز المانی میخریم فقط بخاطر چشم هم چشمی لاستیک هم گیرمون نمیاد بخریم بهدش لاستیک ماشینامون اینهو بستنی که لیس زده شده صداف صاف اقا اگر واقعا ملت امام حسین هستین پیغمبرتون حضرت محمد خدارو میشناسین مسلنان هستین برای رضای خدا نه ما ایرانیا لاستیک ارزان کنید تا مردم بخ ن لاستیک درست زیر ماشینشون باشه به وللا امار تصادف هم کم میشه این همه ادم بدبخت بی گناه که پول نداره لاستیک بخره سه تومن هم بخاطر لیز خوردن ماشینش کشته نشه حد اقل نان نداره بخوره ولی سلیش بالا سر زن بچش باشه اگر ‌واقعا مسئولا کسی این پیام دید خوند برای رضای خدا دلتون بهال اون بچه هایی بسوزه که چشم انتظارن باباشون بره خونه بسوزه

  9. اسفند حضوری در سنندج. نمایندگی بوبانیان ثبت نام کردم چند بار مراجعه کردم هر بار بهانه ای از اینکه پیام میدهیم درسوم خرداد مراجعه کردم اسم من راخط زده آمد سهم لاستیک من را آزاد فروخته اند گفتند پیام دادیم دروغ میگویند دروغ گو هستند خدا ازتون نگذره

  10. سلام حضور محترم تمام دوستانی که‌ موفق نشدند لاستیک دولتی دریافت کنند…تهران امین حضور چهارراه سرچشمه از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح شروع به‌ توضیح لاستیک دولتی کنند بارز… ایران تایر… گلدستون…در بیش ۵ دفتر…با سند و کارت ملی وکارت بانکی بنده چهارشنبه هفته گذشته رفتم ایران تایر گرفتم ۱/۳۵۰ تومان

  11. ای وای بر این ملت مظلوم بدبخت.روزگار این مردم به کجا رسیده؟؟؟خدا مسئولینو لعنت کنه.ملت بر یک جفت لاستیک چه هفت خوانی رو باید بگذرونن.کی سایه نحس شما از سراین ملت کم میشه؟؟؟بی وجدانها از جون این ملت چی میخواین؟؟واقعا بلاییم مونده که تو این سال‌های متمادی سر این مردم بدبخت نیاورده باشین؟؟؟؟لعنت خدا و رسولش بر همه شما مسئولین نانجیب.

  12. این نمایندگیها فقط به فامیلهای خودشون درشهرزاهدان میدن ازموقعی شروع شده ما نتونستیم بگیریم نمیدونم اینها ازحق مردم ماکه تواسنپ کارمیکنیم درامد ما ازهمین راه هست لاستیک حق مای ولی ناحقها میخورن بخورید قیامت وهمین دنیا پس میدید ان شاءالله

    • نمایندگیها زاهدان خوبه به فامیل میدن ولی جاهای دیگر به غریبه می دن بخاطر اینکه نشناسنشان

  13. سلام، عید نوروز ثبت نام کردم مدارک بارگذاری کردم گفتند۲۰ روز دیگه جوابش میاد ببینم صلاحیت دارید، بیست روز شد حدود۴۰ روز صلاحیت تایید شد حالا هرچی میرم تو سایت که خرید کنم لاستیک مورد نطر میزنه ناموجود، دو هفته هرروز صبح وارد سایت میشم لاستیک ندارن فقط مردم را بازیچه قرار دادن که خدا ازشون نگذره

  14. دوست عزیز چرخ فلک گردنه بزار هرکه دوست داره پارتی بازی کنه حق ناحق کنه یکروزی به دام افتاد گرفتار شدبچه ش مریض شدمادرپدرش یا خودش مریض. یادش میاد چه غلطی کرده ماهم لاستیک میخریم ۲باره ولی دلشکسته راباپول پارتی نمیشه خریدباید حق پس بدی منتظربشین ببین یاحق

  15. سلام؛اگه کسی موفق به ثبت نام نشده من میتونم براش کویر تایر رو صد در صد تضمینی ثبت نام کنم شماره خودمو میزارم تماس بگیره هر دوستی که خاست۰۹۰۵/۹۵۵/۳۳۰۴

  16. فقط می نویسید لاستیک دولتی کو دو ماه پیش ثبت نام کردم مدارکم خیلی وقته تایید شده اما سایت همش میگه ناموجود ما فقط الافیم.

  17. بخرید ازاد بفروشید من روزی چند جفت میخرم ازاد میفروشم براهمین قیمت میره بالا باید تک نرخی باشه نیمشه که به هرکی دلت خواس بدی به هرکی دلت نخواس ندی

  18. باسلام ..خدمتتون عارضم من کویرثبت نام کردم حدودده دوازده روزه به دستم رسیددروغ نیست حقیقته فقط یه قلق داره اونم اینه که همه کاراثبت نامتاانجام داده باشی برات تاییده امده باشه کافیه ساعت ۸صبح روسایت کویرباشی دارم میگم ۸ صبح نه ۸و۱دقیقه دقیق ۸صبح تاسایت به روزشدشمادستت رواون تایرانتخابی خودت باشه..اوکیش کنی

      • خسته نباشی اقا محمد ثبت نام برج بهمن کردم تایید شد ولی میگن تا پیام نیاد نمیشه ایا میتونی کاری کنی فقط پیام نیامده حدود ۵ ماه

        • بنده بخاطرصاف بودن لاستیک ترکیده به گاردریل زدم وبدبخت شدم ده میلیون ماشینم خرج داره مستاجرام حالا بیکارشدم نمی دانم چه کارکنم حداقل یک وام ده میلیون تومانی می خواهم کجابرم ضامن چک ندارم من چکارکنم به قرآن دوروزمانده به عیدقربان تصادف کردم تاحالابیکارم اگرمسولیی این پیام من می خواندفقط یک وام فوری برگه سبزسندیارانه ،،،، گروبانک می زارم حداقل پنج میلیون وام مجبورم خودکشی کنم
          چیکارکنم فقط درآمدم باماشینه دربه درم مسلمانیم ودم ازغدیرجشن علی علیه السلام می زنیم ۰۹۳۰۵۸۲۶۴۱۴ شماره‌ منه یاعلی مددفقط فقط وام حالا یکی هست

    • بعد از ۳ ماه لاستیک را فرستادن . لاستیک نو دوپوست هست . به نمایندگی مراجعه کردم میگه به ما مربوط نیست اینترنتی خریدی به پشتیبانی زنگ زدم میگه ببر نماینگی ارسال کنه واسه ما تا بررسی کنیم . واقعا مردم را گیر اوردند ..

  19. سلام اگر واقعا اراده ای درتوزیع لاستیک دولتی باشه خیلی راحت با همین مدارک به شخص مالک میتونن در فروشگاههای سراسری مثل اتکا .شهروند و کوروش و ۰۰۰۰ توزیع کنن

  20. اولن الان رفتم تاآخر تنوع کالا نیس دوم قیمتش اونیکه توسایت بودبابیرو فقط۱۰تومن فرق داشت قیمتش سوم معلوم نیست درجه چنده آخه ما خیلی پیشترفته ایم ودرجه بندی داریم ..ینی اون تولیدی که باید بازیافت بشه رو میدیم بازار درجه بندی میکنیم ولاستیک فروش هم سوع استفاده میکنه درجه ۳رو درجه یک قالب میکنه

  21. اخه شما چه دشمنی با این مردم دارید که اینجور خون ملت رو تو شیشه کردید یعنی چه که ملت شب تا صبح تو صف بشینند برای دوتا لاستیک

  22. یک مشکل دیگر غیر از ثبتنام بسیار سختی که گذاشتن و یا میگه حجم زیاده یا کمه و بهانه های دیگر اینکه اکثر خودرو ها مثل من اندازی رینگ کارخانه ۱۴ است ولی ماشین رینگ اسپرت ۱۶ داره و نمیشود نوع لاستیک و اندازه را انتخاب کرد

  23. واقعا شرم کنین حیا هم خوب چیزیه مر
    دم رو گذاشتن سر کار لعنت بر شما مسعولین بی عرضه بعد از چهل سال و … نوبت مرغ کم بود اینم نوبت لاستیک بی عرضه ها

  24. دوستانی که موفق نشدن لاستیک دولتی بگیرن البته در تهران
    میتونین همه روزه بجز جمعه برین داخل سایت هایپر تایر از ساعت ۹ تا ۵ بعدازظهر مدام سر بزنید تواین تایم یکساعت بازمیشه میتونید براحتی خرید کنید حتی برای نصب درب منزل هم میان رایگان
    واقعا شرکت خصوصیه خوبیه که بانرخ دولتی کارمیکنه و با اکثر شرکتهای لاستیک سازی هم همکاری داره،منم تاقبل اینکه اینجارو پیداکنم و مشکلم حل بشه دیدگاهه منفی دوستان رو داشتم
    سایت هایپر تایر

  25. لاستیک پراید ۱۶۵/۶۵/۱۳
    بارز تاریخ ۲۰۲۳ هفته ۱۴
    دوحلقه باهم ۳میلیون
    هرکی خواست تماس بگیره
    ۰۹۰۳۳۷۷۸۵۸۷

    • سه ماه تو سایت کویر ثبت نام کردم مدارک بار گذاری کردم گفتن یکماه میکشه تایید بشه الان تاییده شده گفتن هرروز صبح ساعت ۸لاستیک بار گذاری میشه خرید کنید دوماهه هرروز میرم سایت کویر یدونه هم برا پژو۴۰۵ نیس کسی هم پاسخگو نیس… واقعا اینطور پیشرفت کردیم

  26. سلام هزار بار اقدام کردم واسه ثبت نام همش می‌نویسه ظرفیت تکمیل است همش دروغه و دارن مردم. ا بازی میدم خدا ازشون نگذره.

  27. من ثبت نام کردم مدارکم بعد از دو ماه تایید شد ولی تایری موجود نبیس هر روز چک میکنم موجود نیست فقط بازار آزاد میفروشن

  28. lما که در سایه خورشید معذب بودیم / چشممان کور سزاوار همین شب بودیم
    یاد با ان روزگاران را یاد باد

  29. من شش ماه مدارکم گذاشتم هر بار رد میشه،برای دامادمون مدارک تایید شده اما دو ماهه میگن لاستیک موجود نیست

  30. دوستان این سایت لاستیک دولتی ۱۴۰۲ داستانش چیه کسی اونجا ثبت نام کرده یکم بوداره به نظرم یه سربزنید لاستیک بارز۳۸۸۰۰۰تومن مگه میشه

  31. خدابگم چکارتون کنه استغفرالله استغفرالله احساس میکنم حتی خدا هم ماقبلتون کم آورده من بچه اهوازم یه پرایدیابهتره بگم یه قوطی ۱۱۱ دارم ازشانس بدم ۱۰روزپیش ساعت یه ربع به پنج صبح بودکه صدای زنگ خونم بهصدادراومدرفتم بیرون دیدم کارگرشهرداریه گفتمش بفرماداداش گفت ۴ حلقه تایرماشینتون روفکرکنم دزدیدن وقتی دیدم ماشینم رو زیرسنگ وبلوک گذاشتن …….نگم واستون الان نموندسایتی نرفتم توش نمونددعایی روکه به زبون نیوردم هیچ جوابی نگرفتم اخه خداچراباهاتون کاری نمیکنه چرا رسوای عالم نمیکنه بی وجدان من ۱۰روزه ماشینم دم درتکون نخورده پارکینگ ندارم چون پول پیش خونم کمه ازهمه مهمتراینکه ۳روزپیش دخترم به دنیا اومدخداخودش شاهده خجالت میکشم بگم چطوری زنوبچم ازبیمارستان مرخص کردم الان بایدخانمم تغذیه سالم خوردخوراک مفیدبخوره که بتونه به دخترم شیرسالم بده نه حقوق ثابت دارم نه یارانه بگیرم کارم فقط وفقط اسنپ وتپسی که ایناباکرایه های کم پرم رودراوردن مگه چی ازتون خاستم جز۴تاحلقه لاستیک به قیمت دولتی بهم بفروشیدبندازم زیراین لگن وجدان داشته باشیدغیرتتون کجارفته پس کو کمک کردن به همنوع نه کسی حاضرمیشه کمک کنه نه کسی واسه رضای خداحاضرمیشه لاستیک قسطی بهم بفروشه اگه ادعای مردونگیتون میشه اگه غیرت تو وجودتون هست ۱۰دقیقه خودتوبذارجای من فکرکن که قراره شرمنده زنوبچت بشی ببین چه احساسی بهت دست میده طلب مرگت روازخدامیکنی

  32. ای ول لاستیکی که به قیمت دولتی خریدی به قیمت آزادبه این مردم جگرسوخته قالب کن رحم ومروت هم ولللللش بابا ۲۰۰تومن پونصدتومن سودکن نه دوبرابرقیمتش خدا ازسرتقصیراتت بگذره یاحق

  33. با سلام من یک هفته است که می خوام ثبت نام کنم به هرسایتی که سر زدم امکان نداشت
    لطفا یه فکری به حال مردم بکنید

  34. برین خودتونو مسخره کنید اقای رییسی که شب با قیمت سیب زمینی خوابت نمیبره جون ادما کیلو چنده؟؟اگر خانواده ای بخاطر نبود لاستیک در جاده چپ کنه بمیرن شب راحتتر میخوابید؟؟؟

  35. خدمت تولید و توزیع کنندگان لاستیک وهچنین هموطنان عزیز وگرامی عرض سلام وادب دارم
    خواهشی که ازشما تولیدوتوزیع کنندگان دارم اگر عنایت فرمائید فروش لاستیک های دولتی را طبق روال گذشته بصورت حضوری وبا ارائه کپی مدارک به فروشندگان انجام گردد بسیار بهتر از ثبت نام میباشد .مخصوصا که وضعیت انترنت هم مناسب نیست
    واگر هم قیمت لاستیک یک نرخی باشد (دولتی) دست دلالان کوتاه می‌شود
    با آرزوی پیروزی حق برباطل

  36. همش دروغه چیزی بنام ثبت نام اینترنتی وجودنداره فقط مردم روگذاشتن سرکارمن ۳ماه هرکاری میکنم سایت بسته شده مخصوصا تهران که کلاً تعطیله مملکت صاحب نداره

  37. سایتها همه فیک هستند اینا مافیای لاستیک هستند از آب گل‌آلود ماهی می گیرند اصلا سایت تهرانی وجود نداره میزنه مشهد اونم معلوم نیست خدا ازشون نگزره

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط