قیمت محصولات جدید سایپا تا چهار روز دیگر مشخص می‌شود

از دست ندهید

کسب اطلاع از روند قیمت محصولات جدید سایپا حاکی از آن است که قیمت‌گذاری این خودروها در مراحل نهایی قرار دارد. براساس اطلاع‌رسانی رسمی، قیمت خودروهای کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس تا آخر هفته جاری از سوی شرکت سایپا اعلام خواهد شد.

بیت‌ران – دومین طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از چهارشنبه ۳ خردادماه آغاز شد. متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

البته فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شد می‌توانند در تاریخ مذکور ۵ اولویت خودرویی را به‌ منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه به‌نشانی esalecar.ir انتخاب کنند. زمان ثبت‌نام تأثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.

اما اجرای این طرح که از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شد دچار ابهاماتی بود. همین امر هم متقاضیان را دچار سردرگمی کرد. نخست اینکه در لیست خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه خودرو، نام چند خودرو شامل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس درج شد که هنوز قیمت محصولات جدید سایپا توسط خودروساز اعلام نشد. به‌ نوعی مردم باید خودرویی را خریداری کنند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارند.

وزارت صنعت در همین ارتباط می‌گوید: «هدف سامانه یکپارچه نوبت دهی خودرو ایجاد یک لیست انتظار مرکزی شفاف و نه فروش است. سپس فروش براساس فراخوان خودروسازان بر مبنای این لیست انتظار محقق می‌شود. پس لازم است در هنگام فراخوان خودروساز، قیمتها روشن اعلام شود. در این مرحله تنها نوبت دهی برای تخصیص معین می شود و فروش توسط خود خودروسازان در مرحله آتی انجام می‌شود. همه این موارد به روشنی در اطلاعیه سامانه یکپارچه نوبت دهی بیان شد.»

بیشتر بخوانید:

ثبت نام لاستیک دولتی به قیمت کارخانه در سال ۱۴۰۲ / + لینک‌های ثبت‌نام

ابعاد تازه پرونده شاسی‌بلندهای مجلس / عروس‌ها و دامادهای نمایندگان هم خودرو گرفتند

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

آریزو ۵ اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ / بررسی تخصصی و تصاویر رسمی

سهند پارس خودرو در خط تولید / تصاویر اختصاصی و بررسی فنی




3 دیدگاه

  1. چقدر هماهنگ شده با مافیای خودرو دارند عمل می کنند !!!
    دقیقا زمان مشخص شدن قیمت هارو گذاشتن وقتی که دیگه تاریخ انتخاب خودرو گذشته باشه…
    نه دینی دارند و نه وجدانی.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط