خودروهای گران‌قیمت در حراجی Scottsdale 2019

از دست ندهید

ون لوکس تویوتا گرنویا ؛ هتل پنج ستاره با پیشرانه دیزلی توربو

مینی‌ ون لوکس تویوتا گرنویا برای بازار استرالیا رونمایی شد که جایگزین ون قدیمی تاراگو در این کشور می‌شود...

مصرف سوخت هیوندای سوناتا هیبرید جدید چقدر است؟

هیوندای سرانجام اعداد مربوط به مصرف سوخت مدل جدید سوناتا برای سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد. مصرف سوخت ترکیبی...

موتور EF7 دنا و بررسی انواع ECU روی این موتور

موتور EF7 دنا از نگاه مردم و صاحبان شخصی این خودرو بررسی شده است. بیت ران - موتور EF7 دنا...

۱. فراری 250 GT SWB کوپه‌ی مدل ۱۹۶۳

قیمت: ۷ میلیون و ۵۹۵ هزار دلار

این خودرو یکی از ۹۶ دستگاه مدل SWB برلینتا است که تولید شده‌اند. این مدل 250 GT SWB در وضعیت بسیار عالی و فراتر از انتظار قرار دارد. فراری 250 را باید یکی از خودروهای ارزشمند در تاریخ صنعت ایتالیا دانست و مدل SWB نیز گل سرسبد حراجی Scottsdale امسال بود. فراری 250 مجموعه‌ای از زیبایی و توانایی‌های حرکتی و ارزش نقدی است و همه‌ی این ویژگی‌ها را درحدکمال در خود دارد. همین مشخصه‌ها باعث شده کلکسیونرها به مدل 250 GT SWB بیشتر توجه کنند.

۲. فراری 250 GT Tdf کوپه‌ی مدل ۱۹۵۸

قیمت: ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار دلار

این خودرو نوزدهمین دستگاه از ۳۶ دستگاه مدل Single-Louver تور دوفرانس برلینتا است. این مدل در ابتدا به رنگ مشکی و سفید بوده و بین سال‌های ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۰، در مسابقات اتومبیل‌رانی شرکت کرده است. بنابراین، این خودرو در مسابقات و رویداد‌های زیبایی در تاریخ موتور اسپرت حاضر بوده و همین کافی است تا قیمت حدودا ۶،۰۰۰،۰۰۰ دلاری آن توجیه شود.

۳. فراری 250 MM Spider مدل ۱۹۵۳

قیمت: ۵ میلیون و ۳۹۵ دلار

فراری 250 اسپایدر یکی از خودروهای بسیار مهم در تاریخ صنعت خودرو است. این مدل یکی از ۱۲ دستگاه مدل Vignale Spider محسوب می‌شود که روی شاسی مدل افسانه‌ای 250 MM ساخته شده است. این خودرو که شاسی، موتور، جعبه‌دنده و اتاق آن تماما در حالت استاندارد قرار داشتند، به آمریکا برده خواهد شد.

۴. فراری 288 GTO کوپه‌ی مدل ۱۹۸۵

قیمت: ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار دلار

این خودرو کمتر از ۵،۰۰۰ کیلومتر، یعنی ۴،۶۶۰ کار کرده و در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. فراری 288 GTO به‌تازگی کاملا سرویس‌ شده و آماده‌ی استفاده و رانندگی است. با چنین تعاریفی، جای تعجبی نیست که چرا به قیمتی بیش از ۳،۰۰۰،۰۰۰ دلار فروخته شده است.

۵. مازراتی A6G 2000 اسپایدر مدل ۱۹۵۱

قیمت: ۲ میلیون و ۷۵۵ هزار دلار

مازراتی A6G 2000 اسپایدر یکی از خودروهای خاص‌ و کمیاب‌ جهان است و در تمام دنیا، کلکسیونرها به‌دنبال چنین خودرویی هستند. این خودروِ روباز ایتالیایی به‌همراه تمامی مدارک اولیه‌ی خود فروخته شده که شامل برگه‌های اصلی فروش شرکت در سال ۱۹۵۱ هستند. حتی جعبه‌ابزار، ۶ عدد شمع اضافی و ۵ عدد چرخ با ابعاد ۴۰۰ در ۱۶ با لاستیک‌های پیرلی نیز به‌همراه این خودرو تحویل مالک جدید شده‌اند که همگی اصلی کارخانه است و در دهه‌ی ۱۹۵۰ ساخته شده‌اند.

۶. فراری 288 GTO کوپه‌ی مدل ۱۹۸۵

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۷ هزار دلار

این مدل اولین خودروِ تولید محدود فراری است که و تنها ۲۷۲ دستگاه از آن تولید شد. همراه این خودرو کتاب ارزشمند Ferrari Classiche Red Book نیز به مالک جدید تحویل داده شده است. پیشرانه‌ی ۲.۸۵۵ لیتری تمام آلومینیومی این خودرو از نوع V8 و مجهز به سیستم تویین‌توربو است و توان تولیدی آن به ۴۰۰ اسب‌بخار می‌رسد. این میزان قدرت برای خودرویی متعلق به دهه‌ی ۱۹۸۰ بسیار قدرتمند است.

۷. فورد GT Heritage کوپه‌ی مدل ۲۰۱۹

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

این مدل جدید برای ادای احترام به مدل قدیمی GT40 رنگ‌آمیزی کلاسیک ویژه‌ای دارد که با نام Gulf Racing شناخته می‌شود. این مدل اولین دستگاه از سری Heritage Edition فورد GT جدید به‌شمار می‌آید و به قیمت ۲،۵۰۰،۰۰۰ دلار فروخته شده است.

۸. تویوتا سوپرای کوپه‌ی مدل ۲۰۲۰

قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار

دیدن این تویوتا در این فهرست جای تعجب دارد؛ اما این اولین دستگاه ساخته‌شده از نسل جدید تویوتا سوپرا است و به‌جز رنگ خاصش، روی کاپوت آن نیز امضای مدیرعامل به‌چشم می‌خورد.

۹. فراری 330 GTS اسپایدر مدل ۱۹۶۷

قیمت ۲ میلیون و ۱۲ هزار دلار

از این مدل فقط ۱۰۰ دستگاه تولید شده و این خودروِ شماره‌ی ۷۱ از بین آن‌هاست. وجود تنها ۱۰۰ دستگاه از 330 GTS آن را به مدل بسیار کمیاب تبدیل می‌کند. پیشرانه و جعبه‌دنده‌ی این خودرو همگی در حالت اولیه و استاندارد قرار دارند و فقط ۳۳،۷۵۰ کیلومتر کار کرده است.

۱۰. فراری 212 Europa کوپه‌ی مدل ۱۹۵۲

قیمت: ۱ میلیون و ۹۳۰ هزار دلار

این خودرو در نمایشگاه خودروِ پاریس ۱۹۵۲ و نمایشگاه خودروِ بروکسل ۱۹۵۳ در غرفه‌ی فراری قرار داشت. در همان سال، در مسابقه‌ی ۱،۰۰۰ کیلومتر نوربرگ‌رینگ در کلاس خود به مقام سوم دست پیدا کرد. این خودرو در سال ۲۰۱۲ در دپارتمان خودروهای کلاسیک فراری بازسازی شده است. در این خودرو، از پیشرانه‌ی V12 از نوع تک‌میل‌سوپاپ SOHC با حجم ۲،۵۶۳ سی‌سی استفاده شده است. منبع: زومیت  ]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

تارا اتوماتیک V4 با موتور ضعیف را بشناسید

در حالیکه تارا اتوماتیک V4 / تارا V4 به‌عنوان تارای سال معرفی شده‌است، انتظار می‌رفت به جای موتور ضعیف...
ایران خودرو به بیت ران توضیح داد:

ورق بدنه تارا استاندارد است؟ ایمنی خودرو تارا مورد...

با توجه به انتشار ویدیوی نازک و ضعیف بودن ورق بدنه تارا ، ایران خودرو توضیحاتی داده، که براساس آن بر استاندارد بودن تولید...

سه کار کردن موتور و هر چه درباره آن...

سه کار کردن موتور یکی از اختلالات عملکردی خودرو است که در صورت بی‌توجهی به رفع آن، می‌تواند آسیب جدی به پیشرانه بزند. این...
بنیانگذار شرکت رنو پارس تشریح کرد:

مخالفت‌ها در مسیر تولید تندر ۹۰ / برنامه پلتفرم...

مدیرعامل فعلی گروه بهمن موتور در تشریح پروژه تولید تندر ۹۰ به عنوان بنیانگذار شرکت رنو پارس، از برنامه پلتفرم متشرک ایران خودرو و...

چرا پیمان کارگر اینفینیتی را ترک می‌کند؟

در خبرها تائید شده است که پیمان کارگر اینفینیتی برند لوکس نیسان را ترک می کند. اما چرا موفق‌ترین ایرانی صنعت خودرو جهان این...

پست‌های مرتبط