قیمت تیگارد X35 مشخص شد / قیمت مهر ماه ۱۴۰۲ کراس‌اوور تیگارد موتور

از دست ندهید

قیمت تیگارد X35 ساعاتی پیش رسماً از سوی شورای رقابت تعیین شد. تیگارد موتور براساس قیمت درب کارخانه شورای رقابت، این کراس اوور بایک را با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان به بازار خودرو ایران ارائه خواهد کرد. تیگارد موتور قرار است تیگارد X35 را با قیمت مصوب شورای رقابت و شرایط فروش اقساطی به فروش برساند.

بیت‌ران – قیمت تیگارد X35 امروز از سوی شورای رقابت، ۹۸۵ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۳۴ تومان تعیین شد. البته این قیمت درب کارخانه این خودرو چینی است.

یعنی با اضافه شدن هزینه‌های جانبی مانند بیمه، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شهرداری، مالیات هوای پاک، خدمات شماره‌گذاری و… بهای مصرف کننده آن به حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت تیگارد X35

پس از اعلام رسمی قیمت تیگارد X35 پیش بینی می‌شود در روزهای آینده بخشنامه فروش این خودرو نیز منتشر شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که تیگارد موتور این کراس اوور BAIC را با شرایط اقساطی بدون بهره هم به متقاضیان خرید آن واگذار می‌کند.

Tigard X35 که در حقیقت همان Beijing X3 یا Senova X35 (محصول Baic) است از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با کد A151R1 استفاده می‌کند.

این موتور می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید که توسط گیربکس CVT با قابلیت تعویض مصنوعی ۶ سرعته به محور جلو منتقل می‌شود.

موتور MPi تیگارد X35 براساس اطلاعات رسمی کمپانی مادر، نیازمند بنزینی با حداقل اکتان ۹۲ است. مصرف سوخت آن ۷.۲ لیتر در ازای هر صد کیلومتر اعلام شد و قادر است تا ۱۷۵ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

تیگارد X35 با تجهیزاتی مانند نمایشگر لمسی، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، سانروف پانورامیک، چراغ‌های LED، ایربگ سرنشینان جلو و… به بازار ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد / قیمت کارخانه مهر ۱۴۰۲

جیکو J7 به نمایشگاه خودرو ژنو در قطر رسید / همه چیز درباره JAECOO 7

قیمت محصولات چری در قطر چقدر است؟ / مقایسه بازار قطر و ایران

آزمایش فنی ریرا برای اولین بار در ایران / عملکرد ریرا در گرمای اهواز

چری آریزو ۸ در نمایشگاه خودرو قطر به نمایش درآمد / فونیکس آینده بازار ایران




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط