قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد / قیمت کارخانه مهر ۱۴۰۲

از دست ندهید

قیمت دایون Y7 رسماً از سوی شورای رقابت تعیین شد. صنایع خودروسازی ایلیا برنامه دارد تا این شاسی بلند دو دیفرانسیل را به سرعت وارد بازار کند. شورای رقابت بهای درب کارخانه این خودرو را بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعیین کرد.

بیت‌ران – براساس تصمیم شورای رقابت، قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا ۱ میلیارد و ۳۸۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۰۸ تومان خواهد بود. این مبلغ، قیمت درب کارخانه دایون Y7 است. یعنی هزینه‌های دیگری مانند مالیات، شماره‌گذاری، عوارض شهرداری، هوای پاک و… هم به آن اضافه می‌شود.

 

دایون Y7 که نسخه به‌روزتری از Y5 است، پیش‌تر در نمایشگاه خودرو مشهد هم به نمایش درآمد. این شاسی بلند دو دیفرانسیل اخیراً مجوز شماره‌گذاری هم دریافت کرده‌ بود.

قیمت دایون Y7

دایون Y5 از یک قوای محرکه دو لیتری با کد ۴K21D4W استفاده می‌کرد که متعلق به برند میتسوبیشی بود. این موتور قادر بود ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. انتقال این نیرو و گشتاور نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چهار چرخ آن انجام می‌شد.

اما دایون Y7 از موتور ۲.۴ لیتری با کد ۴K22D4T استفاده می‌کند که باز هم متعلق به برند میتسوبیشی است. این موتور دقیقاً همان قوای محرکه پیکاپ چانگان هانتر است که قرار است به زودی توسط زامیاد به بازار وارد شود.

این موتور توربو ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد. یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هم مثل مدل Y5 وظیفه انتقال نیرو به چهار چرخ این خودرو را بر عهده دارد.

دایون Y7 مجهز به ایربگ راننده و سرنشین کناری، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، دوربین دید عقب، TPMS، اتولایت، سامانه کنترل پایداری، سانروف، سنسور باران، تهویه مطبوع با پنل دیجیتالی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و… است.

بیشتر بخوانید:

جیکو J7 به نمایشگاه خودرو ژنو در قطر رسید / همه چیز درباره JAECOO 7

قیمت محصولات چری در قطر چقدر است؟ / مقایسه بازار قطر و ایران

آزمایش فنی ریرا برای اولین بار در ایران / عملکرد ریرا در گرمای اهواز

چری آریزو ۸ در نمایشگاه خودرو قطر به نمایش درآمد / فونیکس آینده بازار ایران




3 دیدگاه

  1. این خودروهم مثل مکث موتورکلوت اتومات آپشن به خصوصی نداری.ترمزبرقی یامثل خودروی تیکو۷پرودست دنده اش راعوض نگردندخدایی امکانات صفر

  2. چرا توی نقشه ای که اول کلیپ نشون میده اسم جعلی و پان-عربیست ساز the Gulf رو زده?!!! جالبه که خود قطر مال ایران بوده و هست.

  3. ی‌شرکت دزد و بی شرف هستش این ایلیا خودرو
    برج ۷ مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کردم واسه دایون y7 بعدش انصراف دادم الان ۳ ماه و چند روزه پول منو پس نمیدم میگن پول نداریم
    من خودم کارمند بانکم حسابشون نگاه کردم میلیاردی توشه
    اما عادت به حرام خوری کردن نمیخوان پول مردم پس بدن

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط