تویوتا لندکروزر ۳۰۰ نسخه GR SPORT 10th Victory در قطر رونمایی شد

از دست ندهید

تویوتا لندکروزر ۳۰۰ نسخه GR Sport 10th VICTORY در نمایشگاه خودرو قطر امسال به نمایش درآمد. این خودرو فوق‌العاده ویژگی‌های خاصی در این نمایشگاه داشت که با سایر نسخه‌های آن بسیار متفاوت بود.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی – قطر برای برگزاری این نمایشگاه فوق‌العاده در یک کلام سنگ تمام گذاشت. از برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور دیوید بکام گرفته‌تا بازدید ورزشکاران فوق‌العاده‌ای چون ژیل ویلنوو (قهرمان فرمول یک) و مقامات رسمی!

بسیاری از برندهای خودرویی هم مانند تویوتا در نمایشگاه خودرو قطر آخرین و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند. تویوتا در محوطه خود در نمایشگاه خودرو ژنو که در قطر برگزار شد، خودروهای ویژه‌ای رونمایی کرد که به مهمترین آن می‌پردازیم.

 

تویوتا لندکروزر ۳۰۰

تویوتا در نمایشگاه خودرو قطر

نام تویوتا در بازار خودرو خاورمیانه مترادف با تجربه‌های بی‌نظیر آفرودی است. تویوتا در نمایشگاه خودرو قطر نسخه‌ای کم نظیر از لندکروزر ۳۰۰ را با کد GR SPORT به نمایش گذاشت. اما این تمام ماجرا نبود. چرا که این خودرو، نسخه ۱۰th Victory نام داشت که به افتخار ده سال پیروزی‌های مداوم در رقابت‌هایی چون داکار و… تولید می‌شود.

تویوتا قصد دارد امسال و سال آینده میلادی از این نشان (۱۰th VICTORY) بر روی محصولات GR SPORT خود استفاده کند تا این بزرگداشت، جاودانه شود.

تویوتا لندکروزر ۳۰۰ فوق‌العاده‌ای که در محوطه این برند در دوحه به نمایش درآمد، دارای موتوری V6 به حجم ۳.۵ لیتر بود که با دو توربوشارژ می‌توانست ۴۰۹ اسب بخار نیرو تولید کند. حداکثر گشتاور این خودرو نیز ۶۵۰ نیوتن‌متر اعلام شد.

تویوتا لندکروزر ۳۰۰

این نسخه چشم‌نواز از لندکروزر می‌تواند با گیربکس ده سرعته خود در ۶.۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز ۲۲۰ کیلومتر در ساعت است.

تویوتا قصد دارد تا این نسخه خاص از لندکروزر ۳۰۰ را به قیمت ۳۹۸ هزار ریال در بازار خودرو قطر به فروش برساند. این رقم براساس نرخ تبدیل ارز امروز، برابر است با حدود ۵ میلیارد و ۶۹۱ میلیون تومان.

تویوتا لندکروزر ۳۰۰

جالب است بدانیم که مدل‌های ۲۰۱۳ این خودرو با کارکردهای بالای ۲۰۰ هزار کیلومتر بیش از ۱۱ میلیارد تومان در ایران قیمت دارند.

تویوتا لندکروزر ۳۰۰

این لندکروزر خاص در نمایشگاه خودرو قطر دارای برخی ویژگی‌های مهم بود. رینگ‌های این نمونه ۱۸ اینچی بودند و رینگ‌های Enkei آن جذابیت فوق‌العاده‌ای به این خودرو بخشیدند.

البته باید به تایرهای دانلوپ Grandtrek AT5 آن هم اشاره کرد که چهره‌ای خشمگین‌تر از این خودرو به نمایش گذاشتند. در بسیاری از بخش‌های بدنه این خودرو نشان ۱۰th Victory تویوتا قابل مشاهده بود و گرافیک جذابی که برگرفته‌از خودروهای رالی بود هم بر روی بدنه خودنمایی می‌کرد.

فضای داخلی تویوتا لندکروزر ۳۰۰

تویوتا لندکروزر ۳۰۰

جدا از تغییراتی که عنوان شد، تم داخلی این خودرو مملو از چرم مشکی و قرمز جذاب بود. همانند نسخه‌های استاندارد در این نمونه هم شاهد استفاده از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بودیم که مربوط به بخش اطلاعات و سرگرمی است.

از دیگر امکانات بخش داخلی این خودرو می‌توان به ایرکاندیشن چهار نقطه‌ای، صندلی‌های دارای گرمکن و سردکن، پکیج سرگرمی ردیف دوم، ۱۴ اسپیکر برای سیستم صوتی JBL و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت تیگارد X35 مشخص شد / قیمت مهر ماه ۱۴۰۲ کراس‌اوور تیگارد موتور

قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد / قیمت کارخانه مهر ۱۴۰۲

جیکو J7 به نمایشگاه خودرو ژنو در قطر رسید / همه چیز درباره JAECOO 7

قیمت محصولات چری در قطر چقدر است؟ / مقایسه بازار قطر و ایران




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط