قیمت محصولات سایپا در شهریور ماه چقدر است؟

از دست ندهید

لیست قیمت محصولات سایپا در شهریور ماه ۱۴۰۲ رسماً اعلام شد. محصولات جدید این گروه خودروسازی هم حالا در لیست قیمت شهریور ماه امسال قابل مشاهده هستند و پیش‌بینی می‌شود که عرضه آنها به بازار به مرور آغاز شود.

بیت‌ران – شاهین G تنها عضو خانواده شاهین در لیست قیمت محصولات سایپا شهریور ماه امسال است. سایپا این سدان پرچمدار خود را به بهای ۴۲۵ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان به بازار ارائه می‌کند.

سه تیپ مختلف ساینا هم در لیست قیمت محصولات سایپا حضور دارند. این گروه خودروسازی، ساینا S تیپ DA را ۲۴۸ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان قیمت‌گذاری کرد.

ساینا S دوگانه نیز توسط سایپا به قیمت ۲۸۳ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان به بازار ارائه خواهد شد. بهای نهایی ساینا S اتوماتیک نیز ۳۳۰ میلیون و ۹۳۲ هزار تومان تعیین شد.

۶ تیپ مختلف کوییک سایپا هم در لیست قیمت شهریور ماه امسال سایپا حضور دارند. این خودروساز بهای کوییک تیپ DA را ۲۰۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تعیین کرد.

 

قیمت کوییک S تیپ DA نیز ۲۶۸ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان اعلام شد. سایپا بهای نهایی کوییک پلاس اتوماتیک را ۳۲۷ میلیون و ۸۷ هزار تومان تعیین کرد و کوییک R تیپ DA هم ۲۵۶ میلیون و ۳۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

کوییک R تیپ S سایپا در این لیست با قیمت ۲۸۶ میلیون و ۲۵۲ هزار تومانی خود حضور دارد و قیمت کوییک R با گیربکس CVT تیپ DA هم ۳۳۸ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان اعلام شد.

وانت ۱۵۱ تیپ DA سایپا ۲۳۵ میلیون و ۹۳۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. قیمت این محصول با لاینر هم به ۲۳۸ میلیون و ۹۳۲ هزار تومان می‌رسد.

قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا

در لیست قیمت محصولات سایپا در شهریور ماه امسال، هر دو تیپ چانگان‌های CS35 پلاس حضور دارند. سایپا این محصول وارداتی تیپ دو را به قیمت یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون و تومان به دست متقاضیان خرید آن می‌رساند.

قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ سه نیز یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان اعلام شد. نخستین خودرو از این محصول وارداتی سایپا در روزهای گذشته پلاک ملی دریافت کرد و به نخستین خریدار آن تحویل شد.

قیمت وانت‌های باری گروه خودروسازی سایپا

نیسان تک آپشنال رادیال هیدرولیک در لیست قیمت محصولات سایپا در شهریور ماه امسال، ۵۱۷ میلیون تومان اعلام شد. سایپا این محصول را در مدل دوگانه به بهای ۵۵۴ میلیون تومان به دست مشتریان می‌رساند.

نیسان دیزل آپشنال در این لیست با قیمت ۶۲۵ میلیونی خود حضور دارد و پیکاپ کارون این گروه خودروسازی نیز ۷۱۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

سایپا پادرا پلاس تک سوز را به قیمت ۵۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به دست مشتریان می‌رساند و بهای اعلامی برای پادرا پلاس دوگانه نیز ۶۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

تست گوزن محصولات ایران خودرو / کدام خودرو بهترین هندلینگ را دارد؟

شرایط ثبت سفارش خودرو در سامانه یکپارچه چیست؟

مرحله سوم طرح فروش یکپارچه به ظرفیت خودروسازان بستگی دارد

تعرفه جدید واردات خودرو کاهش می‌یابد

سایپا شاهین پلاس چه تفاوتی با مدل‌های دیگر دارد؟ / همه چیز درباره شاهین پلاس




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط