گروه خودروسازی سایپا در راه نمایشگاه خودرو مشهد

از دست ندهید

گروه خودروسازی سایپا با زیرمجموعه‌های خود نظیر پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپایدک و غیره، در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود بسیاری از محصولات تولیدی جدید این گروه خودروسازی به همراه خودروهای وارداتی زیر مجموعه‌های آن، در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش درآیند.

نمایشگاه خودرو مشهد یکی از مهمترین نمایشگاه های تاثیرگذار در صنعت خودرو کشور است. این نمایشگاه تا امروز میزبانی از خودروسازان داخلی و خارجی بسیاری را قطعی کرده است.

براساس اطلاعات دریافتی از گروه خودروسازی سایپا، این خودروساز داخلی در نمایشگاه خودرو امسال حضور خواهد داشت. علاقه‌مندان به محصولات این خودروساز می‌توانند از خودروهای سایپا و زیر مجموعه‌های آن در این نمایشگاه دیدن کنند.

این احتمال وجود دارد که برخی از خودروهای جدید سایپا که در سامانه یکپارچه به فروش رسیدند هم در غرفه سایپا حضور داشته باشند.

شرکت‌های پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک و… هم که بازوهای اصلی سایپا در حوزه تولید و خدمات پس از فروش هستند، در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا خواهند کرد.

با توجه به معرفی محصولات جدید از سوی سایپا و زیرمجموعه‌های این گروه خودروسازی، باید دید چقدر از محصولات این خودروساز داخلی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد استقبال خواهد شد.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مشهد برگزار و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ترخیص ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر

هونگچی E-QM5 بهمن موتور در یک قدمی ورود به ایران / بررسی تخصصی

ریمک نورا رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را ۲۰ ثانیه جابه‌جا کرد

مرسدس بنز AMG GT جدید با ۵۷۷ اسب‌بخار قدرت رونمایی شد

کوییک S سایپا بررسی شد / خالی‌بند و کم توان!




1 دیدگاه

  1. سلام و احترام
    ما متقاضیان خودرو های کوییک gx و gxr حدود یکسال است که در طرح پیش فروش سایپا این دو خودرو رو پیش خرید کرده ایم ضمن اینکه این دو خودرو در طرح جایگزین یکپارچه اول و یکپارچه دوم نیز حضور داشته است کم ترین حق مشتری دانستن قیمت این دو مدل خودرو است؛با توجه به اینکه موعد اولین دعوتنامه شهریور است لطفا اقدامی کنید که هرچه سریعتر قیمت مشخص شود و مشتری تکلیفش روشن شود.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط