سامانه یکپارچه برای فروش خودرو باز شد

از دست ندهید

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: شرکت کرمان موتور برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفت، امکان ثبت نام را فراهم کرده‌است.

بیت‌ران – مهدی تقدسی در خصوص طرح جدید فروش شرکت کرمان موتور، اظهار کرد: این شرکت برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفت امکان ثبت نام را فراهم کرده‌است.

 

مدیر سامانه‌یکپارچه فروش خودرو، تاکید کرد: همچنان فروش خودرو خارج از سامانه امکان‌پذیر نیست. شرکتها باید در چارچوب سامانه نسبت به فروش خودرو اقدام کنند.

به بیان تقدسی، در مورد سایر محصولات هم سامانه‌یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم عرضه، خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفت، در شهریور امسال حتما باز می‌شود.

این متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودرو‌هایی که عرضه می‌شوند، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

بخشنامه کرمان موتور

منتخبین “باقی‌مانده” نوبت دوم محصولات کرمان‌موتور در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ لغایت دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ می توانند جهت تکمیل پروفایل و ثبت نام به سایت فروش اینترنتی شرکت کرمان موتور (https://customer.kermanmotor.ir) مراجعه کنند. امکان انتخاب شرایط فروش به صورت اقساطی و نقدی وجود دارد.

زمان اجرای مرحله سوم فروش یکپارچه

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، اعلام کرد طرح فروش یکپارچه خودرو ختم به این دو مرحله نخواهد شد. اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست. قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت. احتمالا مرحله سوم تخصیص فروش خودرو شهریور ماه خواهد بود.

وی توضیح داد خودرو‌های عرضه‌شده در این مرحله به ۳ درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم اختصاص دارند. به این گروه از متقاضیان در مرحله دوم سامانه جامع عرضه خودرو هیچ‌گونه خودرویی اختصاص داده‌نشد.

متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده‌باید توجه داشته‌ باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژه مادران) باید برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و مسدود کردن‌ وجه ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

خودرو در یک قدمی تالار بورس کالا

ساینا S در برابر ساینا EX / فیس‌لیفتی برای افزایش قیمت

قیمت فروش چانگان CS35 پلاس مشخص شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط