ماموت خودرو؛ میزبان خدمات محصولات رنو در ایران شد

از دست ندهید

ماموت خودرو موفق شد نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات رنو در ایران شود. نام ماموت خودرو همواره در کنار محصولات فولکس واگن مشاهده می‌شد. اما حال این خودروساز براساس اخبار رسمی قرار است شاهد تردد محصولات رنو برای خدمات پس فروش در نمایندگی‌های خود نیز باشد.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی: پیش از هر چیز باید اعلام کرد که فعلاً خبری از واردات محصولات جدید رنو به ایران نیست. اما ماموت خودرو با دریافت نمایندگی خدمات محصولات رنو در ایران، قطعاً راه را برای ورود محصولات جدید رنو به ایران هموارتر کرد.

مالکان خودروهایی مانند رنو تالیسمان یا رنو کولئوس از این پس می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات، به نمایندگی‌های ماموت خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

از نگین خودرو به ماموت خودرو

همانطور که می‌دانیم، در سالهایی که امکان واردات خودرو فراهم بود، محصولات رنو را نگین خودرو به ایران می‌آورد. بسیاری از محصولات این برند فرانسوی مانند تالیسمان، نسل اول و دوم کولئوس، سیمبل و… توسط نگین خودرو به فروش رسید.

اما با مسدودی واردات خودرو به ایران، نگین خودرو مشکلات بسیار زیادی را متحمل شد. بسیاری از حواله‌داران محصولات رنو، بیش از دو سال در انتظار دریافت خودرو از این شرکت بودند که سرنوشت آنها هنوز هم مشخص نیست.

بطوری که در میان مشتریان این شرکت، نگین خودرو به ندین خودرو مشهور شد! اما مشکل فقط مربوط به عدم تحویل خودرو نبود. نگین خودرو عملاً ارائه خدمات به محصولات رنو را متوقف کرد.

به طوری که مالکان محصولات رنو، در زمان مراجعه به نمایندگی‌های این برند هیچ خدماتی دریافت نمی‌کردند. نگین خودرو خود را نماینده این برند فرانسوی معرفی کرد، اما ماه‌هاست که خدماتی به مالکان خودروهای رنو در ایران نمی‌دهد.

موضوع زمانی جالب شد که مالکان خودرو باید برای سرویس‌های دوره‌ای خود به نگین خودرو مراجعه می‌کردند. اما نگین خودرو به مالکان اعلام می‌کرد که خدمات را در تعمیرگاه‌های سطح شهر انجام دهند و فاکتور را برای این شرکت خودرویی برای پرداخت هزینه گارانتی بیاورند. اما مالکان رنو عنوان کردند که نگین خودرو از پرداخت هزینه‌های گارانتی و سرویس فرار می‌کند.

حال با دریافت نمایندگی خدمات محصولات رنو از سوی ماموت خودرو، خیال مالکان خودروهای این برند در ایران راحت خواهد شد. ماموت‌خودرو سالهاست که مشغول ارائه خدمات به خودروهای فولکس‌واگن است و مشتریان VW در ایران از خدمات خودروهای خود راضی هستند.

بیشتر بخوانید:

تارا فیس لیفت وارد فاز اجرایی شد / آغاز تغییر چهره تارا ایران خودرو

موتور TU5 پلاس ایران خودرو به سایپا نرسید / شاهین پلاس تولید نمی‌شود؟

قیمت خودروهای تجاری در سایه خلاء قانونی / لزوم نظارت بر شیوه قیمت‌گذاری پیکاپ‌ها

زمان تکمیل وجه مشتریان بهمن موتور اعلام شد / قیمت فروش محصولات بهمن موتور

قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت منتشر شد / قیمت ۲۸ خودرو مونتاژی بازار

شرایط فروش محصولات کرمان موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد

قیمت محصولات فردا موتورز مشخص شد / لیست جدید اصلاحی شورای رقابت

قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شد / لیست جدید اصلاحی شورای رقابت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط