سهند از شهریور ماه پیش‌فروش می‌شود / ۳ محصول جدید پارس خودرو

از دست ندهید

پیش فروش سهند از شهریور ماه امسال آغاز می‌شود. محمد علی تیموری در مراسم رونمایی از کراس‌اوور زوتی DL5 اعلام کرد، ۳ محصول جدید در پارس خودرو تولید خواهند شد. وی بیان کرد که پارس خودرو با تولید چانگان یونی وی هیبریدی، مجدداً به دوران تولید خودروهای لوکس در کشور باز می‌گردد.

بیت‌ران – پارس خودرو ۳ محصول جدید خود را به زودی روانه بازار می‌کند. سهند، کادیلا و چانگان یونی وی هیبریدی محصولاتی هستند که این خودروساز در نظر دارد تا آنها در کشورمان عرضه کند. ضمن اینکه زوتی DL5 نیز از سال آینده با ۵۰ درصد داخلی سازی به‌فروش خواهد رسید.

 

کراس‌اوور زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبریدی برقی عرضه خواهد شد. محمد علی تیموری مدیر عامل سایپا در اینباره گفت: «با توجه به ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.»

محمدعلی تیموری در مراسم رونمایی از زوتی DL5، تاکید کرد که پارس خودرو سومین خودروساز کشور است. وی اظهارداشت: «تولید خودروی پراید در شرکت پارس خودرو باعث شد که توسعه محصول در این شرکت مسکوت بماند. این در حالی است که شرکت پارس خودرو، تجربه همکاری با خودروسازان جهانی چون نیسان و رنو را در کارنامه کاری خود دارد. حال برای اولین بار است که شرکت پارس خودرو ۳ محصول مستقل شامل زوتی DL5، سهند و کادیلا را دارد.»

تیموری در مراسم رونمایی از زوتی DL5 اعلام کرد، پیش فروش خودرو سهند از شهریور ماه سال جاری آغاز می شود. این خودرو استانداردهای ۸۵گانه را نیز پاس کرد.

 

تولید انبوه کادیلا تا پایان امسال
کادیلا پارس خودرو
کادیلا پارس خودرو

خودروی کادیلا که چندی پیش از آن رونمایی شد نیز با همکاری قطعه‌سازان داخلی به تولید انبوه می‌رسد. این خودرو با نام و نشان شرکت پارس خودرو روانه بازار می شود. سعی بر این است که خودروی کادیلا تا پایان امسال به تولید انبوه برسد.

تیموری با بیان اینکه سومین محصول شرکت پارس خودرو، زوتی ۵DL است که به زودی به دست متقاضیان خواهد رسید، اذعان داشت: «گروه خودروسازی سایپا به سمت استفاده از موتورهای جدید و به ویژه موتورهای برقی رفته‌است. از این رو سال آینده خودروی زوتی DL5 با موتور هیبرید برقی عرضه می‌شود.»

 

تیموری افزود: «زوتی DL5، در مرحله نخست به صورت سی‌بی‌یو (خودروی کامل) وارد می‌شود. اما در ادامه به صورت اس‌کی‌دی و سی‌کی‌دی عرضه خواهد شد. سپس از سال آینده با تجهیز آن به موتور داخلی، داخلی سازی آن به ۵۰ درصد خواهد رسید.»

چانگان یونی وی هیبریدی محصول جدید پارس خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد شرکت پارس خودرو به ماهیت قبلی خود که عرضه خودرو مجلل در بازار است، بر می‌گردد.

تیموری تصریح کرد: «به زودی خودروی چانگان یونی وی هیبریدی (UNI-V) که یک محصول بسیار مجلل، با تکنولوژی بالا و فول مزایا است، توسط پارس خودرو وارد کشور می‌شود.»

شرکت پارس خودرو به بیان تیموری ظرفیت تولید بیش از ٢۵۰ هزار دستگاه خودرو را دارد که این امر بسیار ارزشمند است. او افزود: «پارس خودرو به دلیل ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد، می‌تواند در میان خودروسازان داخلی بیشترین میزان صادرات را داشته‌باشد. در این میان قرارداد صادرات خودرو P90 با یکی از کشورها منعقد شده‌است.»

مدیرعامل گروه سایپا بیان کرد قرارداد تولید موتورهای هیبریدی با یکی از بهترین شرکت‌های چینی منعقد شد. تیموری یادآورشد: «طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار است خودروی آریا (محصول جدید شرکت سایپا) به موتور هیبرید برقی مجهز شود. مصرف سوخت این خودرو ۱.۴ لیتر در هر ۱۰۰ لیتر پیمایش خواهد بود.»

 

بیشتر بخوانید:

موتور ۳ سیلندر ایران خودرو در مسیر تولید / تارا هیبریدی در راه است

موتور خودرو چگونه تست می‌شود؟ / گزارش اختصاصی بیت‌ران از آزمایشگاه تست موتور ایپکو

قیمت زوتی DL5 پارس خودرو مشخص شد / DL5 یا چانگان CS35 پلاس؟

زوتی DL5 پارس خودرو رونمایی شد / همه چیز درباره کراس‌اوور اختصاصی پارس خودرو




7 دیدگاه

    • بنظر بنده باتوجه به اطلاعاتی که از عزیزانی که در خبرگزاری و سایت بیت راین فعالیت می کنند و بعضی از گزارش‌های سایر سایت های دیگه و دیدن بعضی از محصولات این خودروسازها اون چیزی که امروز شاهد هستیم علی رغم تمام نقدها و ایراداتی که به محصولات تولید داخل در خصوص خودرو وجود دارد اما شاهد یک سری پیشرفتهای امیدوار کننده هستیم بنده به شخصه به امید خدا انشاءالله انشاءالله با مشکلی مواجه نشم جزو برنامه‌های اینده ام این است که خودرو سهند و یا کادیلا به محض اینکه وارد بازار بشه اگر توان مال برسه خریداری کنم

  1. مدیر عامل سایپا اول به شکایت و نارضایتی مشتری برسه .
    دو ماهه کوییک Rاتومات تحویل گرفتم از روز اول کیلومترش خرابه پرش کیلومتر داره نزدیک به ۲۰ بار زنگ زدم و نمایندگی رفتم. میگن قطعه نداریم و بعدا فراخوان میزنیم. آقای مدیر عامل سایپا ،مشتری از شما تنوع محصول نمیخواد، مشتری از شما کیفیت محصول میخواد.

    • وقتی میرید صف میبندین برا همچی محصولی همین میشه.
      خودرو ۳۰سال کارکرده خارجی شرف داره به اینا

  2. به نظر من باتوجه به اینکه سهند یک خودرو اقتصادی است و قیمت احتمالی که کمتر از شاهین هستش وآپشنهایی که اعلام شده میتونه تو بازار واسه قشر متوسط جامعه خودرو خوبی باشه.از نظر طراحی هم قابل قبوله

  3. من کوبیک اس گرفتم حیف اون پولی که دادم به این ماشین کیلومتر خراب ترمز خراب کلا ماشین های ک تولید میکنه آشغاله

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای امین ازاد و تمام عزیزانی که با ایشون همکاری می نمایند تا آخرین اخبار روز خودرو سازهای داخلی و گاهن با مصاحبه با کسانی که در گذشته و حال جزو کسانی بودند که صنعت خودرو کشور را با تمام کم کاستی ها پیش بردند در ضمن بابت اطلاعاتی که در زمینه خودروهای خارجی و گاهن مجموعه دارهای خودرو که اقدام به بازسازی خودروهای کلاسیک می کنند بازم تشکر میکنم بنده یکی از طرفداران این سایت هستم در یوتیوب هم پیگیر برنامه‌های جذاب شما هستم از تست گوزن و اون دنای توربو که موتور ماشین اتش گرفت و ارائه تحلیل درباره ٢٠٧ و تارا هم خیلی خوشم اومد ممنون و سپاس

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط