سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو درست شد؟

از دست ندهید

سایت سامانه فروش یکپارچه باید روز گذشته فعال می‌شد تا مشتریان بتوانند برای انتخاب پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود اقدام کنند. اما متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه هنوز در لیست نوبت‌دهی یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی بر مبنای لیست انتظار هستند.

بیت‌ران – از صبح روز قبل (چهارشنبه)، سامانه تخصیص یکپارچه خودرو باید برای متقاضیان حائز شرایط فعال می‌شد تا به جهت انتخاب پنج اولویت خودرویی‌شان اقدام کنند. اکنون پس از گذشت یک روز، این سامانه هنوز دچار اختلال است. حتی تعداد بسیاری از متقاضیان خرید خودرو نمی‌توانند وارد این سامانه شوند.

گام دوم مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از صبح روز قبل (چهارشنبه سوم خرداد ماه) اسماً آغاز شد. متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف، وجه لازم را مسدود و به تایید بانک و سامانه رسانده‌بوند در انتظار تعیین اولویت‌های خودرویی مورد نظر خود هستند. این افراد از دیروز به مدت هشت روز (تا چهارشنبه هفته آینده) برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود فرصت دارند.

اما پس از گذشت بالغ بر ۲۴ ساعت که سایت باید فعال و مشتریان برای خرید خود اقدام می‌کردند، هنوز دچار اختلال است.

تعداد بسیاری از متقاضیان خرید خودرو از سایت سامانه فروش یکپارچه اعلام کردند که حتی نمی‌توانند وارد سایت سامانه شوند. چه برسد به اینکه بخواهند خودرو دلخواه خود را انتخاب کنند. ساعاتی پیش اعلام شد که این اختلال احتمالاً به سبب بار ترافیکی بالا و تعداد مراجعه بسیار متقاضیان پیش‌آمد.

این موضوع در حال پیگیری است. با توجه به اینکه تا چهارشنبه هفته آینده همچنان فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد و اینکه زمان ثبت‌نام تاثیری در اولویت‌بندی تخصیص خودرو ندارد، متقاضیان نگران نباشند و در ساعات و روزهای بعدی اقدام کنند.

[به‌روزرسانی – جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲]

سامانه یکپارچه فروش خودرو فعال است / در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنید

سامانه یکپارچه فروش خودرو به بیان مدیر این سامانه اکنون فعال است. دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال صبح امروز رفع شد. اکنون سامانه فعال است. متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.

بیت‌ران – مهدی تقدسی در یک برنامه تلویزیونی افزود: «تاکنون ۳۰۰ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو، ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.»

در هر دقیقه حدود ۲۵۰ نفر موفق به انتخاب خودرو می‌شوند. تقدیسی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «به دلیل اینکه اولویت انتخاب، پنج خودرو شد در نتیجه فرد، زمان بیشتری را در سامانه می‌ماند. به همین دلیل انتخاب پنج اولویت زمان بر است. در نخستین مرحله از طرح یکپارچه فروش خودرو، یک انتخاب انجام می‌شد و کندی به مراتب کمتر بود.»

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: «متقاضیان اگر در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند. با توجه به اینکه ثبت نام تا ۱۰ خرداد ادامه دارد متقاضیان نگران تکمیل ثبت نام نباشند.»

وی گفت: «یک بار اولویت به هر کد ملی داده‌می‌شود. بر اساس اولویتی که متقاضی دریافت کرد، انتخاب خودرو انجام می‌شود.»

تقدسی با بیان‌ اینکه‌ شایعاتی مبنی بر اینکه برخی بانک ها اطلاعات متقاضیان خرید خودرو را ارسال نکردند در فضای مجازی منتشر شده‌است، افزود: «همه بانک ها اطلاعات را ارسال کرده‌و متقاضیان می توانند فرایند خودرو را تکمیل کنند.»

بیشتر بخوانید:

آریزو ۵ اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ / بررسی تخصصی و تصاویر رسمی

سود خرید خودرو های سایپا در سامانه یکپارچه چقدر است؟ / مقایسه قیمت‌ها با بازار

ای‌آتروس اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با پیمایش ۲۵۰ کیلومتری رونمایی شد

سایپا اطلس چگونه است؟ / مشخصات فنی + شرایط فروش

سهند پارس خودرو در خط تولید / تصاویر اختصاصی و بررسی فنی

تویوتا آیگو ایکس در یک قدمی بازار / قیمت گمرکی تویوتا Aygo X




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط