قیمت محصولات چری در ترکیه مشخص شد

از دست ندهید

قیمت محصولات چری در ترکیه مشخص شد و این خودروساز چینی رسماً فروش خودروهای جدید خود در این کشور را آغاز کرد. قیمت مدل‌های چری که در ترکیه با لیست قیمت جدید مدیران خودرو بسیار متفاوت است.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی – مدت کوتاهی پس از ورود چری به بازار ترکیه، فروش محصولات این برند چینی روز گذشته رسماً آغاز شد.

چری فقط خودروهای SUV خود را برای بازار خودرو ترکیه انتخاب کرد. پرچم‌دار تمامی مدل‌های جدید چری در ترکیه مدل Tiggo 8 Pro است. Chery اعلام کرد این شاسی بلند از ۱ میلیون ۵۰ هزار لیر (معادل ۲/۷۰۳/۷۵۰/۰۰۰ تومان) در بازار خودرو ترکیه قابل خرید است.

قیمت پایه ویژه‌ رونمایی از تیگو ۷ پرو هم ۸۲۵ هزار لیر (معادل ۲/۱۲۴/۳۷۵/۰۰۰ تومان) اعلام شد. اما مدل Omoda 5 که در ایران آن را با نام FX می‌شناسیم هم در بازار خودرو ترکیه قابل خرید خواهد بود. قیمت فروش ویژه رونمایی از این خودرو ۸۱۰ هزار لیر (معادل ۲/۰۸۵/۷۵۰/۰۰۰ تومان) اعلام شد.

چرا خودروهای چری در ترکیه گرانتر هستند؟

همانطور که دیدیم، قیمت این خودروها در مقایسه با بازار خودرو ایران گرانتر است. اما دلیل این گرانی چیست؟ تمامی محصولات جدید چری در ترکیه قیمت پایه بیشتر از ۲۸۰ هزار لیر (۷۲۱ میلیون تومان) دارند.

در ترکیه خودروهای تا ۱۶۰۰ سی‌سی و قیمت بدون مالیات بالاتر از ۲۸۰ هزار لیر شامل ۸۰% مالیات کالای خاص و ۱۸% مالیات ارزش افزوده خواهند شد.

برای درک بهتر این موضوع، بهتر است مثالی را بیان کنیم. قیمت پایه چری Omoda 5 در ترکیه ۸۱۰ هزار لیر اعلام شد. قیمت اصلی این خودرو در زمان ورود به ترکیه، ۳۸۱/۳۵۶ (۹۸۱/۹۹۱/۷۰۰ تومان) است.

براساس قانون مالیات خودرو ترکیه، ۴۲۸/۶۴۴ لیر (۱/۱۰۳/۷۵۸/۳۰۰ تومان) مالیات مصرف کالا و مالیات ارزش افزوده شامل این خودرو می‌شود. در نتیجه Omoda 5 با قیمتی برابر با ۸۱۰/۰۰۰ لیر (معادل ۲/۰۸۵/۷۵۰/۰۰۰ تومان) به دست مشتری ترک می‌رسد.

قیمت خودروهای جدید چری در ترکیه در مقایسه با ایران بالاتر است. اما اگر به بازار خودرو ترکیه نگاه کنیم، می‌بینیم که چری‌های جدید در این کشور را می‌توانیم ارزان‌ترین شاسی بلندهای بازار ترکیه بنامیم.

برای مثال قیمت یک FIAT Egea با موتور ۱.۵ لیتری و قدرت ۱۳۰ اسب بخار در ترکیه ۸۱۵/۹۰۰ لیر (معادل ۲/۱۰۰/۹۴۲/۵۰۰ تومان) است.

چری Omoda 5 با ظاهری بهتر، امکاناتی به‌روز تر و گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰/۰۰۰ کیلومتر، ۵/۹۰۰ لیر از یک سدان فیات ارزان‌تر است. یعنی یک کراس اوور جدید چینی، معادل ۱۵/۱۹۲/۵۰۰ تومان از یک سدان فیات قیمت پایین‌تری دارد.

۲۰/۰۰۰ مشتری برای خرید اعلام آمادگی کردند!

Ahu Turan معاون مدیر چری ترکیه گفت ساختار جدید چری در ترکیه باعث شد علاقه مشتریان ترک به این برند بیشتر شود. او اعلام کرد پیش از اعلام قیمت محصولات چری در ترکیه بیش از ۲۰/۰۰۰ مشتری برای خرید این خودروها با ما تماس گرفتند.

او همچنین بیان کرد که چری اکنون ۲۵ نمایندگی مجاز در ۱۸ استان ترکیه دارد. جالب است بدانید که از ۶ نمایندگی موجود در شهر استانبول، مالک دو نمایندگی چری روس هستند!

چری برای ۲۰ سال متوالی موفق به کسب رتبه اول در صادرات خودروهای سواری در چین شد. این برند در سال ۲۰۲۳ به روند جهانی شدن خود سرعت می‌بخشد و استراتژی خود را برای فروش در بیش از ۳۰ کشور تنها با مدل Omoda 5 ایجاد می‌کند. این خودروساز چینی با عرضه ۳ مدل جدید تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و اومودا ۵ نه تنها به طور کامل وارد بازار ترکیه شد.

مشخصات فنی مدل‌های چری در ترکیه

تمامی مدل‌های شاسی بلند چری در ترکیه از موتورهای ۴ سیلندر ۱۵۹۸ سی‌سی توربوشارژ و تزریق مستقیم استفاده می‌کنند.

موتور ۱.۶ TGDI خودروهای چری ۱۸۳ اسب بخار (۱۳۶/۵ کیلووات) قدرت و ۲۷۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. تمامی این موتورها با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک DCT به دست مشتریان ترک می‌رسند.

چری در زمان رونمایی از این خودروها، تأکید بسیاری به میزان مصرف سوخت آنها کرد. در کنفرانس رونمایی از خودروهای چری اعلام شد که تمامی مدل‌های بازار ترکیه می‌توانند با ۳ حالت رانندگی مختلف در جاده‌ها تردد کنند.

مدل Omoda 5 مصرف سوختی برابر با ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر دارد. مدل تیگو ۷ پرو ۸/۶ لیتر و شاسی بلند تیگو ۸ پرو، ۸/۱ لیتر در صد کیلومتر سوخت مصرف می‌کند.

بنا به بیان مدیران چری ترکیه، همه مدل‌ها دارای سیستم انتقال نیرو ۴×۲ هستند. این بدان معناست که شاسی بلندهای چری در بازار ترکیه همگی نیروی موتور را به محور جلو منتقل می‌کنند.

ترمزهای جلو دیسکی در تمامی مدل‌ها با هوا خنک می‌شوند. ترمزهای عقب هم دیسکی هستند تا بتوانند قدرت مناسبی در زمان ترمزگیری داشته‌باشند.

چری اعلام کرد که همه مدل‌ها به لطف سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و تعلیق مستقل چند نقطه‌ای در عقب، بر لذت رانندگی همراه با راحتی تمرکز دارند.

چری Omoda 5 در بازار خودرو ترکیه
قیمت محصولات چری در ترکیه / چری Omoda 5
قیمت محصولات چری در ترکیه / چری Omoda 5

Omoda 5 اولین خودروی جهانی چری است. چری انتظار دارد به لطف طراحی جدید این کراس اوور، تعداد زیادی سفارش برای خرید آن دریافت کند.

قیمت‌های Omoda 5 بنا به سطح تجهیزات و امکانات آن در ترکیه به سه بخش Comfort ،Luxury و Excellent تقسیم می‌شوند. مدل Comfort که پایه‌ترین نسخه این کراس اوور است، ۸۶۰/۰۰۰ لیر (۲/۲۱۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان) قیمت دارد. چری با تخفیف ویژه رونمایی، این Omoda 5 را با این سطح از تجهیزات ۸۱۰ لیر (۲/۰۸۵/۷۵۰/۰۰۰ تومان) به فروش می‌رساند.

نسخه Luxury این خودرو ۹۲۰/۰۰۰ لیر (۲/۳۶۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان) قیمت دارد. چری تخفیف ویژه رونمایی را برای این مدل لحاظ کرد و این نسخه را اکنون می‌توان با قیمت ۸۷۰/۰۰۰ لیر (۲/۲۴۰/۲۵۰/۰۰۰ تومان) خرید.

بالاترین مدل Omoda 5 در ترکیه با نام Excellent به فروش می‌رسد. این مدل در لیست قیمت چری ۹۸۰/۰۰۰ لیر (۲/۵۲۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان) است. اما تخفیف ویژه رونمایی موجب شد این مدل حالا با نرخ ۹۳۰/۰۰۰ لیر (۲/۳۹۴/۷۵۰/۰۰۰ تومان) به دست مشتری برسد.

ابعاد Omoda 5

Omoda 5 دارای ۴۴۰۰ میلی‌متر طول، ۱۸۳۰ میلی‌متر عرض و ۱۵۸۸ میلی‌متر ارتفاع است. فاصله بین دو محور این کراس اوور هم به ۲۶۳۰ میلی‌متر می‌رسد.

حجم صندوق عقب Omoda 5 با ۱۴۲۳ کیلوگرم وزن در حالت استاندارد ۳۷۸ لیتر و حجم باک بنزین آن نیز ۵۱ لیتر است. بسته‌به سطح تجهیزات این کراس اوور، Omoda 5 می‌تواند در ۸/۶ ثانیه با لاستیک‌های ۲۱۵/۶۰ R17 یا ۲۱۵/۵۵ R18 از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب گیرد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۰۶ کیلومتر در ساعت اعلام شد.

امکانات رفاهی چری Omoda 5 در ترکیه

در نسخه Comfort این خودرو مجهز به امکاناتی چون ورود و استارت بدون کلید، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع خودکار، حالت‌های رانندگی (Eco، Normal، Sport)، چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های LED در روز، چراغ عقب LED، برقی و آینه‌های جانبی گرم شونده است.

خروجی های دوگانه اگزوز، روشنایی داخلی با ۶۴ رنگ، فرمان چرمی، صندلی‌های نیمه چرمی، ۳ خروجی USB، نمایشگر کلاستر ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مالتی مدیا ۱۰.۲۵ اینچی، بلوتوث، CarPlay بی‌سیم، AndroidAto، شارژ بی‌سیم، خروجی‌های برق ۱۲ ولتی در جلو و صندوق عقب، کنترل حرکت در سربالایی، کیسه هوای جلو، کیسه هوای جانبی (جلو) و کیسه هوای پرده‌ای هم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

علاوه بر اینها، نسخه Luxury مجهز به دوربین پانوراما ۳۶۰ درجه، درب صندوق اتوماتیک، سقف شیشه‌ای قابل باز شدن، صندلی راننده برقی ۶ جهته، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه‌ای، رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، صندلی‌های چرمی، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار برخورد عقب، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری فعال، رادار تشخیص عابر پیاده و دوچرخه و سیستم هشدار باز شدن درب‌ها به صورت استاندارد است.

در تیپ Excellent که بالاترین سطح تجهیزات Omoda 5 است، علاوه بر همه اینها دارای صندلی برقی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، سیستم فرمان صوتی هوشمند و ۸ بلندگو برای سیستم صوتی SONY است.

البته خریدارانی که مایل به داشتن تجهیزات لوکس و عالی هستند می‌توانند Omoda 5 خود را با رنگ بدنه دوگانه و رینگ‌‌های دو رنگ شخصی سازی کنند.

tify;”>چری تیگو ۷ پرو در بازار خودرو ترکیه

قیمت محصولات چری در ترکیه / چری تیگو ۷ پرو
قیمت محصولات چری در ترکیه / چری تیگو ۷ پرو

Tiggo 7 Pro یک کراس اوور کامپکت است. این خودرو مشتریانی را هدف قرار می‌دهد که بر ظاهر شیک و راحتی سواری تمرکز دارند.

Tiggo 7 Pro در ظاهر خود از زبان طراحی خانواده Tiggo بهره می‌برد. جلوپنجره “Angel Wing Star” که با چراغ های جلو LED ماتریکس هماهنگ است، یک ظاهر به‌روز و پویا را ارائه می‌کند.

همچنین با بدنه خودروی دو رنگ و طراحی سقف پانورامیک برای خریداران جوان جذاب است. قیمت Tiggo 7 Pro که در ۳ تیپ مختلف Comfort، Luxury و Excellent برای فروش وجود دارد، از ۸۷۵/۰۰۰ لیر (۲/۲۵۳/۱۲۵/۰۰۰ تومان) شروع می‌شود.

چری با تخفیف ویژه رونمایی، مدل پایه Comfort را به قیمت ۸۲۵/۰۰۰ لیر (۲/۱۲۴/۳۷۵/۰۰۰ تومان) به دست مشتریان می‌رساند.

مدل Luxury هم دارای برچسب قیمتی ۹۳۵/۰۰۰ لیری (معادل ۲/۴۰۷/۶۲۵/۰۰۰ تومان) است که با تخفیف، ۸۸۵/۰۰۰ لیر (۲/۲۷۸/۸۷۵/۰۰۰ تومان) قابل خرید است.

قیمتی که برای مدل Excellent این خودرو در نظر گرفته‌شد هم ۹۹۵/۰۰۰ لیر (۲/۵۶۲/۱۲۵/۰۰۰ تومان) است. چری با تخفیف ویژه رونمایی این نسخه را حالا به قیمت ۹۴۵/۰۰۰ لیر (۲/۴۳۳/۳۷۵/۰۰۰ تومان) می‌فروشد.

ابعاد چری Tiggo 7 Pro

Tiggo 7 Pro با طول ۴۵۰۰ میلیمتر، عرض ۱۸۴۲ میلیمتر و ارتفاع ۱۷۰۵ میلیمتر دارای فاصله بین دو محور ۲۶۷۰ میلیمتر است. تیگو ۷ پرو با وزن خالی ۱۴۹۷ کیلوگرم دارای حجم بار ۴۷۵ لیتری و مخزن سوخت آن نیز ۵۱ لیتر اعلام شد.

این شاسی بلند چری که با تایرهایی در سایز ۲۲۵/۶۰ R18 به‌فروش می‌رسد، می‌تواند شتاب ۹.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتری داشته‌باشد.

تجهیزات چری تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ پرو در نسخه کامفورت دارای تجهیزاتی چون ورود و استارت بدون کلید، سنسور پارک عقب، دوربین دید عقب، سقف شیشه‌ای پانوراما قابل باز شدن، صندلی راننده برقی که در ۶ جهت قابل تنظیم است، صندلی سرنشین برقی با قابلیت تنظیم ۴ جهت، تهویه مطبوع اتوماتیک، فیلتراسیون N95 سیستم تهویه، حالت‌های رانندگی (اکو، معمولی، اسپرت)، چرخ‌های آلیاژی آلومینیومی ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های LED در روز، چراغ عقب LED، ریل سقفی، آینه‌های جانبی برقی، دو لوله اگزوز، فرمان چرمی، صندلی‌های چرمی، ۳ عدد پورت USB، نمایشگر کلاستر ۷ اینچی، نمایشگر مالتی مدیا ۱۰ اینچی، بلوتوث، کارپلی بی سیم و اندروید اتو، ۴ بلندگو، خروجی برق ۱۲ ولت در جلو و صندوق عقب، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، کیسه‌های هوای جلو و ایربگ جانبی به دست مشتری می‌رسد.

علاوه بر اینها، تیگو ۷ پرو در نسخه لوکس مجهز به سنسور پارک جلو، دوربین پانوراما ۳۶۰ درجه، درب صندوق اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع خودکار دو نقطه‌ای، آیینه‌های جانبی گرم شونده و تاشو اتوماتیک، روشنایی داخلی با ۷ رنگ، مانیتور مالتی مدیا ۱۲.۳ اینچی، ۶ بلندگو، شارژر بی‌سیم و سیستم هشدار نقاط کور به صورت استاندارد به‌فروش می‌رسد.

در Excellent که بالاترین سطح امکاناتی Tiggo 7 Pro است، علاوه بر همه اینها؛ سیستم فرمان صوتی هوشمند، سیستم کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار برخورد از جلو و عقب، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری فعال، سامانه تشخیص عابر پیاده و دوچرخه و سیستم هشدار باز شدن درب‌ها هم وجود دارند.

علاقه‌مندان به خرید این خودرو همانند Omoda 5 می‌توانند تیگو تجهیزات لوکس و عالی می توانند تیگو ۷ پرو خود را با بدنه دو رنگ خریداری کنند.

تیگو ۸ پرو در بازار خودرو ترکیه
قیمت محصولات چری در ترکیه / چری تیگو ۸ پرو
قیمت محصولات چری در ترکیه / چری تیگو ۸ پرو

چری Tiggo 8 Pro یک شاسی بلند ۷ نفره است. گران‌ترین خودرویی که با برند چری در ترکیه به فروش می‌رسد نیز همین مدل است.

این شاسی بلند فقط در دو نسخه Luxury و Excellent به دست مشتریان می‌رسند. قیمت مدل Luxury رقم ۱/۱۰۰/۰۰۰ لیر (۲/۸۳۲/۵۰۰/۰۰۰ تومان) است. تخفیف ویژه رونمایی موجب شد که این نسخه اکنون با قیمت ۱/۰۵۰/۰۰۰ لیری (۲/۷۰۳/۷۵۰/۰۰۰ تومان) قابل خرید باشد.

تیپ Excellent این شاسی بلند چینی هم از سوی چری ۱/۲۰۰/۰۰۰ لیر (۳/۰۹۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان) قیمت‌گذاری شد. تخفیف ویژه رونمایی برای این تیپ هم وجود دارد و همین موضوع موجب شد تا این نسخه را حالا بتوان با قیمت ۱/۱۵۰/۰۰۰ لیر (۲/۹۶۱/۲۵۰/۰۰۰ تومان) خریداری کرد.

ابعاد چری تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو ۴۷۲۲ میلیمتر طول، ۱۸۶۰ میلیمتر عرض و ۱۷۰۵ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن هم ۲۷۱۰ میلیمتر است. حجم بار تیگو ۸ پرو با وزن ۱۵۶۵ کیلوگرمی در حالت ۵ نفره ۴۷۹ لیتر و مخزن سوخت آن نیز ۵۱ لیتر اعلام شد.

این شاسی بلند لوکس ۷ نفره که با لاستیک هایی در سایز ۲۳۵/۵۵ R18 به فروش می‌رسد قادر است در ۹.۱ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت اعلامی برای این شاسی بلند چینی هم ۱۹۰ کیلومتر است.

تجهیزات چری تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو در نسخه لوکس دارای ورود و استارت بدون کلید، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین پانوراما ۳۶۰ درجه، درب صندوق اتوماتیک، سقف شیشه‌ای پانوراما قابل باز شدن، صندلی راننده برقی ۶ جهته، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع خودکار دو نقطه‌ای، سیستم فیلتر هوا N95، حالت‌های رانندگی (Eco، معمولی و اسپرت)، رینگ‌های آلیاژی آلومینیومی ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های LED در روز، چراغ عقب LED، ریل سقفی، آیینه‌های جانبی برقی گرمکن‌دار و تاشو اتوماتیک، خروجی‌های اگزوز دوگانه و نورپردازی داخلی ۷ رنگ است.

فرمان چرمی، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های ردیف سوم تاشو ۵۰:۵۰، ۳ پورت USB در جلو و عقب، نمایشگر کلاستر ۱۲.۳ اینچی، مانیتور لمسی ۱۲.۳ اینچی، پنل تهویه مطبوع ۸ اینچی، بلوتوث، CarPlay بی‌سیم و AndroidAuto، شارژر بی‌سیم، شش بلندگو، خروجی‌های برق ۱۲ ولت در جلو و صندوق عقب، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل فرود در سراشیبی، کیسه هوای جلو، کیسه هوای جانبی (جلو)، کیسه هوای پرده‌ای و سیستم هشدار نقاط کور هم در این تیپ وجود دارند.

در تیپ Excellent که بالاترین سطح Tiggo 8 Pro است، امکاناتی مانند صندلی راننده حافظه‌دار، صندلی برقی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم در چهار جهت، تهویه صندلی جلو، سیستم فرمان صوتی هوشمند، هشت بلندگو، کروز کنترل هوشمند، سامانه هشدار برخورد از جلو و عقب، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری فعال، سامانه تشخیص عابر پیاده و دوچرخه و سیستم هشدار بازشدن درب‌ها هم به آپشن‌های نسخه Luxury اضافه شده‌است.

 

بیشتر بخوانید:

تارا اتوماتیک V4 با موتور ضعیف را بشناسید

ورق بدنه تارا استاندارد است؟ ایمنی خودرو تارا مورد تایید است؟

سه کار کردن موتور و هر چه درباره آن باید بدانید/ این اختلال چه علائمی دارد؟




14 دیدگاه

  1. آخه ترکیه به کشور درپیت درب داغون هست که خر توخره
    مهم کشورهای اروپایی هستن که این چینی های آشغال حتی اجازه ورودم ندارن

  2. شما تور نوشته که سایت ۸۱۰۰۰۰لیر من فکرکردم چند برابری ایران برادر یک شرکت ترکیه کارمی کنی ماهیانه ۸۷۰۰۰۰حقوق می گیری یک ماه به اندازی خودروی چری چینی یک ماهه یه ماشین بخر

  3. شما فقط بازار ترکیه رو رصد میکنی.چرا بازار عراق که ماشین چینی یک سوم ایران گزارش نمیکنید .یک یکیتون …

  4. خوب چرا قیمت خودرهای چری در ایران با امارات عراق و عربستان مقایسه نمی کنی.ترکیه کشور توریستی هیت ادم بیکار بیکارش فقط ابجوش بفروشه اندازاه ۵کارگر ایدانی درماه پول در میاره الانم لطف کن قیمت همین خودروهای چینی با عراق و امارات و با ایران مقایسه کن.باور کن اگر مستقیم وارد کنیم به نفع مردم تا مونتاژ الان مونتاژ در ایران اینجوری اقایون اعلام می کنند از تولیدش بیشتر خرج میبره چون اقایون انداز تولید سود می برن رفاه مردم که میگن همش کشک وعده وعید الکیه فقط جیب خودشون پر بشه

  5. البته سرانه درآمد ترکیه را هم با ایران مقایسه کن که مردم بدونن اگه ترکیه عوارض و مالیات میگره بازم میتونن ماشین بخرن نه مثل اینجا درآمد صفره و قیمت ها نجومی

  6. میتوانید بفرمائید حقوق یه کارگر در ترکیه چقدر است ؟ اینطور بهتر میتوانیم مقایسه کنیم . دولتیها همیشه مثال میزنن در کشور همسایه ما یه نوشابه فلانقدر هست بهتره در آمد یه کارگر را هم میگفتند !!!

  7. خسته نشدید از دروغ ؟چرا باقطروامارات مقایسه نمیکنید قیمت را فقط با اقتصادی مریض تر از ایران مقایسه میکنید

  8. من خودم ترکیه بودم قیمت ولو ۲۰۲۳ را گرفتم۱میلیون۵۰هزار لیر بهترین ماشین المانی.و ماشین فرانسه هم ۱میلیون لیر چرا دروغ تحویل میدید.اینهمه ماشین های روز اروپا میان جنس چین بخرند.من تو بازارهایشان جنس چینی ندیدم از لوازم ارایشی تا خانگی بعد دم از ماشین نشون میزنید.بعد حقوق هاشون و درآمدشان با ایران یکی میکنید بخدا متاسفم

    • درود. ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که ارزانترین خودرو VOLVO براساس لیست قیمت رسمی این برند در ترکیه مدل S60 B5 AWD Plus است که با قیمت ۱/۸۴۹/۳۰۷ لیر قابل خرید است. تمامی خودروهای حاضر در نمایندگی ولوو ترکیه ساخت سال ۲۰۲۲ هستند که با عنوان مدل ۲۰۲۳ به دست مشتریان می‌رسند. اگر اطلاعات درستی نداریم پیشنهاد می‌کنم از اظهار نظر خودداری کنیم. برندهای چینی مانند SERES که محصول دانگ‌فنگ است یا SKYWELL ماه‌هاست که حضور در بازار خودرو ترکیه را آغاز کردند.

    • امکان موفقیت فروش این خودرو ها بخاطر ماهیت پر مصرف بنزینشان در ترکیه بعید است چون همگی خودروهایی که با برند فونیکس میشناسیم دارای مصرف ۹ به بالا هستند که در ترکیه با بنزین لیتری ۲۱ ایر معادل ۵۰ هزار تومان اصلا مقرون بصرفه نیست

  9. تازه ایرانی چرا بنز و سوار نمیتونه بشه اشغالهای چینی باید سوار بشه اونم با منعت تو ترکیه این قیمت اول به ما قلب میکن مدیران خودرو وچینیها چرا اول مدیران خودرو گفتم چون شرکت ایرانی بار از چینی هاست چون فقط خالی کردن جیب مردم شاید خود چینیها این نمایندگی تو ایران داشتن از چین مستقیم ماشینو وارد می کردن به شرایطی که ایران خودرو و سایپا نبود از مدیران خودرو .وسایپاوایران خودروبیشتر فکر مردم مارو میکردن وارزونتر به‌دست مردم می‌رسید…

  10. شما باید سطح درامد شهروند رو با قیمت مقایسه کنی نه اینکه قیمت اون رو با ریال ما مقایسه کنی بگی ارزونتره یا گرونتره ، دیگه الان بچه مدرسه ای هم این ها رو میدونه که دستمزد و سطح درامدی و خوراک و مسکن مهمه نه صرفا قیمت فلان محصول تو فلان جا

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط