همایش کلوپ رسمی بنز ؛ SLS ششصد اسبی پلاک ملی در قلب تهران!

از دست ندهید

بدهی نجومی خودروسازان به قطعه‌سازان

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از بدهی نجومی خودروسازان کشور به قطعه سازان...
تصاویر سه خودروی جدید سایپا؛

سایپا SP100 کراس اوور آریا ، ساینا اس و کوییک اس + زمان ورود به بازار آریا

جزئیاتی از زمان تولید سایپا SP100 کراس اوور آریا ، ساینا اس و کوییک اس و تصاویر این سه...

دلیل اصلی کاهش قیمت خودرو در بازار اعلام شد

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تغییرات مجدد نرخ ارز را از علل عدم...

در همایش کلوپ رسمی بنز حضور یک دستگاه مرسدس SLS پلاک ملی و یک دستگاه مرسدس AMG GTS همه بازدیدکنندگان را شوکه کرد! خاص ترین مرسدس بنزهای ایران در این رویداد شرکت داشتند.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: بنز بازها می‌گویند: ” یک ستاره در آسمان است و یک ستاره روی کاپوت بنز! ” همچنین می گویند بنز اعتیاد دارد و اگر مدتی سوار آن شوید دیگر نمی توانید از آن دل بکنید.

به هر حال دنیای ماشین بازی با همین کل کل ها و تعصبات جذاب شده است.

اما فدراسیون اتومبیل رانی و کلوپ رسمی مرسدس بنز در روز جمعه 16 اردیبهشت ماه گردهمایی را برگزار کردند که از قدیمی ترین تا جدید ترین مدل های بنز و از سراسر نقاط ایران حضور داشتند.

در همایش کلوپ رسمی بنز مرسدس SLS AMG، مرسدس AMG GTS گران ترین و جدید ترین مدل ها و سری های SL مربوط به دهه 50 میلادی گران ترین و قدیمی ترین ها بودند.

قرمز 250 هزار دلاری!

قرمز 250 هزار دلاری!

نه تنها در ایران خاص است بلکه در کل دنیا هم نسخه ای خاص و گران قیمت است.

به صورت محدود تولید شده است و حالا ارزش بسیاری زیادی پیدا کرده است.

قرمز 250 هزار دلاری!

بی شک مبهوت کننده ترین خودروی همایش کلوپ رسمی بنز یک مرسدس SLS AMG مدل 2014 بود.

یک موتور 6200 سی سی هشت سیلندر توربوشارژر می تواند 571 اسب بخار و 650 نیوتون متر گشتاور تولید کند.

اما جالب اینجاست مرسدس مورد بحث یکی از شش دستگاه SLS پلاک ملی در کشور است.

قرمز 250 هزار دلاری!

نسخه های Black Series با قیمتی بیش از 500 هزار دلار و نسخه مورد بحث بیش از 250 هزار دلار در بازار آمریکا معامله می‌شوند.

گنگستر مشکی پوش!

گنگستر مشکی پوش!

دیگر هیولای این همایش یک دستگاه مرسدس AMG GTS بود که با رنگ مشکی استایل بی نظیری داشت.

این خودرو با همان موتور هشت سیلندر و 6200 سی سی که بر روی SLS سوار شده به بازار عرضه شده است با این تفاوت که خروجی موتور به 522 اسب بخار کاهش و گشتاور به 670 نیوتون متر افزایش پیدا کرده است.

این خودرو به اندازه SLS با ارزش و کلکسیونی نیست اما در نوع خود بی نظیر است.

گنگستر مشکی پوش!

این مرسدس همواره به عنوان خودروی ایمنی در مسابقات فرمول یک هم حضور دارد.

این مرسدس با پلاک گذر موقت وارد کشور شده است.

گنگستر مشکی پوش!

لوکس بوده، لوکس است و لوکس خواهد بود!

آیا خودرویی داریم که در بدو تولدش لوکس بوده باشد و بعد از گذشت پنجاه سال هنوز هم لوکس باشد؟

بی شک مرسدس SL دهه هفتاد میلادی یکی از این خودروهاست. اگر پنجاه سال بعد هم به آن نگاه کنیم هنوز هم لوکس و خاص است.

چند دستگاه از این جواهرات کلاسیک در روز همایش حضور داشتند و مدل های جدید تر یعنی SL 500 هم دلبری می کردند.

تشریفات!

سری S مرسدس در تمام دوران تولیدش همواره به عنوان خودرویی لوکس و پیشرفته محبوب سیاستمداران، ثروتمندان و حتی گروه های مافیایی بوده است.

یک دستگاه مرسدس S320 ( W140) مدل 1994 که به گفته مالکش سال ها در وزارت امور خارجه خدمت کرده است حسابی عرض اندام می کرد.

موتور شش سیلندر 3200 سی سی آن قادر به تولید 230 اسب بخار قدرت و 315 نیوتون متر گشتاور است.

نصب شیشه های دو جداره در آن سال ها فقط کاری بود که بنز از عهده آن بر می آمد.

تقریبا تمام تجهیزات خودرو به صورت برقی کنترل می شوند حتی آینه وسط!

تنها موشکی که می توان دوستش داشت

مرسدس با سری CLS سبک خودروی سدان کوپه را به دنیا معرفی کرد.

مدل های قدیمی تر یعنی کد C219 در ایران به CLS موشکی هم معروف شد و الحق که نامگذاری به جایی بود.

اما جذاب ترین CLS حاضر یک دستگاه CLS 55 مشکی مات بود.

پیشرانه هشت سیلندر فابریک این خودرو با 5500 سی سی حجم قادر به تولید 408 اسب بخار قدرت است که ظاهرا برای مالک کافی نبوده چرا که با ریمپ و تیون قدرت آن را به 538 اسب بخار رسانده است.

یونیماگ سلطان مسلم بی راهه ها

مرسدس Unimog با تلفظ یونیماگ یا اونیموگ هم از جذابیت های فوق العاده این رویداد بود.

این خودرو که در ابتدا برای کاربری نظامی ساخته شده بود یک کامیون کوچک چهارچرخ متحرک است که با سیستم تعلیق خاص و انعطاف پذیرش قابلیت گذر از صعب العبورترین مسیرها را دارد.

اما چیزی که بیش از همه جلب توجه می کرد یک یونیماگ کمپر کرم رنگ متعلق به یک آقا و خانم جهان گرد سوییسی بود.

این دو بیش از سه ماه در ایران و در حال سفر بودند که سفرشان هنوز هم ادامه دارد.

استقبال مردم از این همایش بی نظیر بود و علاقه مندان بسیار زیادی از نقاط مختلف ایران به پیست آزادی آمده بودند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

گفت و گو با طراح خودرو ری را ؛ خطوط طراحی ایران خودرو در محصولات آینده

طراح خودرو ری را / خودرو ریرا با توضیح درباره طراحی ظاهری و داخلی این محصول درباره ایجاد یک...
در هم‌اندیشی ملی فعالان صنعت لجستیک ایران مطرح شد:

صنعت لجستیک کشور از قدیمی بودن تجهیزات رنج می‌برد؛...

یک فعال صنعت لجستیک با بیان اینکه یکی از ضعف های صنعت حمل و نقل کشور وجود نگاه سنتی به آن است، تاکید کرد:...

طراحی ریرا تغییر کرد ؛ همراه مشخصات فنی و...

شرکت ایران خودرو اعلام کرد که طراحی خودرو ریرا یکبار تغییر کرده تا مناسب با شرایط روز شود. بیت ران - گروه صنعتی ایرانخودرو در...

رالی اسکی‌شهیر ترکیه و اولین برد تیم ایرانی در...

رالی اسکی‌شهیر ترکیه با برد صابر خسروی و حامد مجد در کلاس R1-ST فورد فیستا رالی کاپ به پایان رسید. تیم ایرانی حاضر در...

وزیر در آستانه استیضاح خودرو ریرا را معرفی...

خودرو ریرا جدیدترین محصول ایران خودرو که روی پلت فرم پژو ۲۰۰۸ توسعه یافته و طراحی آن شبیه برخی خودروهای چینی  است در آستانه...

پست‌های مرتبط