از آتش سوزی و فراخوان‌های شاهین تا خودرو جدید ایرانی

از دست ندهید

فراخوان‌های شاهین سایپا، خودرو جدید ایرانی رقیب ایران خودرو و سایپا ،روغن موتور تقلبی ، ب ام و جدید و خودروهای سال اروپا بخش های این مجله فلاشر است.

بیت ران – در این مجله فلاشر  محمد فتح‌اللهی به سراغ بی ام و ایکس ام رفته است و درباره این خودرو و آینده طراحی ب ام و توضیح می‌دهد. همچنی وی فینالیست‌های نهایی خودرو سال اروپا را بررسی کرده است.

امیر حسین اسماعیل بیگی درباره فراخوان‌های شاهین سایپا گزارش تهیه کرده است و به ایرادهای فنی این خودرو پرداخته است.

مجتبی اسماعیلی درباره روغن موتور تقلبی در بازار توضیح می‌دهد.

مهدی درفشی هم درباره خودرو جدید ایرانی که روی پلت فرم ملی تعاون ساخته شده است گزارش تهیه کرده است.

روی پلت فرم تعاون خودرو YP110 ساخته شده است طراح بدنه این خودرو، حسین سلیمانی طراح خودرو شاهین سایپا است.

برنامه فلاشر مجله هفتگی خبری بیت ران با اجرای امین آزاد است.

مجله خبری فلاشر در قالب یک مجله تصویری بصورت هفتگی به بررسی اخبار هفته در صنعت حمل و نقل می پردازد.
این مجله بصورت پخش مستقیم هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۰ به وقت تهران از یوتیوب بیت ران پخش می شود.
تحلیل قیمت خودرو از اصلی‌ترین بخش های این مجله است.
اگر می خواهید تحولات صنعت خودرو، بازار خودرو و قیمت خودرو و موتورسیکلت را دنبال کنید، مجله خبری فلاشر را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر طراح سری شش ب ام و درباره طراحی خودرو تارا و شاهین

مشخصات موتور ۱۶ سوپاپ سایپا چیست؟ / اشتراک موتور تارا با شاهین؟

موتور تندر ۹۰ سایپا مشخص شد

خبرنگاران برتر خودرو معرفی شدند / بیت ران باز هم در مقام اول

مشخصات فنی گیربکس شش سرعته دستی ایران خودرو و توانایی های آن

گیربکس شش سرعته جدید روی کدام محصولات ایران خودرو نصب می شود؟

نادر فقیه‌زاده طراحی چه خودرو هایی را بر عهده داشت؟

مشخصات فنی گیربکس شش سرعته دستی ایران خودرو و توانایی های آن

گیربکس شش سرعته جدید روی کدام محصولات ایران خودرو نصب می شود؟

ایران خودرو تارا وارد بازار شد / تفاوت نسخه دستی با اتوماتیک؟

سایپا شاهین چگونه شاهین شد؛ داستان خودرو جدید سایپا

پلت فرم شاهین چگونه است؟

سایپا رهام از سال آینده با موتور تیبا وارد بازار می شود

نبرد در مونیخ / ویژه برنامه فلاشر برای نمایشگاه خودرو مونیخ

از گیربکس های ایران خودرو تا تارای برقی و بازار لاستیک ایران 

قیمت لنت ترمز خودروهای ایرانی و خارجی/ علائم تمام شدن لنت ترمز

بررسی بهترین دیسک و صفحه کلاچ در بازار و قیمت انواع لوازم کلاچ

قیمت روغن موتور در بازار + معرفی شرکت های برتر تولید کننده روغن

کامیون دست دوم وارداتی چه ویژگی هایی دارند؟ + جزئیات و آپشن ها

بهترین لاستیک های زمستانی و رتبه بندی آن ها در سال ۲۰۲۰

آشنایی با ولوو FH و مدل‌های آن + کامیون های ولوو در ایران

 




6 دیدگاه

  1. درود بر شما
    اولین بار خودرو رو دیدم شوک شدم اونای ک فنی هستن کارشون موتور بهتر تشخیص میدن.کیفیت قطعات سیستم ترمز بشدت پایین بود. بعد موتور توربو ۸ سوپاپ دما خیلی بالا میره.باید موتور جوری جا گذاری بشه ک منیفولد اگزوز عقب قرار بگیر ن سمت جلو. تازه اولشه بعد از صدهزار تا تازه مشکلات فنی موتور گیربکس خودشو نشون میده

  2. سلام لطفا درمورد ساینا اس هم توضیح بدید سه تا ایراد به وضوح داره یکی استارت نخوردن وروشن کردن با استارت اظطراری که ۶ثانیه باید استارت نگه داریم که وقتی دیاگ میزنیم ایراد از سوییچ شماره ۲ میزنه من هردوسوییچ تعویض کردم باز برطرف نشد البته باکیفیت بهتراز خودش دوم روشن شدن چراغ چک که خطای سنسور ناک میده که باز دلبخواهی هست سوم خرابی کالیپر ترمز هست که از صفری ایراد داره ویک طرف لنت تو زمان کوتاهی تمام میشه به طور مثال من ۳۰۰۰کیلومتر لنت تعویض کردم والان هم ۷۰۰۰تا کارکرده دوباره لنت تمام شده ویک طرفه دیگه لنت نصف هست لطفا مطرح کنید

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط