خبرنگاران برتر خودرو معرفی شدند / بیت ران باز هم در مقام اول

از دست ندهید

همزمان با گرامیداشت روز کیفیت، از خبرنگاران نمونه ادوار گذشته تقدیر شد. همچنین در این مراسم، خبرنگاران برتر خودرو سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز معرفی شدند.

بیت ران – مهدی درفشی: همزمان با گرامیداشت روز کیفیت توسط شرکت ISQI، از برترین خبرنگاران ادوار گذشته تقدیر شد. در این مراسم، خبرنگاران برتر سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز معرفی شدند.

امین آزاد مهندس مکانیک، سردبیر سایت بیت ران و نیز مستند ساز صنعتی به ویژه در حوزه خودرو به عنوان برترین خودرونویس و خبرنگار خودرویی سال معرفی شد.

افراد منتخب توسط پایگاه خبری “صنعت نویس” و با توجه به آراء ماخوذه از کارشناسان و مدیران صنعت خودرو مشخص شدند.

برترین‌های ادوار گذشته

اسامی خبرنگاران نمونه دوره های گذشته به شرح زیر است:

 ۱۳۹۶: حسین مزاریان – رسانه پرشین خودرو

 ۱۳۹۷: رضا حسینی – رسانه خودروکار

 ۱۳۹۸: امین آزاد – رسانه بیت ران

انتخاب خودرونویسان برتر با توجه به شاخص های مختلف از جمله میزان فعالیت، جریان سازی، سبک نگارش، استقلال خبری و… صورت گرفته است.

در این نظرسنجی که مسوولان سابق و فعلی خودروسازی و قطعه سازی، کارشناسان حوزه خودرو، مسوولان ارتباطات شرکت ها و البته فعالان رسانه ای و خودرونویسان شرکت کردند خبرنگاران برتر به شرح زیر معرفی شدند.

برگزیدگان دوره ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

 اول: امین آزاد – بیت ران

 دوم: مرجان شهریاری – دنیای اقتصاد

 سوم: محسن آل طه – خودرو بانک

 چهارم: حسین دلاور – اسب بخار

 پنجم: مشترکا الهام دانیالی از قطعه نیوز و حسین مزاریان از پرشین خودرو

 ششم: محمدعلی دیانتی‌زاده – دنیای خودرو

 هفتم: مشترکا عسل داداشلو از پادکست پیکان و میترا ممسنی از خودرو کار

مهدی تفضلی از سایت اسب بخار هم به عنوان خبرنگار برتر فنی نویس معرفی شد.

گفتنی است این‌ برنامه با عنوان “نقش خبرنگاران در حلقه کیفیت خودرو” با محوریت تبیین و ترویج رویکردی جدید نسبت به جایگاه سرنوشت‌ساز رسانه‌ها در تکمیل حلقه‌ی ارتباط میان تولیدکنندگان و نهادهای متولی کیفیت هم‌زمان با روز ملی کیفیت (۱۸ آبان) با حمایت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید:

برترین خبرنگاران خودرویی ایران در سال ۹۸ + لیست برگزیده ها

طراحی خودرو از صفر تا صد؛ گام به گام با یک مرکز حرفه ای

چرا در طراحی تارا چرا خطوط تیز وجود دارد؟

مصاحبه اختصاصی بیت ران با طراح شاهین سایپا ؛ گامی به جلو

طراح خودرو شاهین سرطراح ایران خودرو شد

علت ضعف خودروسازان ایرانی در طراحی خودرو چیست؟ / چرا تندر۹۰ زشت است؟

آیا ریمپ برای خودرو نیاز است؟ بهترین خودرو ایرانی برای ریمپ کدام است؟

شروع واردات خودرو به ایران با سه هزار خودرو/زمان ورود خودروهای وارداتی به بازار

بازگشت نیسان به ایران محتمل است / تولید نیسان قشقایی در ایران

مشکلات موتور EF7 / مقایسه موتور EF7 با TU5

زمانی برای تست یک خودروی خودران

مصاحبه بیت ران با طراح ایرانی مرسدس بنز

آیرودینامیک خودرو و هر آنچه درباره آن باید بدانید

هرمیداس اتابکی طراح بزرگ صنعتی و خاطره بازدید از ایران خودرو

هزینه طراحی سمند، ۲۰۶ صندوق دار و دنا در مقایسه با مدل‌های خارجی




6 دیدگاه

  1. سلام و درود

    محمدعلی دیانتی زاده هستم؛ سردبیر روزنامه دنیای خودرو

    نام بنده در این خبر (رتبه ششم) به‌صورت نادرست درج شده، ممنون میشم تصحیح بفرمایید.

    با سپاس و آرزوی توفیقات بیشتر برای شما

    • سلام و وقت بخیر
      تبریک بابت کسب رتبه در این نظرسنجی و به امید موفقیت روزافزون شما
      پوزش ما را بپذیرید، اصلاح شد

  2. به به خدا رو شکر
    به تک تک اعضای بیتران تبریک میگم!
    به آقای آزاد هم تبریک بابت تلاش هایشآن
    .یک سوال خیلی مهم دارم:
    سایتهای خودرویی مثل بیتران که بنر تبلیغ ندارند، چطور امرار معاش می کنند؟ چون از بنر زدن خوشم نمی آید.
    چطور پرداختی پرسنل و هزینه های سایت و …. را تامین می کنند؟ اصلا زندگی خودشان را چطور می گردانند؟
    چه نوع بیمه ای می‌کنند خود و پرسنل شان را؟
    اگر دقیق راهنمایی کنید ممنون میشم چون میخوام توی این عرصه بطور شش دانگ و حرفه ای کار کنم.

  3. با سلام ، به جوانان فعال در حوزه رسانه ، بخصوص خودرو تبریک وتهنیت می‌گویم و برای تک تک آنها بخصوص جناب آقای آزاد آرزوی موفقیت در تمام عرصه های زندگی را دارم .

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط