رالی کلاسیک تهران خزر با حضور بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو آغاز شد

از دست ندهید

رالی کلاسیک تهران خزر  در حالی آغاز شد که در این رویداد حدود ۱۰۰ خودروی کلاسیک و آنتیک شرکت کردند. پس از مدت‌ها، رویداد خودرویی برگزار شد که صرف نظر از شرکت کنندگان، بازدید کنندگان نیز شور و هیجان خاصی داشتند.

بیت ران – مهدی درفشی: روز چهارشنبه ۲۱ مهر رالی کلاسیک تهران خزر آغاز شد. شرکت کنندگان در این رالی، از مبدا ایران مال به سمت نمک آبرود رفتند. حدود ۱۰۰ خودروی کلاسیک آمریکایی، آلمانی، ایتالیایی، ایرانی، انگلیسی و فرانسوی در این رالی حضور یافتند.  در این‌باره با دکتر رامین صالح خو نایب رییس انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران در مورد رالی کلاسیک تهران خزر گفت و گو کردیم.

برگزاری رویداد کلاسیک خودرویی پس از مدت ها

صالح خو: در این تور، حدود ۱۰۰ خودروی کلاسیک از ایران مال به سمت نمک آبرود حرکت کردند. این رویداد، پس از مدت ها برگزار شد. به خاطر شیوع ویروس کرونا، پیش تر امکان برگزاری رالی کلاسیک محیا نبود. حال شرایطی فراهم شد تا مالکان خودروهای کلاسیک در یک تور شرکت کنند و از خودروهای خود لذت ببرند. این تور با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است و مجوزهای لازم دریافت شده است. برنامه های بسیار خوبی در پیش داریم. مالکان خودروهای کلاسیک آماده شرکت در رویدادهای متفاوت باشند.

بیشتر بخوانید:

تمرین همگانی ترک دی تمام کلاس های خودورویی در پیست آزادی



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط