ای سی ام سیتی One در نمایشگاه خودرو مونیخ/بدون نیاز به ایستگاه شارژ سریع!

از دست ندهید

ای سی ام سیتی One یک خودروی جمع و جور برقی است. این خودرو الکتریکی که در نمایشگاه خودرو مونیخ رونمایی شده، برای بازار کشورهای آسیایی و آفریقایی توسعه یافته است. از جمله ویژگی های جالب این خودرو، نوع باتری های آن است.

بیت ران – مهدی درفشی: ای سی ام سیتی One یک خودروی جمع و جور برقی است. این خودروی الکتریکی، توسط یک شرکت خصوصی آلمانی برای بازار کشورهای آسیایی و آفریقایی توسعه یافته است. این خودرو متناسب با نیازهای شهری کاربران طراحی شده است.

ای سی ام مدعی است که با این خودرو، آرزوی مردم برای استفاده بدون محدودیت از خودروهای الکتریکی را براورده کرده است. همچنین اضطراب اتمام شارژ را از بین برده است. چرا که این خودرو به باتری های قابل تعویض مجهز است و کاربر در کمتر از پنج دقیقه، امکان تعویض باتری های پر با خالی را خواهد داشت.

ای سی ام سیتی One با یک بار شارژ کامل، توانایی پیمایش ۴۰۰ کیلومتر مسافت را دارد.

از جالب ترین نکته های این خودروی برقی کوچک شهری می توان به محل قرارگیری باتری ها اشاره کرد. باتری های این خودرو در کف صندوق عقب قرار گرفته اند.

همانطور که پیش تر گفته شد، این خودرو مجهز به چهار باتری قابل تعویض است. هر کدام از این باتری ها، حدود ۱۰.۵ کیلوگرم وزن دارند. توان هر کدام از این باتری ها، ۲.۵ کیلووات ساعت است. ولتاژ امن مجموع این چهار باتری، ۴۸ وات است. ای سی ام مدعی است که این خودرو، نیازی به ایستگاه های شارژ سریع ندارد.

این خودرو به قیمت ده هزار یورو، بزودی وارد بازارهای هدف خواهد شد. برای تولید ۲۰۰ هزار دستگاه نیز برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

ب ام و i Vision خودروی شهری قابل بازیافت در نمایشگاه مونیخ
هیوندای روبو تاکسی در مونیخ رونمایی شد+مشخصات تاکسی هوشمند کره ای
مرسدس بنز AVTR در نمایشگاه خودرو مونیخ؛ خودرویی که ذهن شما را می خواند



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط