دعوتنامه جک اس۵ فیس لیفت با موعد تحویل مهر صادر شد + قیمت

از دست ندهید

شرکت کرمان موتور به تازگی دعوتنامه جک اس۵ فیس لیفت با موعد تحویل مهر را برای مشتریان صادر کرد.

بیت ران – مهدی درفشی: جک اس۵ فیس لیفت محصول جدید کرمان موتور است. و چندی قبل، پیش فروش این کراس اوور چینی آغاز شد. به تازگی دعوتنامه این خودرو با موعد تحویل مهر برای مشتریان صادر شد.

کرمان موتور گران فروشی کرد؟

کرمان موتور در زمان ثبت نام، از مشتریان ۳۵۰ میلیون تومان دریافت کرد. سود ۱۸ درصد مشارکت در پیش فروش برای مشتریان درنظر گرفته شد. همچنین کرمان موتور، تخفیف ۴۵ میلیون تومانی را نیز برای مشتریان درنظر گرفت. حال با احتساب سود مشارکت در پیش فروش و کسر تخفیف ۴۵ میلیون تومانی، خریداران با موعد تحویل مهر باید به طور دقیق ۳۵۹ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان دیگر باید پرداخت کنند.

با توجه به موارد مذکور، بهای تمام شده این خودرو برای مشتریان ۷۰۹ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۰۰ تومان است. مشتریان پس از صدور دعوتنامه، ۱۵ روز برای تکمیل وجه فرصت دارند. اگر تخفیف ۴۵ میلیون تومانی و سود مشارکت در پیش فروش را به بهای تمام شده اضافه کنیم، جک اس۵ فیس لیفت حدود ۷۸۰ میلیون تومان برای مشتریان هزینه برداشته است.

خرید اقساطی به صرفه تر از نقدی است؟

چندی قبل، کرمان موتور فروش اقساطی جک اس۵ فیس لیفت را آغاز کرد. در این طرح فروش، بهای تمام شده این خودرو ۷۴۹ میلیون تومان اعلام شده بود. با صدور دعوتنامه جک اس۵ فیس لیفت و رسیدن به قیمت حدود ۷۸۰ میلیون تومانی برای این خودرو، مشخص است که خرید اقساطی از کرمان موتور، به صرفه تر از نقدی است. البته، خرید از بازار نیز به صرفه تر از کرمان موتور است!

بر حسب توافق طرفین، موعد تحویل خودرو افزایش یافت

کرمان موتور در یکی از بندهای دعوتنامه صادر شده، بر حسب توافق طرفین خبر از افزایش زمان موعد تحویل این کراس اوور از ۳۰ به ۶۰ روز کاری داد. تحویل خودرو نیز بر حسب اولویت تکمیل وجه خواهد بود.

کرمان موتور در زمان ثبت نام، موعد تحویل خودرو پس از صدور دعوتنامه را ۳۰ روز کاری اعلام کرده بود. کرمان موتور با استفاده از تبصره های من دراوردی در قرارداد بسته شده با مشتری، امکان تغییر موعد تحویل خودرو را دارد!

بیشتر بخوانید:

طرح فروش ایران خودرو از یکشنبه آغاز خواهد شد / جزئیات این طرح چیست؟
محصولات جدید سایپا چه زمانی عرضه خواهند شد؟ / حواله داران خودرو ساندرو بخوانند!



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط