نسل جدید وانت آریسان با چه تغییراتی به تولید خواهد رسید؟

از دست ندهید

نسل جدید وانت آریسان با موتور دوگانه سوز XU7 ارتقا یافته، در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شد. مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، با اعلام خبر آغاز پروژه راه‌اندازی خط تولید وانت آریسان بهبود یافته، در این شرکت، گفت: «گروه صنعتی ایران خودرو به‌منظور حفظ سهم بازار در حوزه خودروهای کار، پروژه ایجاد خط تولید سالانه ۳۰ هزار دستگاه نسل بهبود یافته وانت آریسان را در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز کرده است.»

بیت ران – بیژن زاهدی فرد افزود: ایران خودرو خراسان براساس راهبردهای تعیین شده در حوزه تولید و توسعه سبد محصولات، از ابتدای اردیبهشت ماه برای راه اندازی خط تولید نسل جدید وانت آریسان اقدام کرده است. این امر علاوه بر حفظ و توسعه سهم گروه صنعتی ایران خودرو در بازار خودروهای کار، سبب ایجاد تولید پایدار در شرکت ایران خودرو خراسان و حفظ و توسعه اشتغال در سطح استان نیز می‌شود.

تفاوت ها با نمونه قبلی

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در خصوص تغییرات این خودرو نسبت به نسل قبلی گفت: این محصول که در ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد، به موتور دوگانه سوز XU7 ارتقا یافته، مجهز شده که نیروی محرکه آن به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

زاهدی فرد ادامه داد: با تغییراتی که در بدنه این خودرو انجام شده، ظرفیت تاب آوری آن تا هزار کیلو گرم و بار مجاز برای حمل به بیش از ۶۰۰ کیلوگرم رسیده است. این خودرو به مخزن سوخت ۷۵ لیتری گاز CNG تجهیز شده و برای افزایش ایمنی و گنجایش بیشتر مخزن سوخت بنزین با ظرفیت ۴۰ لیتر به همراه زاپاس‌بند به زیر بدنه منتقل شده است.

استاندارد آلایندگی یورو پنج

وی درباره کیفیت نسل جدید وانت آریسان، گفت: این خودرو شرایط احراز سطح آلایندگی استاندارد یورو پنج را داراست و تولید آن با دو ستاره کیفی آغاز می شود و با برنامه ریزی های انجام شده کیفیت آن تا سطح سه ستاره کیفی ارتقا خواهد یافت.

وی در مورد زمان آغاز و روند تولید این محصول در ایران خودرو خراسان گفت: پروژه ایجاد خط بدنه‌سازی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و هم‌زمان، اقدامات لازم در سالن های بدنه، رنگ و مونتاژ برای تولید انبوه این محصول در حال انجام است. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در اوایل مهرماه امسال تولید این محصول در ایران خودرو خراسان آغاز و تا پایان سال پنج هزار دستگاه از آن روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو شامل کدام خودرو ها خواهد بود؟




8 دیدگاه

  1. این موتور حجم و شتابش خوبه ولی برای دفجلو فراموش نکنیم وانت حتما باید دف عقب باشه تا وقتی قراره یه تن بار بزنه بکسه باد نکنه بهتر بود موتور و دف با مزدا جای گزین میشد

  2. خرهمون خره پالانش وعوض میکنن کلیم به قیمتش اضافه میشه.به مفت نمی ارزه محصولات بی کیفیت وزاغارت مثلاهمین وانت آریسان یک فرغون مدرن صدوهشتادمیلیونی ناقابل. گیربکس افتضاح ودائم الخراب .شکستن چقال دستی چرخهاماهی دوسه بار. دستگیره وپیچهای پلاستیکی نامرغوب وشکستن پی درپی آنها. شکستن اتصال اهرم هیدرولیک فرمان به رام به علت استفاده ازورق آلومینیومی نازک درحدکاغذ. ازوسط شکستن کمر آریسان یا بایک درجه تخفیف افتادن فاصله بعداز چندماه استفاده بین اتاق وباربند. دفرانسیل یکبارمصرف که بایدبعد چندماه کلا عوض بشه. طراحی من درآوردی چرخهای عقب طراحی بدونزخرف اتصال فنر نگه دارنده لنت عقب به چرخ دنده درنتیجه سائیده شدن چرخ دنده وشکستن وخوردشدن بلبرینگ ورفتن به سوی باقالیها.این تازه شمه ای ازیک نمونه شاهکار محصولات ایران فرغونروهست.

  3. بسیار عالی
    ماشین خوبی از کار درمیاد
    خدا قوت بده
    انتقاد باید منصفانه باشه

    انشالله
    بهترو رو
    بسازن
    زنده باد ایران

  4. این ماشین نسبت به پیکان وانت هیچی نیست پیکان وانت بدنه محکم و ماشین خوب است پیکان وانت شاسیه محکمی دارد آریسان شاسی خیلی ضحیفی دارد وبا کوچک ترین ضربه می شکند

    • دهن گربه به گوشت میرسه میگه کثیف توهم مثل گربه هستی پولت به ریسان نمی رسند میگی بدردنخور این اریسان آنقدر بدبخت شده از پیکان وانت بدتر من هر دوتا شم داشتم مثل اسب خره تفاوت دارند

  5. من خودم اریسان ۹۷ دارم خداوکیلی ماشین بدی نیست من خودم ۲۰۰هزار باشه کار کردم فقط ایکاش شاسی چ تقویت می کردن

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط