لیست قیمت جدید ایران‌خودرو ویژه تیر ماه ۱۴۰۰ رسماً منتشر شد

از دست ندهید

لیست قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو ویژه تیر ماه ۱۴۰۰ منتشر شد. گروه صنعتی ایران خودرو در این لیست اقدام به به روز رسانی قیمت های محصولات خود نموده است.

بیت ران – در لیست قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو، محصولاتی مانند تارا دیده نمی شود. براساس اعلام این خودروساز، خودروهایی که در لیست قیمت جدید این شرکت حضور ندارد، در تیر ماه امسال تولید نخواهند شد.

ایران خودرو همچنین اعلام کرد که تعهداتی که مربوط به سال ۱۳۹۹ بوده و موعد تحویل آنها سال جاری است، مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.

لیست قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو
لیست قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو

محصولات جدید ایران خودرو در این لیست قیمت اعلامی حضور دارند. از جمله آنها می توان به رانا پلاس با موتور TU5P اشاره کرد. دنا با کروز کنترل، پژو ۲۰۷i با گیربکس دستی و فرمان برقی و پژو ۲۰۷i با گیربکس دستی، فرمان برقی و سقف شیشه ای هم در این لیست دیده می شوند.

ایرن خودرو قیمت رانا پلاس با موتور TU5P را ۱/۹۳۴/۲۲۷/۰۰۰ ریال اعلام کرده است. دنا با کروز کنترل هم ۱/۷۲۹/۵۸۴/۰۰۰ ریال قیمت خورده است.

ایران خودرو در تیر ماه ۱۴۰۰ قیمت ۲/۱۶۲/۶۳۰/۰۰۰ ریال را برای پژو ۲۰۷i در نظر گرفته است. این خودرو با گیربکس دستی، فرمان برقی و سقف شیشه ای به بازار عرضه خواهد شد. قیمت پژو ۲۰۷i با فرمان برقی و بدون سقف شیشه ای هم ۱/۸۱۱/۷۳۳/۰۰۰ ریال است.

بیشتر بخوانید:

نظام قیمت‌ گذاری خودرو باید مورد اصلاحات جدی قرار بگیرد

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط