شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران شامل چه محصولاتی است؟

از دست ندهید

شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران امروز رسماً اعلام شد. این کمپانی سه محصول را جهت عرضه به خبرنگاران در نظر گرفته است. موتورسیکلت های وترانو، سه چرخه برقی ۵۰۰ واتی و ایرکودو ۱۰B در این شرایط فروش دیده می شوند.

بیت ران – خبرنگارانی که مایل به انتخاب محصولات ایران دوچرخ در این شرایط فروش هستند، می توانند ظرف دو روز آینده اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران
شرایط فروش ایران دوچرخ ویژه خبرنگاران

موتورسیکلت وترانو VETERANO

موتورسیکلت وترانو دارای یک پیشرانه چهار زمانه تک سیلندر است. این پیشرانه مجهز به فن خنک کننده است و ۹ اسب بخار قدرت دارد. این قدرت در دور موتور ۷۵۰۰ در اختیار راکب قرار دارد و می تواند تا ۸۵ کیلومتر در ساعت سرعت گیری کند.

حجم مخزن سوخت این موتور ۵ لیتر است و از بنزین با اکتان بیش از ۹۰ استفاده می کند. ایران دوچرخ مصرف سوخت وترانو انژکتوری را ۲/۵ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام کرده است.

در شرایط فروش ایران دوچرخ قیمت وترانو ۳۹۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

سه چرخه برقی ۵۰۰ واتی

سه چرخه برقی ایران دوچرخ ۵۰۰ وات قدرت دارد. گشتاور خروجی موتور برقی این سه چرخه، ۶۰ نیوتن متر است و می توان با آن تا ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت گرفت.

برای شارژ کامل باتری این سه چرخه ۴ ساعت زمان لازم است. پس از پر شدن ظرفت باتری این سه چرخه می توان تا شعاع ۴۰ کیلومتر به رانندگی با آن ادامه داد.

حداکثر شیب قابل پیمایش با این سه چرخه ۱۰ درجه است. ایران دوچرخ در شرایط فروش اعلامی خود قیمت ۲۴۹/۰۰۰/۰۰۰ ریالی را برای این محصول خود در نظر گرفته است.

ایرکودو ۱۰B

 

آخرین محصول ایران دوچرخ در شرایط فروش اعلامی خود موتورسیکلت ایرکودو ۱۰B است. این موتورسیکلت مجهز به انجین ۱۵۰ سی سی چهار زمانه است. این انجین تک سیلندر هوا خنک است.

ایرکودو ۱۰B یازده اسب بخار قدرت دارد که این قدرت در دور موتور ۸۵۰۰ در دسترس قرار دارد. گشتاور خروجی آن ۹/۵ نیوتن متر در ۶۵۰۰ دور در دقیقه است و می توان سرعتی فراتر از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را با آن تجربه کرد.

۱۴ لیتر بنزین در مخزن سوخت آن جای می گیرد و به ازای هر صد کیلومتر ۲/۳ لیتر مصرف خواهد کرد. ایران دوچرخ بنزین با اکتان بیش از ۹۰ را برای این محصول خود پیشنهاد می کند.

نیروی تولید شده توسط انجین با زنجیر به چرخ عقب منتقل می شود و گیربکس در نظر گرفته شده برای آن، ۵ سرعته است.

بیشتر بخوانید:




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط