شرایط فروش پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل با قیمت قطعی اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی و دیزلی از سوی ایران خودرو دیزل رسماً اعلام شد. در این طرح فروش، وانت فوتون به دو صورت نقد و اقساط از سوی متقاضیان قابل خرید است.

بیت ران – شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی و بنزینی از روز گذشته اجرایی شده است. در این شرایط فروش، ایران خودرو دیزل برای نمونه بنزینی قیمت ۸/۰۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را در نظر گرفته است. مشتریانی که متقاضی دریافت نمونه بنزینی هستند، می توانند در زمان ثبت نام مبلغ ۷/۵۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را به حساب ایران خودرو واریز کنند. ایران خودرو دیزل برای خرید نقدی این محصول تخفیف نقدی ۵۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی را در نظر گرفته است.

در روش اقساطی، مشتریان می بایست مبلغ ۳/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را به حساب شرکت واریز کنند. الباقی مبالغ باقی مانده مطابق جدول زیر دریافت خواهد شد.

سود مشارکت در شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی صفر درصد است. سود انصراف مطابق جدول اعلامی ۱۰ درصد بوده و جریمه تأخیر نیز ۱۴ درصد عنوان شده است.

در این شرایط فروش تغییر نام (امکان صلح در قرارداد) برای یکبار و بدون هزینه چه برای روش خرید نقدی و چه برای خرید اقساطی امکان پذیر است.

زمان تحویل مدل بنزینی، مرداد ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی
شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی

در شرایط فروش نقدی مدل دیزلی مشتریان می بایست مبلغ ۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را به حساب شرکت واریز کنند. قیمت نمونه دیزلی این خودرو در شرایط اقساطی ۸/۵۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. اما ایران خودرو دیزل برای فروش نقدی آن تخفیف ۵۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی در نظر گرفته است.

در شرایط اقساط متقاضیان در ابتدا مبلغ ۳/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال واریز خواهند کرد. مراحل بعدی واریز وجه مطابق جدول اعلامی زیر خواهد بود.

سودها و جریمه های اعلامی در این شرایط فروش، مطابق شرایط فروش مدل بنزینی است. زمان تحویل مدل دیزلی، تیر ماه  ۱۴۰۰ اعلام شده است.

شرایط فروش مدل دیزلی
شرایط فروش مدل دیزلی

بیشتر بخوانید:

خودرو در دولت سیزدهم ارزان می شود یا گران؟ / دلایل رکود بازار

خودروهای ایرانی در خارج مشتری ندارند / افت ۶۰ درصدی صادرات خودرو سازان




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط