شرایط فروش تیگو ۵ توربو از سوی مدیران خودرو اعلام شد / قیمت + مشخصات فنی

از دست ندهید

شرایط فروش تیگو ۵ توربو رسماً از سوی مدیران خودرو اعلام شد. این شرکت خودروسازی قرار است جمعاً ۲۴۰ دستگاه از این محصول را به بازار ارائه کند. تیگو ۵ توربو خودرویی است که به مناسبت بیستمین سالگرد آغاز فعالیت مدیران خودرو تولید خواهد شد.

بیت ران – تیگو ۵ توربو با نام و نشان چری در بازار خودرو حضور خواهد داشت. شرایط فروش این کراس اوور مدیران خودرو از امروز (شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰) رسماً اعلام شده و متقاضیان می توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. قیمتی که مدیران خودرو برای شرایط فروش تیگو ۵ توربو در نظر گرفته، ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. این خودرو با خطوط بدنه قرمز رنگ تولید خواهد شد و نشان بیست سالگی مدیران خودرو بر روی آن قرار دارد. اما احتمالاً در عرضه های بعدی این رنگ آمیزی از بدنه خودرو حذف خواهد شد.

این در حالی است که نمونه بدون توربوشارژ تیگو ۵، ۳۸ میلیون تومان ارزان تر است. مدیران خودرو در آخرین شرایط فروش خود، تیگو ۵ را به قیمت ۷۵۲.۳۵۳.۰۰۰ تومان به معرض فروش گذاشته بود.

مشخصات فنی تیگو ۵ توربو

چری تیگو ۵ توربو با موتور ۱.۵ لیتری تولید می شود. این موتور ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این کراس اوور دیفرانسیل جلو، از نوع CVT است. اما با این تفاوت که گیربکس آن عملکردی مشابه آریزو ۶ دارد و حالت تعویض دنده مصنوعی آن ۹ سرعته است.

در زمینه امکانات رفاهی هم فرمان برقی جایگزین سیستم هیدرولیک قبلی شده است. گرم کن صندلی های جلو، سانروف برقی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسورهای پارک جلو و عقب، تهویه مطبوع دو کاناله، دوربین دید عقب، سامانه شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، تنظیم برقی صندلی راننده، تریم داخلی چرم و… از جمله امکانات رفاهی این خودرو به شمار می روند.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش KMC T8 با قیمت غیر قطعی از سوی کرمان موتور اعلام شد

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) گروه بهمن رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط