خدمات پس از فروش ایران خودرو برای کاهش ترددهای غیر ضروری، در منازل به مشتریان ایرانخودرو ارائه می شود.
بیت ران – به گفته مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به منظور حفظ سلامتی هموطنان و کاهش ترددهای غیر ضروری، خدمات پس از فروش به مشتریان ایرانخودرو در منازل ارائه می شود.
طبق اعلام ایرانخودرو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) اعلام کرد که بر اساس دستور مدیر عامل ایران خودرو و باتوجه به افزایش مراجعه مشتریان به نمایندگیهای این شرکت در ایام پایان سال و ضرورت حفاظت از سلامتی هموطنان، تمهیداتی پیش بینی شده است.
بر این اساس ثبت درخواست و نوبت دهی برای خدمات غیرحضوری از طریق تلفن ۰۹۶۴۴۰ و اپلیکیشن ایساکو صورت پذیرفته و کلیه خدمات تعمیرگاهی تا سطح نیمه سنگین بدون نیاز به مراجعه و در منازل انجام شود.
چند روز پیش نیز ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: خدمات فروش محصولات خود را از روز دوشنبه ۱۲ اسفند به صورت غیرحضوری و غیر متمرکز ارایه خواهد کرد.
به این منظور مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه دریافت خدمات فروش و دیدن فهرست خدمات غیرحضوری ارایه شده، تنها به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir مراجعه کنند.
به این ترتیب از مراجعه حضوری مشتریان به ساختمان بازاریابی و فروش این خودروسازی خودداری می شود.
به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم به ماندن در خانه تشویق می شوند.
این روزها و در پی شیوع کرونا در کشور، بسیاری از مراکز عمومی شامل مراکز هنری، ورزشی، آموزشی و اجتماعی از سوی دولت و شهرداری ها تعطیل اعلام شده اند.
تا مردم با ماندن در خانه از تماس های غیرضروری با ناقلان احتمالی ویروس کرونا پرهیز کنند.
بیشتر بخوانید:
جزئیات چگونگی استرداد بلیت قطار در پی شیوع کرونا
دستورالعمل سوختگیری در جایگاه ها در پی شیوع کرونا صادر شد
پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان حمل و نقل مسافری + جزئیات
مراکز فروش خودرو هم به دلیل پیشگیری از کرونا تعطیل شدند