میتسوبیشی میراژ فیس لیفت ۲۰۲۰ معرفی شد

از دست ندهید

میتسوبیشی از مدل فیس لیفت میراژ برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد. مدل پایه‌ی این خودرو در بازار انگلیس ۷۵۰ پوند قیمت کم‌تری از قبل دارد.

بیت ران- حسین ریحانی: مدل فیس لیفت شده‌ی میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۰بالاخره به بازار بریتانیا رسید. این خودرو با قیمت پایه‌ی ۱۰ هزار و ۵۵۰ پوند در بازار عرضه خواهد شد که در مقایسه با قبل کاهش ۷۴۵ پوندی را نشان می‌دهد. مدل قبلی این خودرو ۱۱ هزار و ۲۹۵ پوند قیمت پایه داشت.

میتسوبیشی میراژ فیس لیفت که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ در کشور تایلند رونمایی شده بود نمای جلوی کاملا جدیدی دارد و قسمت‌های جلو پنجره، سپر و چراغ‌های آن کاملا جدید هستند. چراغ‌های جلوی این خودرو حالا به صورت LED نیز قابل انتخاب هستند.

میتسوبیشی میراژ

تغییرات خارجی دیگر شامل سپرهای جدید، چراغ‌های عقب جدید از نوع LED و رینگ‌های دو رنگ ۱۵ اینچی هستند. درون کابین نیز شاهد رودری‌ها، تودوزی و رنگ آمیزی جدید در بخش پشت آمپرها هستیم. یک نمایشگر ۶.۵ اینچی برای ارتباط با تلفن های هوشمند نیز در این خودرو موجود است که SDA نام دارد و از امکانات آن می توان به اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث و سیستم رهیاب ماهواره ای اشاره کرد.

میتسوبیشی میراژ فیس لیفت از یک موتور ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری به قدرت ۸۰ اسب بخار استفاده می‌کند که مصرف سوخت و آلایندگی آن کاهش یافته است

قدرت مورد نیاز میراژ فیس لیفت از یک موتور ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری به قدرت ۸۰ اسب بخار تامین می‌شود. این موتور همان موتور MIVEC قبلی است ولی میتسوبیشی گفته که مصرف سوخت و آلایندگی آن کاهش پیدا کرده است. میراژ به صورت استاندارد به یک گیربکس ۵ دنده دستی مجهز است ولی به صورت آپشن امکان سفارش گیربکس CVT نیز برای این خودرو وجود دارد.

میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ فیس لیفت در سه تیپ به بازار عرضه می‌شود که Verve، دیزاین و مدل لیمیتد First Edition هستند. مدل پایه که Verve نام دارد به امکاناتی چون اسپویلر عقب، قفل مرکزی، شیشه ها و آینه های برقی، فرمان چرمی، کولر، تنظیم ارتفاع صندلی راننده و بلوتوث مجهز است.

مدل میانی، دیزاین نام دارد و از امکانات آن باید به رینگ های ۱۵ اینچی نقره‌ای یا مشکی، جلوپنجره‌ با تزیینات قرمز، شیشه‌های دودی عقب، آینه‌های تاشوی برقی، ورود و استارت بدون کلید، سیستم مالتی مدیا SDA، صندلی‌های چرمی و پارچه‌ای، تنظیم ارتفاع صندلی شاگرد و اهرم دنده‌ی چرمی اشاره کرد. میتسوبیشی میراژ

مدل فول نیز First Edition نام دارد و به سیستم هشدار تصادف جلو، چراغ‌های اصلی LED، چراغ‌های روشنایی در روز LED، جلو پنجره کرومی، مه شکن جلو، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، گرمکن صندلی‌های جلو و تهویه‌ی خودکار مجهز است.

بییشتر بخوانید:

میتسوبیشی پاجرو دیگر در ژاپن تولید تخواهد شد

میتسوبیشی اوتلندر توسط بیت ران تست و بررسی شد ؛ آفرودِ مناسب شهر

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط