تیونینگ لامبورگینی اوروس بدون لطمه به گارانتی

از دست ندهید

شرکتی به نام ۱۰۱۶ Industries نسخه‌ی ارتقا یافته از لامبورگینی اوروس را رونمایی کرد. به گفته‌ی این شرکت انجام این تغییرات روی اوروس به گارانتی کارخانه لطمه‌ای وارد نمی‌کند.

بیت ران- حسین ریحانی: شرکت ۱۰۱۶ Industries از پکیج تیونینگ برای لامبورگینی اوروس رونمایی کرد که شامل تغییرات ظاهری و فنی برای این شاسی بلند اسپرت می‌شود. بادی کیت این خودرو بسته به درخواست مشتری از فایبرگلاس، فیبر کربن و فیبر کربن فورجکاری شده ساخته می‌شود. این کیت عرض خودرو را ۱۰۰ میلیمتر در عقب و ۸۷ میلیمتر در جلو افزایش می‌دهد و ظاهری بسیار اسپرت را به این SUV می‌بخشد.

لامبورگینی اوروس

روی گلگیرهای جدید اوروس اسپیلیتری از جنس فیبر کربن نصب شده است. از دیگر بخش‌های بادی کیت نیز می‌توان به رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، اسپویلر سقف و اسپویلر کوچک روی صندوق اشاره کرد. پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 تویین توربوی اوروس در حالت عادی ۶۴۱ اسب بخار قدرت دارد ولی ۱۰۱۶ Industries با کیت Stage 1 قدرت این موتور را تا ۷۸۰ اسب بخار افزایش داده است. کیت دوم Stage 2 نام دارد و در صورت سفارش آن، قدرت موتور تا ۸۴۰ اسب بخار افزایش پیدا می‌کند.

لامبورگینی اوروس

تغییرات اعمال شده روی ECU لامبورگینی اوروس می‌توان قدرت پیشرانه را تا ۸۴۰ اسب بخار افزایش دهد

نکته‌ی جالبی که در مورد این کیت‌های افزایش قدرت وجود دارد این است که نصب آن‌ها روی لامبورگینی اوروس هیچ لطمه‌ای به گارانتی این خودرو وارد نمی‌کند. افزایش قدرت در لامبورگینی اوروس فقط با اعمال تغییرات در ECU انجام شده و ۱۰۱۶ Industries می‌گوید مشتریان می‌توانند با نصب کردن یک برنامه در تلفن همراه هوشمند خود موتور خودرو را روشن و خاموش کرده و حتی بسیاری از فاکتورهای دیگر را نیز تغییر دهند.

لامبورگینی اوروس

به گفته‌ی مدیر ۱۰۱۶ Industries هدف این شرکت تولید قطعات با کیفیت فیبر کربنی برای خودروی مهم و ارزشمندی همچون اوروس است تا این خودرو را تبدیل به مدلی خاص کند. لامبورگینی اوروس ۱۰۱۶ Industries ظاهری بسیار جذاب دارد و تجربه‌ی رانندگی خیلی خاصی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

لامبورگینی و داستان تولد آن ؛ گاو وحشی که روزگاری رام شده بود

رکورد لامبورگینی در فروش خودرو در بازارهای جهانی

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط