شرایط فروش جک S3 اتوماتیک ویژه بهمن ۹۸ [به‌روزرسانی]

از دست ندهید

جک S3 اتوماتیک یک خودرو چینی است که محصول سال ۲۰۱۴ بوده و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. این خودرو نمونه کوچکتری از جک S5 است.

بیت ران – جک S3 اتوماتیک مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۶ لیتری است که استانداردهای آلایندگی یورو ۵ را پاس کرده و قادر به تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۳۵۰۰ است. این کراس اوور جذاب شهری می‌تواند به حداکثر سرعتی معادل ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت برسد و به یک جعبه‌دنده CVT مجهز است.

خودروی جک S3 دارای ابعاد و اندازه کوچک‌تر از خودروی جک S5 است که براساس اطلاعات منتشر شده، دارای طول کلی ۴۳۲۵ میلی متر، عرض ۱۷۶۵ میلی متر، ارتفاع ۱۶۶۰ میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور ۲۵۶۰ میلی متر است که از این ابعاد و اندازه، حداقل وزن خالص ۱۲۵۰ کیلوگرم بدست آمده است.

از جمله امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به جلو و عقب دیسکی، ABS ،EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، ترمز کمکی هیدورلیک HBA و سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC اشاره کرد.

پیش فروش جک S3 اتوماتیک

گروه خودروسازی کرمان موتور از روز دوشنبه ۱۶ دی ماه و در فروش ویژه نیمه دوم دی ماه این شرکت، شرایط فروش “جک S3” را در مدل اتوماتیک و همچنین در قالب طرح “پیش فروش” اعلام کرده است و مشتریان می توانند سه نوع انتخاب برای پیش پرداخت از سوی کرمان موتور داشته باشند.

در شرایط فروش کرمان موتور ویژه نیمه دوم دی ماه ۹۸، برای کراس اوور “جک S3” قیمت قطعی ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی اعلام شده است که در مرحله اول ۳ نوع پیش پرداخت مختلف تعیین شده است و موعد تحویل آنان فارغ از انتخاب پیش پرداخت، برای تمامی سفارش ها در آبان ماه سال آینده خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش اعلامی از جانب کرمان موتور برای این خودرو:

شرایط فروش جک S3 اتوماتیک ویژه بهمن ۹۸ [به‌روزرسانی]

شرایط فروش جدید خودرو جک S3 اتوماتیک ویژه نیمه نخست بهمن ماه ۹۸ منتشر شد. در این شرایط فروش قیمت خودرو مذکور حدودا ۲۱۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده و تحویل آن دی ماه سال آینده خواهد بود.

با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش جک S3 اتوماتیک:

فروش جک S3

بیشتر بخوانید:

شرایط جدید پیش فروش خودرو جک S5 اتوماتیک ویژه دی ۹۸




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط