شرایط فروش جک J4 اتوماتیک ویژه بهمن ۹۸ [به‌روزرسانی]

از دست ندهید

جک J4 اتوماتیک یک خودرو چینی است که با همکاری کرمان موتور برای گرفتن سهم بیشتری از بازار اتوماتیک‌های کم‌حجم به بازار ایران عرضه شده است.

بیت ران – جک J4 اتوماتیک به یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز است که موفق به دریافت استانداردهای “یورو ۵” شده و می‌تواند خروجی قدرت ۱۰۳ اسب بخاری در دور موتور ۶۰۰۰ و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر در دور موتور ۴۵۰۰ داشته باشد. این کراس اوور کم حجم می‌تواند به حداکثر سرعتی معادل ۱۴۶ کیلومتر بر ساعت برسد و به یک جعبه‌دنده متداول CVT مجهز است.

از جمله تجهیزات جک J4 اتوماتیک می توان به سیستم‌های کنترل و پایداری‌ای نظیر ترمز‌های جلو دیسک و عقب کاسه ای، ABS و EBD و همچنین امکاناتی نظیر سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، سنسور نور، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، ایزوفیکس، کروز کنترل، آینه های جانبی برقی با گرمکن، روکش صندلی چرم و همچین کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد.

جک J4 اتوماتیک

پیش فروش جک J4 اتوماتیک ویژه دی ماه ۹۸ [به‌روزرسانی]

گروه خودروسازی کرمان موتور برای نیمه دوم دی ماه ۹۸، طرح پیش فروش خودروی سدان جک J4 اتوماتیک را با سه پیش پرداخت متفاوت آغاز کرده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش این خودروساز داخلی نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

در شرایط فروش کرمان موتور آمده است که خودروی سدان جک J4 اتوماتیک با قیمت ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ثبت سفارش خواهد شد و مشتریان در مرحله اول امکان ثبت نام با سه پیش پرداخت ۷۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی، پیش پرداخت ۶۱ میلیون و ۳۵ هزار تومانی و همچنین پیش پرداخت ۴۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومانی را خواهند داشت که هرکدام به طور جداگانه سود مشارکت اختصاصی خود را دارند، اما سود انصراف تمامی آنان ۱۲ درصد بوده و همچنین موعد تحویل تمامی انتخاب ها در مهرماه سال ۹۹ خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش جدید این خودرو

شرایط فروش جک J4 اتوماتیک ویژه بهمن ۹۸ [به‌روزرسانی]

شرایط فروش جدید خودرو جک J4 اتوماتیک ویژه نیمه نخست بهمن ماه ۹۸ منتشر شد. در این شرایط فروش قیمت خودرو مذکور حدودا ۱۵۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده و تحویل آن مهر ماه سال آینده خواهد بود.

با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش جک J4 اتوماتیک:

بیشتر بخوانید:

شرایط جدید پیش فروش خودرو جک S5 اتوماتیک ویژه دی ۹۸

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط