اعلام شرایط پیش‌فروش دناپلاس اتوماتیک به مناسبت عید فطر

از دست ندهید

شرایط پیش‌فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد.

بیت ران – شرکت ایران خودرو اعلام کرده است به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از تاریخ هجدهم تا سی خرداد ماه دناپلاس اتوماتیک را با شرایط پیش‌فروش ویژه برای تحویل در تیرماه سال ۱۳۹۹ عرضه می‌کند.

ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده است.تنظیم صلح نامه در این بخشنامه تا یکبار قابل اجرا است.قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل مندرج در قرارداد تعیین خواهد شد.

 

*دناپلاس ایران خودرو ، به گیربکس اتوماتیک مجهز می شود

*قیمت پراید همچنان در سراشیبی ؛ رکود بازار خودرو و قیمت برخی مدل ها

 

 

شرایط فروش دنا

شرایط عرضه دنا اتوماتیک

سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ مشخص شده در دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی در گویا براساس خودرو محاسبه خواهد شد.

سود انصراف مطابق جدول پیوست، بصورت سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و چنانچه انصراف قرارداد تا قبل از ارسال دعوتنامه باشد، سود آن بر مبنای مبلغ واریزی پیش پرداخت، محاسبه می گردد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماهانه (۱۲درصد سالیانه) پرداخت می شود.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط