استراتژی پژوسیتروئن برای توسعه فروش فراتر از اروپا

از دست ندهید

گروه خودروسازی پژوسیتروئن در تلاش برای گشترش بازار خود، پا را از اروپا فراتر گذاشته و برنامه جدیدی تعریف کرده است.

بیت ران – گروه خودروسازی پژو‌سیتروئن اعلام کرده است که پس از دستیابی به رکورد جدیدی در زمینه درآمدها طی سال ۲۰۱۸، این گروه درنظر دارد تا وابستگی خود را به بازار اروپا از طریق حضور پژو در آمریکای‌شمالی، سیترو‌ئن در هند و اوپل در روسیه کاهش دهد.

این گروه خودروسازی که مقر آن در پاریس است به‌تازگی از تقویت درآمدهای خود در سال ۲۰۱۸ خبر داد که فروش بالای شاسی‌بلند‌های ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ عامل اصلی آن بوده است.

بر اساس گزارش این شرکت، درآمد پژو‌سیتروئن در سال ۲۰۱۸ با ثبت افزایش ۴۳ درصدی به ۶/۴۶ میلیارد‌‌دلار رسیده است و حاشیه سودآوری آن نیز ۷/۷ درصد است.

از دیگر عوامل اصلی این سودآوری را می‌توان الحاق اوپل-وکسهال به این گروه خودروسازی عنوان کرد. کارلوس تاوارز، مدیر‌عامل پژو می‌گوید: «نتایج مالی سال ۲۰۱۸ نشان از توانایی ما برای تداوم رشد سودآوری دارد.» هم‌اکنون فروش قابل‌توجه شاسی بلند‌های پژو به این شرکت کمک کرده است تا فروش خود را بار دیگر پس از آنکه در سال ۲۰۱۳ به مرز ورشکستگی رسید، تقویت و تداوم بخشد.

منبع: دنیای اقتصاد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط