واکنش منفی بازار به فروش فوری خودروسازان + جدول قیمت روز

از دست ندهید

با وجود آغاز طرح فروش فوری خودرو هنوز بازار واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در برخی از خودروها که در این طرح عرضه نشده‌اند شاهد افزایش قیمت هم هستیم.

بیت ران – فروش ۱۹ محصول دو شرکت ایران خودرو و سایپا با ۵ درصدی زیر قیمت بازار برای مدیریت عرضه و کاهش قیمت خودرو در بازار آغاز شده است. در این طرح فروش خودروسازان قرار است به صورت روزانه ۲۰ درصد از حجم تولید خود را به فروش فوری اختصاص دهند. در حال با وجود آغاز این طرح فروش هنوز بازار واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در برخی از خودروها که در این طرح عرضه نشده اند شاهد افزایش قیمت هم هستیم.

پژو ۲۰۶ صندوق دار ۱۰۰ میلیون تومان شد

در بازار ۳۰ بهمن ماه خرید و فروش خودرو، قیمت پراید ۱۱۱  همچنان با قیمت ۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت  ۸۰ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت۹۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. علاوه بر این سمند EF7 با قیمت ۸۷ میلیون تومان، چانگان با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان، ۲۰۷ اتوماتیک افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان،ساینا دنده ای با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۶۰ میلیون تومان وپژو ۲۰۶ صندوق دار با افزایش ۳ میلیون تومان با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز ۱۳۹۷/۱۱/۳۰  به گزارش تسنیم به شرح زیراست: ]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط