معین خودرو اروند نماینده رسمی نیسان در ایران شد / ۳ مدل محبوب نیسان در راه ایران

از دست ندهید

کمتر از ۷۲ ساعت از انتشار حضور اولین نیسان‌های وارداتی نامی خودرو، مشخص شد که معین خودرو اروند هم قصد واردات برحی از محصولات نیسان در ایران را دارد. معین خودرو اروند برنامه دارد که سه خودرو نیسان ایکس تریل، کیکس و سانی را در بازار خودرو کشور عرضه کند.

ویدیو حضرت پاترول را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – زمانی که در مرداد ماه سال جاری لیست شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران مشخص شد، نام معین خودرو اروند هم مشاهده شد. معین خودرو اروند یکی از قطعه‌سازان کشور است که براساس اطلاعات منابع آگاه، نخستین شرکتی است که مجوز واردات محصولات سواری نیسان را دریافت کرد.

براساس اطلاعات وب‌سایت رسمی معین‌خودرو اروند، این شرکت فعلاً سه محصول محبوب نیسان را در سبد عرضه خود دارد. ظاهراً قرار است در گام نخست مدل‌های ایکس تریل، کیکس و سانی توسط این شرکت به بازار عرضه شوند.

این احتمال وجود دارد که در مرحله بعدی فروش در سامانه یکپارچه، نیسان‌های وارداتی معین‌خودرو اروند هم برای عرضه محیا باشند. البته، طبق اطلاعات منابع آگاه، سایر محصولات سواری نیسان هم در آینده‌ای نزدیک توسط این شرکت به بازار خواهندآمد.

آنطور که در وب‌سایت معین‌خودرو اروند قابل مشاهده است، نیسان ایکس تریل در چهار تیپ S ,SV ,SV2 و SL قرار است به بازار بیاید. نیسان کیکس این شرکت سه تیپ S ،SL و SV قابل خرید است و نیسان سانی هم در همین تیپ‌ها به دست مصرف کننده داخلی می‌رسند.

معین خودرو اروند

نیسان کیکس و سانی با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک به بازار می‌آیند. کراس اوور نیسان ایکس تریل هم مجهز به موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک خواهد بود.

نکته قابل توجه درباره وب‌سایت معین‌خودرو اروند این است که تمامی کاتالوگ‌های مدل‌های نیسان، از وب‌سایت Nissan Middle East دانلود و بدون ترجمه در وب‌سایت این شرکت قابل مشاهده هستند.

بیشتر بخوانید:

۸ محصول جدید ایران‌خودرو در سامانه یکپارچه به فروش می‌رسند / قیمت محصولات جدید

شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود / همه چیز درباره شاین مکس

دنا جوانان و تارا توربو مقایسه شدند/ کدام یک پیروز میدان است؟

قیمت کوییک R تیپ S و ساینا S ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط