مخالفت شورای رقابت با افزایش مجدد قیمت خودرو

از دست ندهید

شورای رقابت امروز در جلسه ۶۱۱ با افزایش مجدد قیمت خودرو مخالفت کرد. همچنین در این جلسه قیمت ۸ محصول فاقد قیمت ایران خودرو که از سوی وزارت صمت اعلام شده‌بود تعیین شد.

ویدیو پژو ۲۰۶ خودران با هوش مصنوعی را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – سپهر دادجوی توکلی اظهار کرد: شورای رقابت امروز در جلسه ۶۱۱ با افزایش مجدد قیمت خودرو ها مخالفت کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت افزود: تنها قیمت ۸ محصول فاقد قیمت ایران خودرو که از سوی وزارت صمت به عنوان خودروی جدید معرفی شده‌بود را تعیین کرد که امشب یا فردا صبح قیمت‌ها به صورت دقیقاً اعلام می‌شوند.

وی در مورد گمانه زنی‌ها در مورد حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو هم تصریح کرد: برخی از گمانه زنی‌ها از کم اطلاعی این موضوع را بازنشر کرده‌بودند. شورای رقابت دارای کارگروه‌های زیادی است که تصمیمات و پیشنهادات زیادی در این کارگروه‌ها مطرح می‌شود. ولی فقط با طرح موضوع در صحن شورا و رأی اکثریت اعضا، تصمیمات لازم الاجرا می‌شود.

ویدیو لندکروزر با جانماز را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت

گزارش بازار امروز خودرو / کاهش ۹۰ میلیونی بهمن رسپکت، رکور زد

کاتالوگ ری را منتشر شد / مشخصات فنی و آپشن‌های ری را ایران خودرو

ویگو اسکوتر جان سخت شرکت TVS به بازار برگشت! / قیمت سرسام آور جدید




4 دیدگاه

  1. حقه بازی رو بببینید ، ایران خودرو با اضافه کردن چند تا آپشن که نهایتا ۲۰ میلیون میشده ۱۰۰ میلیون به قیمت تارا دستی و اتومات جدیدش اضافه کرده ، بعد با عجله فرستاده شورای رقابت که افزایش قیمت بگیره تا بتونه دوباره در فروردین سال آینده هم افزایش قیمت بده و ۱۰۰ تومان دیگه گرانترش بکنه یعنی تارا دستی ۳۹۰ و اتومات ۴۹۰ رو الان کرده ۴۹۰ و ۵۹۰ ، سال آینده هم ۱۰۰ تومان دیگه افزایش میخوره میشه ۵۹۰ و ۶۹۰ میلیون تومان ! ! الان معلوم میشه که چرا ایران خودرو تارا دستی رو ۴ ماه و اتومات رو ۲ ماه تاخیر در تحویل داره ! احتمالا الان هم تولید تاراهای قدیمی رو متوقف میکنه و طرح تبدیل میزاره برای اینکه تارا جدید گرانتر رو بفروشه به کسانیکه موعد تحویلشان پاییز و زمستان امسال هست ،

  2. این خودرو ها جدید هستن و هنوز تو سامانه عرضه نشده اند پس ایران خودرو به تمام اولویت های امسال تا آخر زمستان باید مدل قبلی رو بده و میتونه برای کسانی که خودشون میخوان طرح تبدیل بده اگر به زور بخواد این مدل رو به امسالی ها بده کارش غیر قانونی هست و همه باید ازش شکایت کنید به شورای رقابت و وزارت صمت و در آخر دادگاه ، چون اکثر مردم پولشون رو برای تارا ۴۰۰ میلیونی جمع کردن و این ماشین رو انتخاب کردن تو سامانه

  3. اونهایی که زمستان هستن قاعدتا هنوز پیامک براشون نیومده پس باید حواسمون باشه که ایران خودرو سرمون کلاه نزاره احتمالا علت اینکه الان قیمت تارا های جدید رو از شورای رقابت گرفته اینه که به ما به زور بخواد تارا جدید بده ، الویت پاییز رو نگه داشته بود که شورای رقابت قیمت تعیین کنه ولی ظاهرا بیخیال شد و فراخوان با قیمت تارا کد پایه داد ، در صورتیکه ما هم مقل بقیه اولویت ها هستیم و تارا کد پایه V1 رو میخواهیم پس اگر برای زمستانی ها فراخوان برای تارا جدید داد به هیچ وجه زیر بار نرید و به هر جا که میتونید شکایت کنید وزرات صمت ، شورای رقابت و قوه قضاییه .

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط