قیمت محصولات کرمان موتور اعلام شد / قیمت‌های جدید تیر ۱۴۰۲

از دست ندهید

قیمت محصولات کرمان موتور تغییر کرد و بسیاری از خودروهای این برند، ارزان شدند. به غیر از KMC T8، تمامی محصولات این خودروساز کرمانی کاهش ۲.۵ تا ۲۶ درصدی را تجربه کردند.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی: به نظر می‌رسد جلسات شورای رقابت با خودروسازان خصوصی بالاخره نتیجه‌ داد. کرمان موتور دقایقی پیش لیست قیمت جدیدی از محصولات خود منتشر کرد که کاهش قیمت برخی خودروها در این لیست بسیار چشمگیر است.

بیشترین افت قیمت در لیست قیمت محصولات کرمان موتور متعلق به سدان J7 بود. این خودرو جدید از حالا به بعد به بهای کارخانه ۱/۲۸۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان به‌فروس می‌رسد که ۴۵۵ ارزانتر از قبل است.

در میان خودروهای شاسی بلند کرمان موتور، جک S5 بیشترین افت قیمت را تجربه کرد. این کراس‌اوور چینی که پیش‌تر به بهای کارخانه ۱/۵۴۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان به فروش می‌رسید، ۲۹۹ میلیون تومان ارزان شد. کرمان موتور بهای کارخانه جدید این خودرو را ۱/۲۴۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان اعلام کرد که به معنای کاهش قیمت ۱۹.۳ درصدی این خودرو است.

پس از Jac S5، کراس اوور K7 هم ۲۴۸ میلیون تومان از ارزش خود را از دست داد. این خودرو که قبلاً ۱,۸۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان به فروش می‌رسید، حالا در لیست قیمت جدید کرمانی‌ها ۱/۶۰۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان ارزش دارد. به بیانی دیگر، KMC K7 به میزان ۱۳.۴ درصد ارزان شد.

کاهش ۴۵ میلیونی قیمت جک S3 کرمان موتور

خودرو Jac S3 هم از کاهش قیمت جا نماند. این محصول کرمان موتور تا پیش از انتشار این لیست قیمت جدید، ۹۵۵ میلیون تومان ارزش داشت.

اما در لیست جدید بهای کارخانه این خودرو ۹۱۰ میلیون تومان اعلام شد که حاکی از کاهش قیمت ۴۵ میلیونی این محصول دارد. S3 پس از این تغییر قیمت، ۴.۷ درصد از ارزش بهای درب کارخانه خود را از دست داد.

آخرین محصولی که در لیست قیمت جدید کرمان موتور ارزانی را تجربه کرد، Jac J4 است. این سدان چینی از این پس به بهای کارخانه ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که پیش از انتشار لیست قیمت جدید کرمان موتور، J4 به قیمت ۷۸۵ میلیون تومان به دست متقاضیان این خودرو می‌رسید.

سدان جمع و جور این خودروساز کرمانی در نتیجه تغییر در قیمت‌گذاری، ۲۰ میلیون تومان ارزان شد که به معنای ۲.۵ درصد کاهش قیمت است.

لیست قیمت محصولات کرمان موتور – تیر ۱۴۰۲
محصول
قیمت قدیم
قیمت جدید
میزان تغییر
درصد تغییر
KMC K7 ۱,۸۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۶۰۲/۰۰۰/۰۰۰ ۲۴۸/۰۰۰/۰۰۰ منفی ۱۳.۴ درصد
KMC T8 ۱/۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۶۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ۰ صفر درصد
KMC J7 ۱/۷۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۲۸۱/۰۰۰/۰۰۰ ۴۵۵/۰۰۰/۰۰۰ منفی ۲۶.۱ درصد
JAC S5 ۱/۵۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۲۴۶/۰۰۰/۰۰۰ ۲۹۹/۰۰۰/۰۰۰ منفی ۱۹.۳ درصد
JAC S3 ۹۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ۹۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ منفی ۴.۷ درصد
JAC J4 ۷۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ۷۶۵/۰۰۰/۰۰۰ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ منفی ۲.۵ درصد
بیشتر بخوانید:

آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می‌گیرد؟ / بخشنامه فروش جدید

چانگان UNI-V هیبرید سدان اختصاصی پارس خودرو / بررسی تخصصی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط