قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک بیش از ۱۰۰ میلیون ارزان شد / جدول قیمت مدل‌های دنا

از دست ندهید

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو در بازار آزاد به سرعت سیر نزولی خود را طی می‌کند. این محصول که تا چندی پیش در کنار ارقامی حول و حوش یک میلباد تومان ایستاده بود، حالا افت قیمت بسیار شدیدی را تجربه می‌کند.

بیت‌ران – از اواخر فروردین ماه امسال، ایران خودرو فرایند تکمیل فروش خودروهای دنا از طریق سامانه یکپارچه را آغاز کرد.

دنا پلاس توربو به همراه سایر مدل‌های ایران خودرو در پیش فروش و فروش فوق العاده این خودروساز حضور داشت. همین عامل هم موجب شد قیمت بسیاری از مدل‌های دنا در بازار آزاد ریزش بسیاری را تجربه کنند.

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک نسبت به ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۵ میلیون تومان کاهش یافت. در بازار آزاد اکنون این سدان ایران خودرو ۸۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

دنا پلاس پیش‌تر در سامانه یکپارچه به قیمت حدوداً ۵۴۴ میلیون تومان به‌فروش رسید. بر این اساس قیمت دنا معمولی صفر نسبت به ۱۶ اردیبهشت ماه با افت ۶۵ میلیونی به ۶۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس ۶ دنده توربو هم به ۷۴۰ میلیون تومان رسید که ۴۰ میلیون ارزانی را نشان می‌دهد. در بازار آزاد، دنا پلاس دنده‌ای ساده به بهای ۶۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این خودرو دارای رینگ‌های فولادی و ترمز کاسه‌ای در محور عقب است. اما جالب اینجاست که نمونه صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم در بازار با چنین نرخی در مقابل مشتریان قرار می‌گیرد.

اگر قیمت کارخانه دنا پلاس توربو اتوماتیک را در نظر نگیریم، ارزان‌ترین مدل دنا در بازار آزاد نسخه پلاس این خودرو با گیربکس دنده‌ای است.

 

این خودرو که مدل ۱۴۰۰ صفر کیلومتر آن بدون سانروف و با دو ایربگ به فروش می‌رسد، اکنون در بازار آزاد بهایی ۶۲۵ میلیون تومانی دارد.

جدول قیمت مدل‌های دنا در بازار آزاد
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۸۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۵۴۴,۰۴۵,۰۰۰
دنا پلاس دنده‌ای ساده ۱۴۰۲| با رینگ فولادی، ترمزکاسه‌ای صفر ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده‌ای ساده ۱۴۰۱ صفر ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده توربو ۱۴۰۱ صفر ۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس ۶ دنده توربو ۱۴۰۱ صفر ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا معمولی ۱۴۰۱ صفر ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده‌ای ساده ۱۴۰۰ | بدون سانروف، دو ایربگ صفر ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بیشتر بخوانید:

محصولات سایپا در دور دوم به سرنوشت پژو ۲۰۷ TU3 دچار می‌شوند؟

نظر پلیس راهور درباره ایمنی خودروهای آفرود و استفاده از چراغ زنون برای خودرو

قیمت پژو ۲۰۷ TU3 غیر قانونی است / چرا شورای رقابت شفاف‌سازی نمی‌کند؟

تکلیف جدید شورای رقابت به خودروسازان درباره اسناد در رهن مشتریان

قیمت شاهین در سرازیری / ۲.۷ درصد کاهش قیمت در ۲۴ ساعت




3 دیدگاه

  1. الکی چرا چرت میگی بهترین خودرو هست ارزششو داره قیمتش گرون باشه اگه ارزون شده چراایرانخورده از ده ماه پیش تابه امروزبالای ۲۰۰مگرونشکرده

  2. یک دنا پلاس اتومات خریدم، همزمان برادرم هم یک دنا پلاس دنده‌ای گرفت. وقتی مقایسه میکنم ، تنها برتری در تعویض اتوماتیک دنده هست. احساس میکنم مدل دنده‌ای دنا پلاس شتاب و قدرت بیشتر و‌مصرف کمتری دارد و در ضمن از برخی دیگر نظرات مانند عایق‌بندی صدا و برخی دیگر از نکات دیگر، دنا پلاس غیر اتومات بهتر از اتوماتیک است ! بیش از دویست و پنجاه هزار تومان بیشتر دادم و انتظارم این بود که در قبال این مبلغ اضافی ماشین بهتری نصیب من شود! خواهش میکنم، تکنسین‌های خط تولید دقت بیشتری روی اینگونه مسایل داشته باشند. به والله پول خرید ماشین را با هزار مکافات تهیه کردم. خریداران ماشینهای بالای پانصد میلیون پولدار نیستند وگرنه قطعا خودروی چند میلیاردی میخریدیم. با این پول میشود یک خودروی دست دوم بسیار تمیز و لاکچری از کشورهای جنوبی خلیج فارس خرید. ایکاش در کشور ما نیز اجازه می‌دادند که هر سرپرست خانوار یک خودروی دست دوم بدون دادن گمرگ و عوارض وارد کند تا هم قیمتها رقابتی شوند و هم کیفیت .‌

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط