امید قالیباف برکنار شد؟ / بازگشت سخنگوی وزارت صمت به صدا و سیما

از دست ندهید

امید قالیباف به‌صورت تلویحی کناره‌گیری خود از وزارت صمت را اعلام کرد. او ساعاتی پیش از رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تذکر گرفت و در آخرین توئیت، خود را «خبرنگار صدا و سیما» معرفی کرد.

بیت‌ران – امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت پس از توییت رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت که از «اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت» و تذکر به او خبر داده‌بود، در توییتی به صورت تلویحی کناره‌گیری خود از این وزارتخانه و بازگشتش به صداوسیما را اعلام کرد. او در این توییت خود را «خبرنگار صدا و سیما» معرفی کرد.

توئیت امید قالیباف
توئیت امید قالیباف

امید قالیباف در توییت خود نوشت: «متقابلا به جناب خلجی عرض کردم موضوع پیش آمده‌ریشه در گذشته داشته‌است و اگر در همان موقع تدبیر می‌کردید کار به اینجا نمی‌کشید. الباقی بماند برای بعد… قلبا برای دولت آرزوی موفقیت دارم. امید قالیباف، خبرنگار صداوسیما»

پیشتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏در پی اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت و رییس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد در طرح مطالب اختلافی در فضای رسانه هر دو نفر تذکر گرفتند. رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناری فرد خاطی اقدام جبرانی صورت خواهد گرفت. مدیران محترم دولتی توجه کنند.»

توئیت آخر امید قالیباف با امضاء «خبرنگار صدا و سیما» منتشر شد. این بدان معنا است که قالیباف احتمالاً از سمت سخنگوی وزارت صمت برکنار شد و به وضعیت شغلی قبل خود در صدا و سیما بازگشت. البته هنوز وزارت صمت یا امید قالیباف هنوز این خبر را به‌طور رسمی تأیید یا تکذیب نکردند.

بیشتر بخوانید:

سرویس اولیه خودرو دستوری شد / سازمان حمایت شرایط گارانتی خودرو را تغییر داد

اسکای ول ET5 شاسی بلند برقی کرمان موتور با ۱ ستاره ایمنی

تولید خودرو مشترک اقتصادی میان سه خودروساز ایرانی استارت خورد

موتور ME16 سایپا و تفاوت‌های آن با TU5 پلاس ایران خودرو

شاهین پلاس با موتور ۱۶ سوپاپ معرفی شد / بررسی فنی شاهین پلاس




6 دیدگاه

  1. رفت ببینه چه خبره …..به این میگن خبرنگار! حالا بیا ببین توی برنامه‌های تلویزیونی چی بگه….

  2. خوب شد کاشه یه نفربزارن سهمیه خودروفرسوده رابرگردونه این وزیرکه مارابیچاره کرد سهمیه خودروفرسوده رابرداشت اخه نمیدونم به چه دلیل مگه صاحبان خودرو فرسوده خانواده ندارن ماکه کیلوی میدیم زایعات بیچاره شدیم رفت

  3. ای عید بکنه خیر از زندکیش نبینه امید خدا. ایجوری. همه بدبخت کرد من ماشین زیر پام فروختم که امسال صفر داشته باشم الان شد زمستان. دو سال تر

  4. مطلبی بی ربط
    در یک مستند در کانال ۴ :
    دیده شد، برخی حیوانات کاسه‌های چرب‌تر رو برای لیسیدن انتخاب می‌کنند

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مستند درباره اصغر قندچی مردی که با ماک آمد و رفت

مستند درباره‌ی اصغر قندچی ، فیلم آن مرد با ماک آمد است که در سال‌های واپسین زندگی این انسان...

پست‌های مرتبط