رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته به زودی به بازار خواهد آمد

از دست ندهید

رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس شش سرعته دستی در آستانه ورود به بازار خودرو کشور است. سقف پانورامیک رانا پلاس، قابلیت باز و بسته شدن ندارد، اما موجب دلبازتر شدن فضای داخلی این خودرو خواهد شد.

بیت ران – رانا پلاس با سقف پانوراما ایران خودرو، مجهز به پیشرانه +TU5 به قدرت ۱۱۳ اسب بخار است. گشتاور این موتور هم به ۱۴۴ نیوتن متر می رسد. موتور جدید +TU5 در مقایسه با موتور قبلی این خودرو به فناوری CVVT یا همان زمان‌بندی متغیر سوپاپ ها مجهز است. این فناوری علاوه بر بهبود میزان آلایندگی، قدرت و گشتاور آن را افزایش داده است.

ایران خودرو برای کسب سهم بیشتر در بازار رانا پلاس پانوراما را با گیربکس جدید به بازار عرضه خواهد کرد. این گربکس با کد MT6 یک جعبه دنده شش سرعته دستی است. این گیربکس بنا به گفته ایران خودرو کاملاً در کشور داخلی سازی شده است. این نخستین بار است که که گیربکس شش دنده و خودروی سواری مجهز به این نوع گیربکس در کشور تولید و عرضه می شود.

طبیعتاً بهره مندی از دنده ششم موجب پایین نگاه داشتن دور موتور، کاهش مصرف سوخت، کاهش فشار روی موتور در سرعت های بالا و در نتیجه افزایش عمر پیشرانه می شود.

تجهیزات و امکانات

از مهم ترین تجهیزات خودروی رانا پلاس با سقف پانوراما، می توان به برخوردار بودن آن از فرمان برقی، کروز کنترل و آیینه های برقی اشاره کرد. غربیلک فرمان در این خودرو با لوگوی کرومی تولید شده و کلیدهای کنترلی بر روی آن قرار گرفته اند.

این خودرو مانند رانا پلاس فعلی، دارای امکانات و تجهیزات به روز شده‌ ای مانند چراغ های جلو و عقب جدید، جلو پنجره جدید، مجموعه صندلی ها با روکش جدید با قابلیت ایزوفیکس، دستگیره ها و زه‌های جانبی هم رنگ بدنه، آینه های جانبی جدید راهنمادار و سنسور دنده عقب است.

بیشتر بخوانید:

موتور +TU5 چه برتری های نسبت به موتور TU5 دارد؟

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط