تویوتا تاندارا ۲۰۲۲ دیده شد، اما رسماً معرفی نشد / مشخصات فنی و زمان عرضه

از دست ندهید

تویوتا تاندارا ۲۰۲۲ بالاخره رسماً دیده شد. تویوتا اولین عکس کامل از پیکاپ سایز بزرگ تاندرا ۲۰۲۲ آینده را منتشر کرد. این یک نمونه آماده تولید شده TRD Pro با چرخ‌های مشکی ۱۸ اینچی است.

بیت ران – تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ جدید در اواخر امسال به طور کامل رونمایی خواهد شد و اندکی بعد به فروش می‌رسد. پس از درز عکس‌های تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ در اینترنت، تویوتا عکس واضحی از پیکاپ سایز بزرگ آینده را به صورت TRD Pro منتشر کرده است.

تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ قرار است تا پایان سال وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود. در این عکس جدید، نمای واضح‌ تری از جلوی این پیکاپ جدید می‌ بینیم که از یک جلو پنجره مشبک مشکی با سه میله نور LED یکپارچه بهره می‌ برد. این عکس رسمی از تویوتا نشان می‌ دهد که چراغ‌ های جلوی پر رنگ وجود دارد و یک میله سبک در وسط جلوی پنجره کشیده شده است.

این بخش از بدنه در مدل قبلی دارای نشان «تویوتا» بود. سه چراغ در بالای جلو پنجره مشبک نشان می‌ دهد که عرض تاندرا جدید می‌ تواند بیش از ۸۰ اینچ باشد.

تغییر عمده دیگر، در تنظیم سیستم تعلیق عقب مشاهده می‌شود که کاملاً جدید است. پیکاپ‌ های فعلی از تنظیمات فنر در عقب استفاده می‌ کنند و پیکاپ جدید تویوتا می‌ تواند دارای فنر‌ های کویل، فنر‌های هوا یا حتی تعلیق مستقل عقب باشد.

این مدل TRD Pro باید کمی بیش از ۵۰ هزار دلار قیمت داشته باشد.

مشخصات فنی احتمالی

تویوتا تاندارا ۲۰۲۲ احتمالاً مجهز به یک پیشرانه تویین توربو خواهد بود. این پیشرانه V6 و ۳/۵ لیتری تویوتا قادر خواهد بود ۴۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۷۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

حال که تویوتا رسماً تصویر تاندارا ۲۰۲۲ را منتشر کرده است، احتمال دارد این خودرو زودتر از موعد قبلی که اواخر سال جاری میلادی بود به بازار معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ معرفی شد / تصاویر + مشخصات فنی

رکورد پیمایش ۱۰۰۰ کیلومتر با یک باک برای تویوتا میرای




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط