وضعیت بازار خودرو همراه با جدول

از دست ندهید

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید ۵ خودروی خود شامل هایما اس۵، پژو۲۰۷ دستی، پژو پارس اتوماتیک، دانگ فنگ اچ۳۰ کراس و دنا پلاس را اعلام کرد.

بیت ران -گروه صنعتی ایران خودرو در لیست جدید قیمت های دی ماه ۹۷  قیمت جدید ۵ خودروی خود شامل  هایما اس۵، پژو۲۰۷ دستی، پژو پارس اتوماتیک، دانگ فنگ اچ۳۰ کراس و دنا پلاس را اعلام کرد.

بر اساس این لیست، قیمت پژو پارس LX اتوماتیک سال با ترمز ضدقفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و ایموبیلایزر و یورو۴ به مبلغ ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، H30 Cross دنده اتوماتیک با تریم تیره و با کیسه های هوای راننده و سرنشین و جانبی و استاندارد آلایندگی یورو ۴ و یورو ۵ به مبلغ ۷۵ میلیون تومان، دنا + (پلاس) با کیسه های هوای راننده و سرنشین و یورو۴ و دنا + (پلاس) با کیسه های هوای راننده و سرنشین با تریم دورنگ و یورو۴ به مبلغ ۷۶ میلیون تومان، S5 توربو دنده اتوماتیک با کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده ای، تریم تیره و یورو۵ به مبلغ ۱۳۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۷i دنده دستی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو۴ به مبلغ ۷۰ میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش تسنیم در معاملات دوم دی ماه ۱۳۹۷  خرید و فروش خودرو پژو۲۰۶ صندوق‌دار با قیمت ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژوپارس TU5 با قیمت۸۰ میلیون تومان و H30 کراس با کاهش ۳ میلیون تومانی با  قیمت۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین، سمندال‌ایکس با افزایش ۱ میلیون تومانی با قیمت۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز با کاهش ۱ میلیون تومانی ۱۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط