سه متهم پرونده لیزینگ خودرو محاکمه می‌شوند/۲۲۰ میلیارد تومان مبلغ کلاهبرداری

از دست ندهید

رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست سه متهم پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر خبر داد.

بیت ران – هادی هاشمیان در این باره اظهار کرد: پس از مطالعه و بررسی پرونده ۳۳ هزار صفحه‌ای پرهام آزادشهر، دادسرای مرکز استان برای سه متهم این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور کیفرخواست صادر کرد.

هاشمیان افزود: از آن جا که پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعب ویژه رسیدگی می‌شود برای تعیین دادگاه رسیدگی این پرونده با معاون اول قوه قضائیه نامه نگاری و درخواست کرده‌ایم در صورت امکان برای سهولت دسترسی شاکیان که بیشترشان گلستانی هستند پرونده پرهام در استان گلستان رسیدگی شود.

 

*شکایت ۱۵۰ نفر از شرکت بهمن خودرو چه نتیجه ای داشت؟

*ثبت ۱۱ هزار شکایت از خودروسازان در سال ۱۳۹۷

*دستگیری مالک شرکت غیر مجاز امداد خودرو با ۳۰۰ شاکی

*جریمه ۲۶ میلیارد تومانی یک خودروساز

 

وی اضافه کرد: پرونده پرهام حدود سه هزار نفر شاکی دارد که ۲ هزار و ۵۰۰ نفرشان گلستانی هستند و مبلغ کلاهبرداری بر اساس کارشناسی‌های انجام شده حدود ۲۲۰ میلیارد تومان است.

به گفته هاشمیان، شناسایی اموال متهمان و توقیف آن در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: پرونده پرهام آزادشهر از سال ۹۵ در دو شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان و شهرستان آزادشهر استان گلستان تقریباً به طور همزمان تشکیل شد، اما پرونده به صورت یکجا در سیستان و بلوچستان و شهرستان سرباز رسیدگی شد.

هاشمیان ادامه داد: با طولانی شدن زمان رسیدگی پرونده و درخواست شاکیان گلستانی که بیشترین شاکیان این پرونده بودند ۶ ماه پیش برای ادامه رسیدگی با درخواست دادگستری گلستان و احاله دیوان عالی کشور به گلستان ارسال شد.




1 دیدگاه

  1. سال ۹۶ به یه شرکت به اصطلاح لیزینگ در تهران که حتی مجوز پیش فروش نداشت ۱۱۰ میلیون دادم که با وجود شکایت به دادگاه و تعزیرات پولم رو پس نداده و بعد از این همه مدت فهمیدم صاحب شرکت شناسنامه یه روستایی رو در شیراز جعل کرده و بنام اون روستایی و برای خودش کلاه برداری کرده . اون روستایی هم که پولی نداره .دوباره باید شکایت کیفری کنم و یکی دو سال دیگه وقت بزارم

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط