قیمت جدید دناپلاس ایران‌ خودرو مشخص شد

از دست ندهید

قیمت جدید دناپلاس ایران خودرو از سوی شورای رقابت مشخص شد و این شورا قیمت جدید دنا پلاس را به ایران‌ خودرو اعلام کرد. احتمالاً تا ساعاتی دیگر ایران خودرو قیمت جدید این سدان را رسماً اعلام می‌کند. اما پیش از انتشار رسمی این خبر، منابع آگاه قیمت جدید دناپلاس ایران خودرو را اعلام کردند.

بیت‌ران – هفته قبل شورای رقابت با انتشار جدولی خبر تغییرات قیمتی محصولات ایران‌خودرو داد. این تغییرات در قیمت به‌ دلیل اعمال استانداردهای جدید اجباری و تغییرات تجهیزات فنی بود. براساس همین تغییرات هم جدول تعدادی از خودروها از جمله دناپلاس رینگ فولادی با کاهش ۴۳ میلیون تومانی روبه‌رو شد.

اعلام همین مطلب باعث شد خریداران این خودرو خوشبین به کاهش قیمت‌ها باشند. اما ایران‌ خودرو به‌جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی قیمت در لیست جدید، چیز دیگری اعلام کرد.

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای گفت: «محصول پایه برای محاسبه قیمت این خودرو با کد کلاس ۷۰۳۲۳، خودروی دناپلاس دستی توربو با کد کلاس ۷۰۴۰۸ است. بر اساس ابلاغیه شورای رقابت باید مبلغ ۴۳۸/۶۱۳/۹۴۳ ریال از قیمت خودروی پایه کسر شود. پس از اضافه شدن متعلقات قانونی شامل بیمه، مالیات و عوارض متعلقه، قیمت نهایی مصرف‌کننده محصول دناپلاس جدید رقم ۴/۱۰۰/۰۱۲/۴۸۴ ریال خواهد شد.»

این موضوع نارضایتی خریداران این خودرو را به‌دنبال داشت. اعتراضات به حدی رسید که خریداران با تجمع روبه‌روی ساختمان شورای رقابت خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند. در نهایت قرار شد قیمت دناپلاس اصلاح شود.

گرچه این خبر هنوز رسماً از سوی شورای رقابت اعلام نشد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت جدید دناپلاس ایران خودرو ۳۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

شورای رقابت خودروسازان گران‌فروش را تهدید به برخورد قضایی کرد

۴۰ نفر برای خرید فراری Purosangue در ترکیه صف کشیدند

جتا VS7 ماموت خودرو در یک قدمی بازار / بررسی اشکودا کودیاک چینی

پیکاپ فوتون ۶۰ درصد گران شد / ایران خودرو دیزل توضیح داد

سایپا شاهین پلاس با موتور ۱۶ سوپاپ تا پایان سال به بازار می‌آید / مشخصات فنی

زوتی DL5 پارس خودرو به تهران رسید / تصاویر اختصاصی و مشخصات فنی

تارا EFP امسال به بازار می‌آید / افزایش ۴۷ اسب‌بخاری قدرت تارا ایران خودرو




5 دیدگاه

  1. قیمت دنا پلاس معمولی ۳۲۰ خورده بود که با کاهش ۴۳ میلیونی که به گفته شورای رقابت بود باید حدود ۲۸۰ میشد به علت حذف رینگ آلومینیومی ترمز دیسکی عقب

  2. سلام بله بدبخت شدیم ما حلقه ازدواج وطلایی. خانم فروختیم تا ۳۲۰ جمه شده حالا بقیش کجؤ

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مستند درباره اصغر قندچی مردی که با ماک آمد و رفت

مستند درباره‌ی اصغر قندچی ، فیلم آن مرد با ماک آمد است که در سال‌های واپسین زندگی این انسان...

پست‌های مرتبط