شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ رسماً از سوی سروش دیزل اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ از سوی سروش دیزل در حالی اعلام شد که هنوز ابهامات بسیاری در مورد نحوه عرضه، قیمت گذاری و وضعیت خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن‌ها وجود دارد.

بیت ران – برای مالکیت یواز پاتریوت دنده ای می بایست ۸۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ناقابل پرداخت کنید. آن هم برای خودرویی که تکنولوژی ساخت آن حداقل برای دهه اخیر نیست. سروش دیزل قیمت مدل پیک آپ دنده ای این خودرو را نیز ۸۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. البته این خودروساز تأکید دارد که قیمت های اعلام شده شامل بیمه، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری و… است.

آپشن قفل دیفرانسیل

اگر از جمله علاقه‌مندان به آفرود هستید که حاضرید از سایر نمونه‌های موجود در بازار چشم پوشی کنید و مستقیم نسبت به خرید یواز پاتریوت اقدام کنید، سروش دیزل خبر ویژه ای برای شما دارد. آپشن قفل دیفرانسیل!

قفل دیفرانسیل در این خودرو الکترونیکی است. اگر تمایل دارید برای خودرو شاسی بلند خود که می بایست مجهز به قفل دیفرانسیل باشد، این امکان را خریداری کنید، باید گفت یه نفس عمیق بکشید. سروش دیزل قفل دیفرانسیل الکترونیکی این خودرو را به قیمت ۳۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات فنی خودروهای اعلامی در شرایط فروش

خودروهایی که قرار است به دست مشتریان برسد مجهز به موتور ۲/۷ لیتری چهار سیلندر هستند. این پیشرانه ۱۴۹ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن ۲۳۵ نیوتن متر است. هر دو مدل اعلامی در شرایط فروش سروش دیزل مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی هستند. این گیربکس نیروی تولید شده توسط موتور را به محورهای جلو و عقب می رساند.

امکانات رفاهی

سروش دیزل در شرایط فروش یواز پاتریوت و پیک آپ اشاره ای به امکانات رفاهی این خودروها نکرده است. اما احتمالاً خودروهایی که مشتریان تحویل خواهند گرفت مجهز به امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری، سامانه کمکی حرکت در سرازیری و سربالایی، کامپیتور سفری، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، تهویه اتوماتیک، مانیتور لمسی، گرمکن فرمان و… باشد.

بیشتر بخوانید:

مالیات خودرو در طرح جدید مجلس چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسات در بازار آمریکا به نفع شاسی بلندهای فولکس واگن کنار کشید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط