بهرهبرداری از سه طرح استراتژیک توسعهای و بهبود در فرآیند تولید شامل خط تولید وانت پادراپلاس در شرکت زامیاد آغاز شد.
بیت ران – آئین افتتاح خط تولید انبوه محصول جدید پادراپلاس، بهره برداری از پروژه بهسازی سالن رنگ و افتتاح خط تولید اکسل وانت با حضور سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه خودروسازی برگزار شد.
روابط عمومی زامیاد در این باره جزئیاتی اعلام کرده است که دز زیر می آید:
” از ویژگی های مهم این سه طرح مهم و راهبردی که با هدف حمایت از تولید داخلی و تحقق شعار “جهش تولید” در شرکت زامیاد مورد بهرهبرداری قرار گرفته، میتوان به استفاده از دانش و تخصص نیروهای داخلی، کاهش ارزبری و ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی اشاره کرد.
راهاندازی خط تولید انبوه وانت “پادراپلاس” به عنوان جدیدترین محصول تجاری گروه خودروسازی سایپا که مطابق با استانداردهای روز، تولید و عرضه می شود، علاوه بر پوشش سلیقه مشتریان به لحاظ شکل ظاهری و راحتی حداکثری سرنشین، می تواند میزان رضایتمندی رانندگان خودروهای تجاری سبک را نیز از نظر ارتقاء کیفی، امکانات و تجهیزات به کار رفته افزایش دهد.
تولید هزار دستگاه پادراپلاس تا پایان سال
“پادرا پلاس” زامیاد به دلیل تنوع در ایجاد کاربریسازی و قیمت تمام شده و داخلیسازی به میزان ۷۰ درصد، در میان رقبای خود، محصولی کمنظیر محسوب میشود.
طبق برنامه و هدفگذاری در نظر گرفته شده توسط شرکت زامیاد، قرار است در سال جاری تعداد هزار دستگاه از این خودرو تولید و روانه بازار شود و در آیندهای نزدیک نیز میزان داخلی سازی آن افزایش می یابد.
“بهسازی سالن رنگ” شرکت زامیاد نیز، دیگر پروژهای بود که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مورد بهره برداری قرار گرفت.
با اجرای این طرح که شامل: نصب کانوایر زمینی، کوره آستر و کابین پاشش PVC است، بهبود کیفیت محصولات تولیدی زامیاد بیش از پیش ارتقاء یافته و سطح رضایتمندی مشتریان افزایش می یابد.
دیگر طرح شرکت زامیاد، بهرهبرداری از “خط تولید اکسل وانت” است که در راستای تحقق برنامه های تعیین شده در خصوص افزایش داخلیسازی قطعات با تکیه بر توان و دانش فنی داخلی در این شرکت طراحی و اجرا شده است.
همزمان با راهاندازی خط تولید انبوه اکسل وانت در شرکت زامیاد، نیاز این قطعه کاربردی در تولید مرتفع شده و علاوه بر کاهش توقفات، میزان تیراژ تولید نیز افزایش خواهد یافت.
تمامی تجهیزات مورد نیاز خط تولید این قطعه در داخل شرکت زامیاد و گروه سایپا طراحی و تولید شده که این اتفاق مهم، ضمن صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها، استفاده بهینه از نیروی انسانی بالقوه با تکیه بر توان و دانش فنی داخلی را در پی داشته است. “
مشخصات فنی وانت پادرا پلاس براساس اعلام سایت زامیاد
سیستم انتقال قدرت (گیربکس) | |
---|---|
مدل گیربکس | CH-S5-220/PA-Manual Control |
تعداد دنده | ۵+۱ |
مدل (نوع) کلاچ | تک صفحهای خشک با عملکرد هیدرولیکی |
موتور | |
نوع موتور | (petro with injection system (z24 |
مصرف سوخت در۱۰۰کیلومتر | ۱۲.۵ Lit |
تعداد سیلندر | ۴ |
نوع سوخت | بنزین |
حداکثر قدرت | ۹۵ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور موتور |
حداکثر گشتاور | ۱۷۵ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور موتور |
حجم موتور | ۲۳۸۹cc |
استاندارد آلایندگی | EURO4 |
سیستم فرمان | |
نوع سیستم فرمان | هیدرولیکی |
سیستم محورها (اکسل ها) | |
نسبت تبدیل دیفرانسیل | ۵.۵۷۱:۱ |
سیستم تعلیق | |
نوع تعلیق اکسل جلو | مستقل جناقی دوبل با میل پیچشی |
نوع تعلیق اکسل عقب | صلب با فنر تخت |
تعداد کمک فنر | ۲+۲ |
تعداد و نوع کمک فنر | ۲+۲ Oil Type |
سیستم ترمز | |
نوع ترمز اکسل جلو | دیسکی |
نوع ترمز اکسل عقب | کاسهای |
ترمز دستی | مکانیکی روی اکسل عقب |
امکانات سیستم ترمز | ABS+EBD |
بیشتر بخوانید:
خجالت آوره الان موتور ۵۰ سال پیش رو بدون تغییر تولید میکنند لااقل شانزده سوپاپ کنید
دقیقا
فاتحه خوندم به اون تولیداتش
اگه کار سازمان استاندارد .استاندارد ندادن به این موتور پنجاه سال پیش و جلوگیری از تولیدش نیست پس کارش چیه؟
یا خدااااااااا
شرکت تویوتا سال ۱۹۶۰ موتور ۴۵۰۰ تولید میکرد الان ایران داره موتور ۲۳۰۰ تولید میکنه
عاشق شرکت سایپا شدم😂😂