قیمت ساینا S سایپا دوباره افزایش یافت / ساینا S رقیب پژو پارس شد!

از دست ندهید

قیمت ساینا S سایپا که پیش‌تر در شهریور ماه امسال زیاد شده‌بود، دوباره افزایش پیدا کرد. قیمت این خودرو که یکی از پرفروش‌ترین و اقتصادی‌ترین محصولات سایپا است به قدری بالا رفت که حالا از آن می‌توان به عنوان رقیبی برای پژو پارس ایران خودرو نام برد!

بیت‌ران – قیمت ساینا S حالا دیگر از ۲۹۱ میلیون تومان نیز فراتر رفته‌است. بهای نهایی این خودرو که در مرداد ماه سال جاری ۲۴۹ میلیون تومان اعلام شده‌بود، در شهریور ماه به ۲۵۵ میلیون تومان رسید.

پس از افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی قیمت ساینا اس در شهریور ماه، سایپا رسماً اعلام کرد که ۴۰ میلیون تومان دیگر به بهای نهایی این خودرو اضافه کرده‌است.

گروه خودروسازی سایپا به‌طور رسمی قیمت ساینا اس را ۲۹۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان اعلام کرد. این در حالیست که بهای قبلی این سدان ارزان‌ قیمت، ۲۵۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بود.

ساینا اس محصولی است که پس از تیپ‌های EX و SX  و همچنین پلاس و اتوماتیک این خودرو به بازار معرفی شد. این خودرو برای اولین‌بار در سال ۹۵ به بازار آمد و پس از چهار سال تجربه فروش، سایپا تصمیم به عرضه نسخه فیس‌لیفت آن گرفت.

ساینا اس به عنوان نسخه فیس لیفت ساینا، هرقدر که در ظاهر با نسخه قبلی خود اختلاف دارد، اما در باطن از همان موتور و گیربکس قدیمی استفاده می‌کند. حقیقت این است که موتور قدیمی ساینا صرفاً با تجهیز به دریچه گاز برقی توانست استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کند.

مشخصات فنی ساینا S سایپا

ساینا S از موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپه استفاده می‌کند که قادر است ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. قدرت و گشتاور این قوای محرکه توسط گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلو آن منتقل می‌شود تا بتواند در ۱۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برسد. حداکثر سرعت ساینا اس نیز ۱۷۵ کیلومتر در ساعت اعلام شد.

ساینا S  قیمت محصول
قیمت مرداد ۲۴۸/۶۹۴/۰۰۰ تومان
قیمت شهریور ۲۵۴/۷۶۰/۰۰۰ تومان
قیمت مهر ۲۹۱/۶۵۰/۰۰۰ تومان
بیشتر بخوانید:

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با روشی جدید به کار خود ادامه می‌دهد

افزایش وحشتناک قیمت تایر در بازار / پای احتکار در میان است؟

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی شبانه حذف شد / عرضه مستقیم از ۸ مهر

هیوندای Ioniq 6 در ترکیه معرفی شد / قیمت عجیب سدان برقی هیوندای در ترکیه

سیل انصراف متقاضیان خرید شاهین با گیربکس اتوماتیک در راه است؟

ارز با منشا خارجی، تنها راه حل تسریع واردات خودرو / بانک مرکزی موافقت کرد




7 دیدگاه

  1. ممنون از شورای رفاقت که دستشون با اونا تو یه کاسه است،سایناکه حدود ۱۰هزارتا کارکرد شاسی ترک میخوره روباید بعدازکلی خون دلخوردن و قسط ۳۰۰ملیون پول بدیم،
    ممنونم که باهم میخورید

  2. مسئولین محترم به فکر آن قشر از جامعه هم باشید که با حقوق ماهی ۱۰ میلیون تومان زندگی میکنند.چطوری یه ماشین در خانواده پراید رو ۲۹۱ میلیون بخرند.افزایش هر ماه قیمت این خودرو منطقی نیست.

  3. بخاطر همین اول ثبتنام کردن که ببینن کدوم ماشین بیشترین درخاست رو داره دیدن ساینا بیشتر ثبتنام انجام شده

  4. آفرین وزیر صمت قبلی انگار نمیتونست قیمت ها رو ببره جدیدش رو آوردن که قیمت ها راحت تر بالا بره ممنون که انقدر به فکر مردمین شورش رو در آودین بعد میگین شورش نکنید من عاشق این انقلابم اما خیلی خراب کردین مواظب باشین مردم بر یدن

  5. فقط به مردم بفرمائید کی سیر میشین کی جیباتون پر میشه لطف کنین زمان حدودی به مردم بدین تا مردمم الکی منتظر روز های خوب نباشن
    ممنونم از همه مسئولان مخصوصا شورای رقابت و وزیر صمت که شش جیب پوشیدن که در پر بشه

  6. سلام من که باید انصراف بدم چون باقرض و وام و … دیگه نمیتونم جورش کنم . خدا ازتون نگذره

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط