قیمت هوندا کلیک به ۲۷۰ میلیون تومان رسید. نمایندگیها هیچ محصولی برای فروش ندارند و بازار آزاد هم در پی این موضوع به شدت دچار افزایش قیمت شد.
بیت ران – مجتبی اسماعیلی: قیمت هوندا کلیک به ۲۷۰ میلیون تومان رسید. نمایندگیهای شرکت نیروموتور فقط اسکوتر طرح کلیک با قیمت ۸۱ میلیون تومان و اسکوتر SYM FX 150 با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان را موجود دارند. برای مثال قیمت اسکوتر SYM j200 پر فروشترین اسکوتر نیرو موتور از ۱۱۹ میلیون تومان به ۱۶۰ میلیون تومان رسید.
شرکت کویر موتور نیز در وبسایت خود به علت طولانی بودن پروسه اسقاط و شماره گذاری نشدن محصولات تولیدی، بابت تاخیر در تحویل محصولاتش پوزش خواست و هیچ محصولی برای فروش ندارد. شرکت نیکران موتور پاسارگاد هم مانند دو شرکت دیگر محصولی برای فروش ندارد. این ناموجودیها باعث شد تا قیمت بازار آزاد موتورسیکلت به شدت افزایش پیدا کند.
افزایش قیمت شدید محصولات هوندا و یاماها
قیمت هوندا کلیک ۱۵۰ نیز از ۱۸۰ میلیون تومان در سال گذشته با افزایش ۹۰ میلیون تومانی به ۲۷۰ میلیون تومان رسید! هوندا ADV 160 فول نیز ۴۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. یاماها اروکس سوییچ اندونزی هم از ۲۲۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.
اما رکورد دار افزایش قیمتها مربوط می شود به کاواساکی نینجا ۲۵۰ چهارسیلندر که از ۸۸۰ میلیون تومان در سال گذشته حالا بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارد! بنلی ویسته ۲۵۰ یعنی ارزانترین اسکوتر ۲۵۰ سی سی کشور نیز از ۱۴۵ میلیون تومان به ۲۴۰ میلیون تومان رسید.
به بیان نمایندگیهای نیروموتور و نیکران موتور پاسارگاد، قرار است در هفته آینده محصولات سال ۱۴۰۲ برای فروش در دسترس قرار گیرند. امیدواریم بازار موتورسیکلت مانند بازار خودرو دچار مشکل کمبود عرضه و افزایش تقاضا نشود.
قیمت روز انواع موتورسیکلت را اینجا بخوانید.
بیشتر بخوانید:
کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد
آغاز تست تصادف خودرو در ایران ؛ یورو انکپ در اولین مرکز تست تصادف خاورمیانه
ساینا اس سایپا تست و بررسی شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!
افزایش شدید قیمت کارخانهای خودرو ؛ بازار خودرو در انتظار تورم بزرگ
کمبود که باعث گرونی نشده.حتی خودرو هم ما کمبود نداریم و خیلیها اضافه هم دارند بصورت دپو شده.صحبت سر اقتصاد خراب و تورمه و طبیعیه پراید ۴۰۰ ملیونی موتور ۲۰۰ ملیون بشه.فقط خدا کنه ریشه اشغالهای چینی غیراستاندارد که جز اصطهلاک و ایمنی پایین در کنار آلایندگی هوا و صدا عایدی دیگه ندارند کنده بشه.من موتور هندا ویو ۲۰ سال پیش دارم هنوز بی سر و صدا و بیخرجه و مصرف سوخت حداقل داره.کلیک و واریو که نسل جدیدن که بهترن.طرح های اشغال فقط نخرید که از موتور بیزار میشین
خداخودش به این مردم رحم کنه ،ایران ثروتمندمان رابه چه سمت وسویی بردن ،موتورسیکلت ازماشین گرانتر! دیگه تواین مملکت هیچی نمیشه خریدچون مافیای اقتصادی که فکرمیکنن این مملکت مال پدرشونه اجازه نمیدن، الاغ هم گران شده مردم نمیتونن بخرن وسواربشن
خدا ازتون نگذره ما جوونا چقدر باید تلاش کنیم ؟ با حقوق ۹ میلیون اگه نه بخوریم نه بپوشیم کلش پس انداز کنیم ینی سه سال طول میکشه بتونیم یه موتور بخریم تا ۳ سال بعدشم دوباره موتور میشه ۵۰۰ میلیون ما باید چیکار کنیم با این وضعیت جامعه بعد نگین چرا مردم ناراضین شماها با دزدی از مردم جیباتون پره انتظار دارین راضیم باشیم ازتون؟ خدا ازتون نگذره همینو بس
والا حرف حق زدی وقتی ب آینده که نه سال بعد فکر میکنم نا امید میشم از همه چیز. کار کردن هم دلو دماغ میخواد که با این وضیعت اونم نیست معلوم نیست چی میخواد بشه
فروش خیلی کم
یعنی مسولین این مملکت نباید بمیرند
مردم دیگه آرزوی دوچرخه نمیتونن بکنن
خجالتم خوب چیزیه.خون مردم رو تو شیشه کردن.تو تبلیغات یه پیرمرد هست مدیر کویر.از اون دنیا نمیترسی که دروغ میزنی و میگی شماره گذاری طول میکشه و … و گران میکنین.اگه خدایی باشه باید اون دنیا جواب بدین.
سرو صاحبی که نباشه همینه دیگه هر کسی دلش خواست هر چیزیو گرون میکنه ملت بدبخت هم بدبختتر بشن آخه خجالتم خوب چیزیه دست بردارن این کارخونه جات از بخور بخور بسه دیگه چقدر آخه دزدی
همه چی گرون شده .آخه موتور چیه ؟؟؟این همه گرونش کردین !!!!!همش یه سیاستی پشت همه ی اینا هست !!!!
با این وضع قیمت موتور گرون نمیشه سوار شد یا خفتت میکنن یا یه زمین بخوری یا قطعه ای خراب شه باید اندازه ماشین خرجش کنی ماهیت موتور سیکلت به کم خرج بودنشه نه لاکچری بگیری هر روز لای ماشین ها بری سر کار به همین خاطر طرح های کلیک مخصوصا شرکتهای با پشتوانه مثل کویر اینقدر فروششون خوبه یه سر به نمایندگی های فروششون میزدین قبل عید میدیدین جای سوزن انداختن نیست ، درسته اصلی محصولات بهتره ولی وقتی چراغ جلوی آیروکس شده ۲۵ میلیون دیگه کی میتونه از اینا استفاده کنه.. ماشین قضیه اش فرق میکنه.