لوگو کیا تغییر کرد؛ در جستجوی هویتی تازه

از دست ندهید

قیمت انواع پیکان در بازار ؛ نوستالژی کار کرده را در بازار خودرو چند می فروشند؟

قیمت انواع پیکان در بازار را در این خبر بخوانید. نوستالژی کار کرده را در بازار چند می فروشند؟ بیت...

هزینه نقل و انتقال خودرو در سال 99 چقدر تمام می شود؟

اگر به دنبال خرید و یا فروش خودرو هستید حتماً برایتان پیش آماده است که علاوه بر هزینه‌های تعویض...

هوندا آوانسیر مدل ۲۰۲۰، جدیدترین شاسی بلند هوندا

هوندا آوانسیر (Avancier)‌ به عنوان پرچمدار خودروهای شاسی بلند هوندا در بازار چین شناخته می‌شود. هوندا برای سال ۲۰۲۰...

در جستجوی هویتی تازه، خودروساز کره ای در اولین روزهای سال جدید میلادی 2021 از لوگو کیا رونمایی کرد.

بیت ران – کیا با برگزاری یک مراسم بزرگ آتش‌بازی از آرم جدید خود رونمایی کرد.

این نشان تازه بخشی از استراتژی کارخانه کره‌ای است که می‌خواهد هویتی تازه برای خود تعریف کند.

این استراتژی تازه برنامه S نامیده شده و قرار است جزییات آن به زودی اعلام شود.

در چارچوب این برنامه، کیا می‌خواهد مردم این کارخانه را به جای تولید‌کننده ماشین‌های ارزان به چشم یک شرکت پیشرو در فن‌آوری ببینند.

حرکت به سمت ساخت ماشین‌های الکتریکی هم بخش دیگری از این برنامه است.

قرار است کیا در پنج سال آینده یازده مدل الکتریکی تولید کند.

کیا

در نشان جدید حلقه بیضی برداشته شده و حروف نام شرکت با خطوطی موازی، نشان جدید را شکل داده‌اند.

کیا می‌گوید این لوگو “تناسب و ریتم” را به ذهن می‌آورد.

همزمان کیا شعار پیشین خود “نیروی غافلگیر کردن” را هم عوض کرده و شعار تازه “جنبش الهام‌بخش” را انتخاب کرده است.

تغییر لوگو جنرال موتورز

هفته گذشته کارخانه جنرال موتورز هم پس از چند دهه نشان خود را تغییر داد.

در ۱۱۳ سالی که از تاسیس جنرال‌موتورز می‌گذرد، این پنجمین باری است که این شرکت لوگوی خود را تغییر می‌دهد. جنرال‌موتورز بار قبل در سال ۱۹۶۴ نشانش را عوض کرده بود.

جنرال‌موتورز کماکان حروف اول نام خود را در نشان تازه نگه‌ داشته، اما این بار به جای حروف بزرگ از حروف کوچک استفاده کرده و خطی که در آرم قدیمی زیر این دو حرف کشیده شده بود، حالا تنها زیر حرف m است.

جنرال موتورز

در نشان جدید، طیف آبی کمرنگ نمایانگر آسمان است که در آینده به خاطر استفاده از ماشین‌های الکتریکی پاکیزه خواهد بود.

استفاده از حروف کوچک و گرد شدن گوشه‌های مربع هم حس مدرن‌ و صمیمی بودن را به بیننده می‌دهد.

هدف جنرا‌ل‌موتورز از تغییر نشان، نمایش تحول بزرگی است که در این کارخانه در جریان است.

برنامه جدید کارخانه این است که با شکست دادن تسلا به بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودروهای الکتریکی در آمریکا تبدیل شود.

جنرال‌موتورز برای رسیدن به این هدف قصد دارد ۲۷ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند و تولید خودروهای الکتریکی خود را تا سال ۲۰۲۵ به یک میلیون دستگاه در سال برساند.

در چارچوب این برنامه قرار است سی ماشین الکتریکی در زیرمجموعه‌های این شرکت تولید شود.

بزرگ‌ترین مانع برای رسیدن به این هدف، علاوه بر تسلا، شرکت فولکس‌واگن است.

کارخانه آلمانی با هدفی مشابه به سرعت در حال عرضه ماشین‌های الکتریکی است و می‌گوید تا سال ۲۰۲۲ به فروش یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید.

تسلا هم قرار است تا پنج سال آینده یک مدل ارزان‌تر به بازار عرضه کند و برنامه‌هایش برای ورود به بازارهای جهانی را به سرعت پیش می‌برد.

ایلان ماسک، مدیر این کارخانه، هفته گذشته به خاطر افزایش قیمت سهام تسلا ثروتمندترین فرد جهان شد.

بیشتر بخوانید:

لوگوی بوگاتی را چه کسی طراحی کرد؟ تاریخچه طرحی که ۱۱۰ سال تغییر نکرده

لوگوی شرکت های خودروسازی چه معنایی دارند؟ + تغییرات در گذر زمان

لوگوی مرسدس بنز دیگر روی کاپوت نمی ایستد

جدیدترین لوگو بی ام و ، خوب یا بد؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

افزایش قیمت موتورسیکلت های نیرو موتور + موتوری که شبانه ۹۰ میلیون گران شد!

قیمت موتورسیکلت های نیرو موتور برای سومین بار در سه ماه گذشته گران شد. میانگین افزایش قیمت، ۲۰ درصد...

مجلس موافق واردات خودروهای دست دوم ؛ واردات خودروهای...

با موافقت مجلس برای واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از  پنج سال ، احتمال واردات خودروهای دست دوم به ایران قوت گرفت. بیت ران...

کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد

کیو جی موتور که برند لوکس‌تر بنلی است توسط کویر موتور وارد ایران شده و به زودی وارد بازار می‌شود. با سه محصول جدید...

بدهی خودروسازان دولتی به ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید

بدهی خودروسازان دولتی به ۵۰ هزار میلیارد‌ تومان رسیده است. عمده این بدهی به زنجیره تامین یا همان صنعت قطعه‌‌سازی خودرو است. بیت ران -...

آئولوس یی شوئن مکس، سدان هیبریدی ۳۳۵ اسب بخاری...

آئولوس یی شوئن مکس به عنوان یک محصول وارداتی قرار است به زودی از سوی ایران خودرو به‌فروش برسد. ۴ هزار دستگاه این سدان...

پست‌های مرتبط